حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ایرپادز ۳ و سرویس اپل موزیک HiFi طی هفته های آینده معرفی خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

پیش از این شایعه شده بود که اپل ایرپادز ۳ را در رویداد Spring Loaded ماه آوریل رونمایی می کند. اگرچه این اتفاق نیفتاد، اما گزارشات جدید از معرفی قریب الوقوع این پوشیدنی اپل حکایت دارند.

طبق این شایعات، اپل، ایرپادز ۳ و سرویس اپل موزیک HiFi خود را به زودی معرفی خواهد کرد. در حقیقت قرار است محصولات و خدمات جدید طی هفته های آینده معرفی شوند. در صورت صحت این شایعه، اپل مستقیماً با Spotify که سرویس Spotify HiFi را در اوایل سال جاری عرضه کرده بود، رقابت کند.

اپل ایرپادز ۳

به گزارش mysmartprice و طبق گزارش منتشر شده از سوی Hits Double Dail، نسل سوم ایرپادز ۳ اپل به زودی عرضه خواهد شد. این گزارش، تاریخ عرضه ایرپادز ۳ را فاش نکرده است و فقط بیان می کند که این شرکت آن را در هفته های آینده عرضه خواهد کرد. پیش از این نیز، جزئیات هدفون های بی سیم آینده اپل به بیرون درز کرده بود. گفته می شود که هدفون های نسل جدید با تفاوت های جزئی، همان زبان طراحی کلی ایرپادز پرو را به ارث می برند. تصاویر لو رفته نشان می دهد که مدل نسل بعدی دارای ساقه های کوچکتری در مقایسه با نسل فعلی ایرپادز است. با این حال، گزارش های پیشین حاکی از آن است که ایرپادز ۳ با برخی از ویژگی های نسخه پرو مانند حذف نویز فعال همراه نخواهد بود.

از جنبه طراحی کیس هدفون ها نیز، این مدل تا حدودی زیادی به ایرپادز پرو شباهت خواهد داشت و از طراحی کیس های نسل اول و دوم پیروی نمی کند. در جلوی این کیس شاهد نشانگر LED برای اعلام وضعیت دستگاه خواهیم بود. همچنین انتظار می رود دقیقا مانند مدل های پیشین،‌ ایرپادز ۳ نیز فقط با تک رنگ سفید عرضه شود.

معرفی اپل ایرپادز ۳ و سرویس اپل موزیک HiFi

معرفی اپل ایرپادز ۳ و سرویس اپل موزیک HiFi

سرویس اپل موزیک HiFi

یکی دیگر از افشاگری های مهم در این گزارش معرفی اپل موزیک HiFi است. در این گزارش آمده است که اپل سطح بالایی از قابلیت HiFi را در اپل موزیک معرفی خواهد کرد. HiFi، به طور کلی، وضوح و عمق صدای بیشتری را ارائه می دهد. هم اکنون Spotify ،Tidal و Amazon Music دارای قابلیت HiFi ویژه برای مشترکان خود هستند.

پیش از این، 9toMac در اولین نسخه بتا iOS 14.6 اطلاعات جدیدی از HiFi را پیدا کرده بود. به گفته آن ها، سیستم جدید حالات “Dolby Atmos” ،”Dolby Audio” و “Lossless” را به ارمغان می آورد. اگرچه هم اکنون اپل موزیک از HiFi ALAC پشتیبانی می کند، اما این سرویس هرگز پشتیبانی از Dolby Atmos یا Dolby Audio را ارائه نداده است.

در این گزارش آمده است که هزینه اشتراک این سرویس همانند برنامه استاندارد فعلی اپل موزیک معادل 9.99 دلار در ماه می باشد. انتظار می رود هر دو محصول جدید در هفته های آینده روانه بازار شوند.

آپدیت ایرپادز ۲ و ایرپادز پرو اپل ارایه شد

نظر شما راجع به معرفی اپل ایرپادز ۳، سرویس اپل موزیک HiFi و قابلیت های این دو محصول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایرپادز های اپل واقعا بی نظیرن 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی