حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال ٢٠٢١، به بیش از ٣١٠ میلیون نسخه خواهد رسید

مؤسسه آماری Counterpoint، هر ساله آمار فروش محصولات مختلف را جمع‌آوری می‌کند. با نگاهی به این آمارها، می‌توان روند فروش بازارها، عملکرد برندها و تغییرات سلایق را بررسی کرد. به نظر می‌رسد بازار ایربادها و هدست‌های بی‌سیم روز به روز در حال رونق‌گیری بیشتر است. به طوری که ممکن است در سال جاری میلادی، فروش ایربادهای بی‌ سیم به بیش از ٣١٠ میلیون نسخه برسد. در این مطلب، تحلیل‌های موسسه Counterpoint را مطالعه خواهیم کرد.

فروش ایربادهای بی‌ سیم

ایربادز، جزو مهمی از زندگی‌های مدرن هستند. احتمالاً بسیاری از ما، تجربه استفاده از این محصولات دوست داشتنی را داریم. خلاص شدن از شر سیم‌های اضافی و کیفیت نسبتاً مناسب این محصولات، آن‌ها را به انتخاب‌های خوبی تبدیل کرده‌اند.

پیش از این، در سال ٢٠٢٠ میلادی، فروش ایربادهای بی‌ سیم به حدود ٢٣٣ میلیون نسخه رسیده بود. این میزان، رقم بسیار خوبی است. سال گذشته، اپل صدرنشین فروش TWS ها بود. هدست‌های تمام بی‌سیم به عضو مهمی از فروش شرکت‌های مطرح بدل شده‌اند. اما ببینیم در سال ٢٠٢١ قرار است چه اتفاقی برای این صنعت محبوب رخ دهد؟

پیش‌بینی فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال ٢٠٢١ میلادی

آمار فروش ایربادهای بی‌ سیم

پیش‌بینی آمار فروش TWS ها در سال ٢٠٢١ میلادی

در سال جاری میلادی، اکثر صنعت‌‌ها رو به رشد هستند و رشد مثبت را در فروش بیشتر کمپانی‌ها شاهد هستیم. بازار ایربادهای بی‌ سیم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش مؤسسه آماری Counterpoint، فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال جاری به بیش از ٣١٠ میلیون نسخه خواهد رسید. با کسب چنین رقم فروشی، رشد سالانه ٣٣ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برای این صنعت ثبت می‌شود.

ایربادهای بی‌ سیم

طی سال گذشته نیز، فروش ٢٣٣ میلیونی در این بازار به ثبت رسیده بود. همین میزان فروش، نسبت به سال ٢٠١٩ میلادی رشد مثبت ٧٨ درصدی را ثبت کرده بود. این مورد، می‌تواند به دلیل افزایش خانه نشینی افراد در طی قرنطینه و روی آوردن جامعه به بیشتر گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی باشد. به همین دلیل، افراد نیاز به خرید ایربادهای بی‌ سیم و هدست‌های مختلف پیدا کردند. با این وجود، برخی کمپانی‌ها مدتی با مشکلاتی در خط تولید مواجه شده بودند. در نهایت، مشکل خاصی برای تأمین تقاضا در بازار فروش ایربادهای بی‌ سیم به وجود نیامد.

در نتیجه، این بازار با رشدی باورنکردنی مواجه شد و رکوردشکنی کرد. انتظار می‌رود این رکوردشکنی در سال ٢٠٢١ میلادی ادامه بیابد و شاهد فروش ٣١٠ میلیونی نسخه‌ای باشیم. حتی در سال ٢٠٢٢ و ٢٠٢٣ میلادی رکوردشکنی‌های بیشتری نیز اتفاق خواهد افتاد. ارائه محصولات اقتصادی‌تر و با کیفیت‌تر در به واقعیت پیوستن این رویداد، نقش مهمی دارد. اما بیایید نگاهی به سهم برندهای مختلف در این بازار داشته باشیم.

سهم برندهای مختلف در بازار ایربادهای بی‌ سیم 

در نموداری که بالاتر موجود است، سهم برندهای مختلف در این بازار تفکیک شده‌اند. در ابتدا، اپل را به عنوان پرچمدار فروش ایربادهای بی‌‌سیم مشاهده کرد. تنها قسمت غافلگیر کننده این پیش‌بینی، کاهش سهم اپل است. پیش‌بینی می‌شود که اپل با افت ۴ درصدی سهام رو‌به‌رو شود. اما همچنان با فروش ٨۴ میلیون واحدی، این کمپانی رهبر صنعت ایربادهای بی‌ سیم محسوب می‌شود.

سامسونگ و شیائومی نیز با سهم‌های مشابه سال گذشته، به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای خوش کرده‌اند. در رتبه‌های بعدی نیز، JBL و QCY قرار گرفته‌اند.

ظاهراً، سهم از دست رفته اپل به برندهای کم فروش‌تر رسیده است. این برندها با عرضه محصولات اقتصادی‌تر و با ارزش خرید بیشتر، می‌توانند سهم فروش اپل را از چنگ آن در بیاورند. بنابراین، اکنون زمان ساختن محصولات اقتصادی‌تر است. هر برندی که بتواند محصولات اقتصادی و در عین حال، با کیفیتی را تولید کند، برنده این بازی خواهد بود.

نظرتان در مورد آمار فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال ٢٠٢١ میلادی چیست؟ کدام برند مورد اعتمادتر است؟ آیا سابقه استفاده از این محصولات را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اره دیگه خیلی راحت تر از هندزفری هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️