حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی آیفون ١٣ را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، رندر

آیفون‌های ٢٠٢١، پیشرفت‌های بارزی نسبت به نسل قبل خود خواهند داشت. سری آیفون ١٣، می‌خواهد رکورد فروش نسل قبلی را هم بشکند و اپل را بیش از پیش در بازار جهانی پیش بیاندازد. رنگ بندی آیفون ١٣، یکی از آیفون‌های ٢٠٢١، در رندرهای جدیدی لو رفته است. در این مطلب، به رندرهای جدید آیفون ١٣ می‌پردازیم. ببینیم اپل چه چیزی در چنته دارد.

رنگ بندی آیفون ١٣

رندرهای CAD آیفون ١٣ و آیفون ١٣ مینی مدتی پیش منتشر شده بود. ظاهراً آیفون ١٣ و آیفون ١٣ مینی به جز ابعاد، طراحی مشابهی دارند. درست مانند نسل قبل‌! اپل قصد دارد تغییراتی نسبتاً کم اما کلیدی را در طراحی گوشی‌های سری آیفون ١٣، ایجاد کند.

طراحی آیفون ۱۳ 5G را ببینید: قاب دوربین متفاوت و ناچ کوچکتر

به نقل از Realmicentral، یوتوبری به نام Waqar Khan، رندرهای جدید آیفون ١٣ را منتشر کرده است. این رندرها، به صورت حرفه‌ای طراحی و نمایش داده شدند. رنگ‌بندی آیفون ١٣ را به صورت متنوع نشان می‌دهند. طراحی کامل این گوشی نیز در این رندرها نشان داده شده‌اند.

رندرهای آیفون ١٣

این رندر، تفاوت خاصی با رندرهای اخیر منتشر شده از آیفون ١٣ فایوجی ندارد. تنها تفاوت مهم بین این گوشی و نسل قبلی‌اش در بخش قاب پشتی، نحوه قرارگیری دوربین‌ها در ماژول در دوربین اصلی است. سنسور پایین، کمی به راست انتقال یافته است و فلش نیز به سمت بالا حرکت کرده است.

سایز ناچ هم کمی کوچک‌تر شده است. اما این تغییر سایز، تنها با قرارگیری این گوشی در کنار نسل قبلی‌اش، نمایان می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که رنگ بندی آیفون ١٣ از چهار یا پنج رنگ مختلف تشکیل شود. البته وجود این رنگ‌بندی‌ها هنوز قطعی نیست.

رنگ بندی آیفون ١٣

شایعاتی در باب آیفون ١٣ فایوجی

پس از داشتن نگاهی به رنگ بندی آیفون ١٣ و طراحی آن، نوبت به شایعات آن می‌رسد. به نظر می‌رسد که بیرون زدگی دوربین اصلی، کاهش یافته باشد. همچنین شاهد ارتقا سنسور دوربین اصلی نیز خواهیم بود.

احتمالاً حداکثر حافظه داخلی در دسترس برای این گوشی، به سقف ١ ترابایتی افزایش بیابد. به نظر می‌رسد که آیفون ١٣، ابعاد آیفون ١٢ را حفظ خواهد کرد.

نمایشگر این گوشی نیز، قطری برابر با آیفون ١٣ خواهد داشت. این قطر، برابر با ۶.١ اینچ می‌باشد. تفاوت مهم میان این دو گوشی، در نوع پنل خواهد بود. اپل قصد دارد از پنل LTPO ساخت سامسونگ با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده کند. قبلاً در مورد نقش اپل در گسترش استفاده از نمایشگرهای LTPO گفته بودیم.

 

نمایشگرهای LTPO به لطف سری آیفون ۱۳ خیلی سریع گسترش می یابند

 

در نهایت، تراشه جدید Apple A15 Bionic با پشتیبانی از Wi-Fi 6E در این گوشی به کار گرفته خواهد شد. رنگ بنفش نیز احتمالاً برای این گوشی عرضه خواهد شد.

رنگ بنفش آیفون ١٣

رنگ بنفش آیفون ١٣ فایوجی

نظرتان در مورد رنگ بندی آیفون ١٣ چیست؟ آیفون ١٣ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید رکورد فروش فوق‌العاده نسل قبل در این نسل شکسته شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ایفون ۱۲ به نظر من خیلی خوشگل تر بود

Mahdi

عاشقتم

Mohammadr

بهترین بهترین حرکت اپل تو طراحی اینه که کادر دوربین رو همرنگ بدنه، یا یکم لایت تر میزنه…
واقعا قشنگ میکنه دیوایسو…
رنگ بنفششم که…

Milad7

این رنگی که تو مایه های قهوه ای و شکلاتیه خیلی سمیه 😄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️