حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت بازبینی Voice واتس اپ پیش از ارسال به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

ارسال Voice در پیام رسان ها خیلی ساده تر و رساتر از نوشتن است، نه؟ خب، قرار است که واتس اپ این بخش را بهتر کند. گفته می شود که قابلیت بازبینی Voice واتس اپ پیش از ارسال به زودی ارایه خواهد شد.

بازبینی Voice واتس اپ پیش از ارسال

پیام رسان WhatsAppچندی پیش اقدام به فعال کردن ویژگی آزمایشی کرد که امکان استفاده از سرعت پخش مختلف برای گوش دادن به پیام های صوتی را می داد. این پیام رسان اکنون شروع به توسعه ویژگی دیگری برای پیام های صوتی کرده است.

واتس اپ امروز در حال توسعه ویژگی جدیدی است که امکان بررسی پیام های صوتی را پیش از ارسال آن ها فراهم می کند.

این یعنی چه؟ خب یعنی قبل از ارسال پیام ها می توانید به آنها گوش دهید. در زیر می توانید تصویر متحرک عملکرد این ویژگی را مشاهده کنید:

واتس اپ قبلاً از ویژگی مشابهی برای بررسی پیام های صوتی برخوردار بود، اما راه استفاده از این ویژگی بسیار دست و پا گیر بود. به عنوان مثال قبل از ارسال پیام صوتی به بخش دیگری تغییر وضعیت می داد.

این ویژگی جدید (که در حال توسعه است) دکمه جدیدی را برای بررسی اضافه می کند که به راحتی می توانید برای گوش دادن به پیام صوتی استفاده کنید.

همانطور که در بالا گفتم، پس از ضربه زدن روی دکمه Review می توانید به پیام صوتی که ضبط می کردید گوش دهید و می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را کنار بگذارید یا آن را ارسال کنید.

این ویژگی در دست توسعه است و برنامه آنها این است که آن را در به روزرسانی آینده WhatsApp برای iOS و Android منتشر کنند.

نظر شما چیست؟ این ویژگی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خدا قوت دلاور 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)