حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین سلفی شیائومی می ١١ مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تست، دوربین، شیائومی

دگزومارک کم کم در حال کامل کردن تست و بررسی‌های گوشی شیائومی Mi 11 می‌باشد. این بار، دگزومارک به سراغ تست دوربین سلفی می ١١ رفته است. در این پست، نگاهی به امتیاز DxO سلفی شیائومی می ١١ خواهیم داشت. آیا دوربین سلفی اولین گوشی پرچمدار سری Mi 11 عملکرد خوبی دارد؟

مروری بر شیائومی Mi 11

شیائومی می ١١، آخرین گوشی معرفی شده شیائومی در سال ٢٠٢٠ میلادی است. این گوشی در بازارهای مختلف، به فروش خوبی دست پیدا کرد. تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده بود. این تراشه‌ برای اولین بار در Mi 11 به کار رفته بود. امتیاز دوربین اصلی سه گانه ١٠٨ مگاپیکسلی این گوشی نیز پیش‌تر در DxOMARK اعلام شده بود. برای مطالعه پست امتیاز DxO دوربین اصلی شیائومی Mi 11، می‌توانید پست زیر را مطالعه کنید.

 

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ١١ مشخص شد

 

دگزومارک در جدیدترین اقدام خود، امتیاز DxO سلفی شیائومی می ١١ کرده است. به گفته DxOMARK، برای امتیازدهی به شیائومی Mi 11 بیش از ١,۵٠٠ عکس و دو ساعت فیلم ثبت و بررسی شده‌اند.

اکنون، برخی از مشخصات فنی دوربین سلفی شیائومی Mi 11 را برایتان لیست کرده‌ایم:

– سنسور تکی با وضوح ٢٠ مگاپیکسلی / تعبیه شده در حفره نمایشگر سمت چپ / سایز پیکسل ٠.٨ میکرومتری

– ضریب گشودگی دیافراگم F/2.2

– عدم پشتیبانی از فوکوس خودکار (ثابت)

– فیلم‌برداری 1080p با نرخ ٣٠ یا ۶٠ فریم بر ثانیه / 720p با نرخ ١٢٠ فریم بر ثانیه

اما ببینیم در این بررسی، چه نمره‌ای به عملکرد دوربین سلفی شیائومی Mi 11 تعلق گرفته است. آیا سنسور ٢٠ مگاپیکسلی محبوب شیائومی، همان عملکرد همیشگی را خواهد داشت؟

امتیاز DxO سلفی شیائومی می ١١

ریز امتیازات DxO عملکرد سلفی شیائومی می ١١

ریز امتیازات DxO عملکرد سلفی شیائومی می ١١

با توجه به امتیاز نهایی ٨۵، پاسخ سؤال قبلی، یک “بله” بزرگ است. با وجود یکی بودن سنسور این گوشی با گوشی مانند Mi 10T Pro، عملکرد ضعیف‌تری را در می ١١ شاهد هستیم. به طور مثال، امتیاز نهایی DxO دوربین سلفی شیائومی Mi 10T Pro، برابر با ٨٨ است.

 

امتیاز دوربین سلفی می ١٠ تی پرو در DxO مشخص شد

 

امتیازات بخش عکاسی و فیلم‌برداری دوربین سلفی این گوشی به ترتیب معادل ٨٣ و ٨٩ هستند. عملکرد این گوشی در بخش سلفی، نسبت به Huawei P30 Pro و گلکسی Note 9 نیز ضعیف‌تر است. در مقابل، می ١١ میت ٣٠ پرو ۵جی و شیائومی می ١٠ پرو را پشت سر گذاشته است.

شیائومی Mi 11

دگزومارک، زاویه دید عریض، جزئیات بالا و کنترل نویز و تنظیم وایت بالانس مناسب را به عنوان نقاط قوت سلفی می ١١ ذکر کرده است. در مقابل، داینامیک رنج محدود، نویز در نور کم، دقت رنگ کم و برخی ایرادات در نوردهی، نقاط ضعف این گوشی عنوان شده‌اند.

نظر شما در مورد امتیاز DxO سلفی شیائومی می ١١ چیست؟ آیا عملکرد سلفی شیائومی می ١١ واقعاً در این حد است؟ به کدام بخش می ١١ علاقه‌مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

رنکینگ دگزو هم مثل رده ی کیفی خودروهای داخلی هست که وزارت صمت تهیه میکنه.جفتشون در یک درجه اعتبار قرار دارن🤔

Sarnevesht

خیلی کمه برا یه پرچمدار سال 2021😑🤦‍♂️

صدرا مخملی

آیا شما امتیاز دگزو مارک را هنوز قبول دارید ؟

رای موافق ( یا همون ایول داری ) = قبول ندارم رای مخالف ( یا همون مخالفم ) = قبول دارم

V800B

قبول دارم

xiaomi mi mix4

بایستی قبول کرد بالاخره هرچه قدر هم ازش بد بگیم dexo داره روی جزئیات کار می‌کنه و خیلی‌ها قبولش ندارن.

Tanha122

ی گوشی اشغال ک بردش میسوزه دماش موقع شارژه به ۵۰ درجه میرسه موقع کار کردن هم دماش به نزدیک ۷۰ درجه میرسه باتریش هم باید بگیم به معنای واقعی کلمه اشغال هس . همچنین برادر بزرگ ترش می ۱۱ الترا هم همینجوره

Mahdi

تو دیگه ترول معنی کرده من هر پستی دیدم فقط داری از گوشی های شیا بد میگی و از سامسونگ تعریف می کنی 😐😐

Tanha122

اگر ی جا دیدی من از اگزینوس 990 تعریف کنم بعد بیا بگو ترول همینجور ک پوکو ایکس تری پرو رو تحسین کردم و می ده تی پرو رو هم تحسین میکنم واقعا گوشی های خوبی هستن ولی گوشی های سام هم تعریف میکنم میان رده هاش به جز پردازنده تو همه چی گل کاشتن البته 750 جی هم پردازنده بدی نیس ولی در حد 860 پوکو ایکس تری پرو نیس

Tanha122

دوست من اگر ی جا دیدی من از اگزینوس 990 تعریف کنم بعد بیا بگو ترول همینجور ک پوکو ایکس تری پرو رو تحسین کردم و می ده تی پرو رو هم تحسین میکنم واقعا گوشی های خوبی هستن ولی گوشی های سام هم تعریف میکنم میان رده هاش به جز پردازنده تو همه چی گل کاشتن البته 750 جی هم پردازنده بدی نیس ولی در حد 860 پوکو ایکس تری پرو نیس

Mahdi

امتیازش خیلی معمولی هست شیا تو دوریین سلفی خیلی خوب نیست

m.b

اصلی‌شم اومد… 120

صدرا مخملی

من به شدت دگزو مارک رو قبول ندارم شرکت مسخره ای که میاد و به اس 20 اولترا امتیاز بیشتری نسبت به اس 21 اولترا میده

باید قبولش داشت ؟ خیلی از سایت های خارجی و داخلی حتی همین ترنجی یا زومیت میگن دوربین اس 21 اولترا پیشرفت زیادی نسبت به نسل قبل داشت بعد دگزو مارک امتیاز پسرفتی میده ؟!

این رو باید قبول داشت آیا ؟
خودت بگو قبولش داری ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️