حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش مهارتهای هفتگانه icdl

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یادگیری و آموزش مهارتهای هفتگانه icdl امروزه یکی از ابتدایی ترین مقدمات کار با کامپیوتر و ورود به بازار کار است. شما می توانید با شرکت کردن در دوره ی جامع آموزش ICDL موسسه ی آریا تهران که یکی از بهترین موسسات غرب تهران است تمامی مباحث این دوره را به صورت کامل فرا گرفته و با اعتماد به نفس کامل برای بازار کار و یا ارتقا ی شغلی آماده شوید.

مهارتهای هفتگانه icdl چیست ؟

ICDL در واقع مخفف International Computer Driving Licence است که مجموعه ی هفت مهارت اساسی در حوزه ی کامپیوتر و خدمات اداری است. این دوره دارای مدرک بوده و مدرک آن یک گواهینامه بین المللی محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارتهای هفتگانه حتما مقاله زیر را بخوانید

ICDL چیست

اهمیت یاد گیری کار با کامپیوتر امروزه بر کسی پوشیده نیست و برای سازمان های مختلف این مدرک نشان دهنده ی اعتبار دانش افراد بر روی مهارت های هفتگانه است و به همین علت برای استخدام در بسیاری از سازمان ها نیاز به اخذ و ارائه ی این مدرک است.

تا سال 2013 بخش های اصلی گواهینامه ICDL به 7 قسمت بخش می شود و به همین علت به مهارت های هفتگانه شهرت یافت. این مهارت ها عبارت اند از

مبانی فناوری اطلاعاتWINDOWS EXPLORER IN WINDOWS 7

پردازش متن MICROSOFT OFFICE WORD

صفحات گستردهMICROSOFT OFFICE EXCEL

پایگاه های دادهMICROSOFT ACCESS

برنامه ارائه ی تصویریMICROSOFT OFFICE POWER POINT

استفاده از ایمیل و اینترنت WINDOWS EXPLORER IN WINDOWS 7

در ایران در حال حاضر از همین مباحث برای آموزش استفاده می کند و کاراموزان و متقاضیان این مدرک همین سرفصل ها را می گذرانند.

برای دریافت سریع و آسان مدرک مهارت های هفتگانه روزی گزینه زیر کلیک کنید.

مدرک ICDL

فیلم آموزش icdl درجه 1

سر فصل های این دسته از فیلم ها شامل مهارت های کار کردن با نرم افزار ورد، نرم افزار اکسل، نرم افزار اکسس و نرم افزار پاور پوینت است که پیش نیاز این دوره گذراندن دوره ی درجه ی 2 است.

 فیلم آموزش icdl درجه 2 

سر فصل های این فیلم ها شامل مبانی کامپیوتر، ویندوز و اینرنت است که پایه ای تر از ICDL درجه ی 1 محسوب می شود زیرا در این درجه مباحث سخت افزار نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

هزینه دوره icdl فنی حرفه ای

قیمت دوره های مختلف آموزشگاه های کامپیوتر تهران با یکدیگر متفاوت است که در زیر به آن ها پرداخته می شود.

کلاس های خصوصی آموزشگاه کامپیوتر اریا تهران تک نفره برگزار شده و به صورت ساعتی حساب می شوند که در آن ها کارآموز می تواند در صورت نیاز تعداد ساعت های بیشتری را جهت رفع اشکال و یا تمرین بردارند. هزینه ی این کلاس ها ساعتی 65000 تومان است.

کلاس های عمومی دوره ی جامع اموزش ICDL آموزشگاه آریا ، که در آن سر فصل هایی که از طرف سازمان فنی حرفه ای مشخص کرده از صفر تا صد تدریس می شوند، به طور معمول قیمتی پایین تر از قیمت مصوب و قیمت دیگر آموزشگاه ها دارند زیرا  هدف این آموزشگاه تربیت و پرورش نیروی حرفه ای برای کار است. هزینه ی این دوره 899000 تومان است.

 دوره icdl چند ساعت است ؟

مدت دوره های خصوصی و نیمه خصوصی و حتی جامع در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دو و نیم ماه است که در طول این دوره از صفر تا صد ICDL آموزش داده شده و افراد به صورت کامل به مهارت های آی سی دی ال مسلط می شوند.

برای شرکت در دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر روی لینک زیر کلیک کنید

دوره ICDL

برای اطلاعات بیشتر وارد وب سایت آموزشگاه ICDL آریا تهران شوید.

www.aryatehran.com

 دوره آنلاین icdl

آموزشگاه آریا تهران علاوه بر برگزار کردن دوره های حضوری آموزش ICDL ، دوره های آنلاین نیز برای افرادی که امکان شرکت کردن حضوری در کلاس ها ندارند را فراهم کرده است.

انواع مهارت های کامپیوتری

ICDL یکی از انواع مهارت های کامپیوتری است که با توجه به پیشرفت جامعه و بازار کار و سوق یافتن همه چیز به سمت کامپیوتر، از مهم ترین و پایه ای ترین مهارت ها محسوب می شود. همه ی افرادی که به دنبال پیشرفت در شغل خود و جا نماندن از مسیر و جریان بازار کار هستند باید به مهارت های کامپیوتری مثل مهارت های هفتگانه ی ICDL مسلط باشند.

 دانلود سوالات مهارت های هفتگانه icdl

در پکیج های آموزشی آموزشگاه آریا تهران انواع جزوه و نمونه سوال برای تمرین و یادگیری بهتر گنجانده شده که شما می توانید از ان ها به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ی اضافه بهره مند شوید.

برای استفاده از این نمونه سوالات کافی است وارد وب سایت آریا تهران شده و یا در گوکل سرچ کنید  “” نمونه سوالات ICDL “”

 فیلم آموزش مهارتهای هفتگانه icdl

فیلم های آموزشی دوره ی ICDL آموزشگاه آریا تهران به صورت دقیق و ریز تمامی مسائل مورد نیاز و قابل بحث در مهارت های هفتگانه را بررسی کرده و آموزش می دهد. مهم نیست از قبل دانشی در این زمینه دارید یا خیر زیرا این فیلم ها از پایه ای ترین مباحث شروع به آموزش می کنند.

برای دریافت فیلم رایگان آموزش مهارتهای هفتگانه icdl وارد وب سایت های زیر شوید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

 دانلود آموزش تصویری مهارتهای هفتگانه

برای دانلود آموزش های تصویری مهارت های هفتگانه ی ICDL می توانید پس از ثبت نام و خرید پکیج آموزش جامع ICDL آموزشگاه آریا تهران از لینک دانلودی که در اختیارتان قرار می گیرد استفاده کنید.

 پکیج آموزش icdl 2020

با شرکت در دوره ی آموزش جامع ICDL  آموزشگاه آریا و دریافت پکیج این آموزش ، می توانید از جزوات رایگان هم بهره مند شوید. این دوره که تماما تحت سر فصل سازمان فنی و حرفه ای کشور است ، با هدف تربیت کارآموزان برای بازار کار طراحی شده و برای تمامی افراد کاربردی است. در حین دوره و همچنین پس از آن شما از پشتیبانی رایگان آموزشگاه برخوردار خواهید بود و می توانید پس از اتمام این دوره مدرک داخلی و همچنین مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد

اگر به دنبال فراگیری رایگان ICDL هستید ، در این صفحه فیلم آموزشی رایگان ICDL در اخیار شما قرار می گیرد که به دو دسته ی آموزش درجه ی 1 ICDL و آموزش درجه ی 2 ICDL  تقسیم شده است. این آموزش ها از سطح مبتدی شروع شده و تا سطح حرفه ای را در بر می گیرند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان دیگه بخوای دکه بزنی هم مدرک ICDL لازم میشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات