حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدول فروش موبایل در هند فصل اول ٢٠٢١: شیائومی همچنان برند اول بازار هند است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی از پرفروش‌ترین برندهای بازار جهانی است. این موفقیت، می‌تواند در مناطق محدودتر، بیشتر هم باشد. جدول فروش موبایل در هند برای فصل اول ٢٠٢١ منتشر شده است و شیائومی همچنان در صدر جدول است.

جدول فروش موبایل در هند برای فصل اول ٢٠٢١

جدول فروش موبایل در بازار جهانی، مدتی پیش توسط Strategy Analytics منتشر شده بود و شاهد رشد بسیار خوب این بازار بودیم. همچنین بسیاری از برندها توانسته بودند میزان فروش خیلی خوبی را رقم بزنند. برای خواندن تحلیل فروش بازار جهانی موبایل در فصل اول، می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

جدول فروش موبایل در فصل اول ٢٠٢١: سامسونگ در صدر

 

در گزارشی از Gizchina، مؤسسه آماری Canalys جدولی از فروش بازار موبایل هند را تهیه کرده است. این جدول مربوط به میزان فروش موبایل برندها در فصل اول ٢٠٢١ می‌شود. در ادامه، این جدول را بررسی می‌کنیم.

جدول فروش بازار موبایل هند در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی

جدول فروش بازار موبایل هند در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی

طبق این گزارش، بازار موبایل هند در فصل اول ٢٠٢١ فروش ٣٧.١ میلیون واحدی را تجربه کرده است. این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ١١ درصد بیشتر است.

به نظر می‌رسد شیائومی برای تقریبا ٢ سال است که صدر جدول را تصاحب کرده است. با فروش ١٠.۵ میلیون واحدی این برند، ٢٨ درصد از سهم کل بازار از آن شیائومی شده است. این موضوع می‌تواند به دلیل استراتژی گسترده عرضه محصولات این برند برای هند باشد.

سامسونگ نیز فاتح رتبه دوم این جدول است. با فروش حدود ٧ میلیون گوشی هوشمند، این برند سهم ١٩ درصدی از بازار هند دارد. فروش سامسونگ در مدت مشابه سال پیش، ۶.٣ میلیون واحد بوده است. این یعنی رشد سامسونگ، ١١ درصد رشد پیدا کرده است.

رتبه‌های سوم تا پنجم این جدول مربوط به زیرمجموعه‌‌‌های هلدینگ BBK هستند. در رتبه سوم، ویوو با فروش ۶.٧ میلیونی، در تعقیب سامسونگ است. سهم ویوو از بازار موبایل هند، برابر با ١٨ درصد است.

اوپو و زیر برند آن، ریلمی، به ترتیب فروش ۴.٧ و ۴.٣ میلیون واحدی را کسب کرده‌اند. در مجموع، می‌توانیم بگوییم که هلدینگ BBK پرفروش‌ترین برند‌ موبایل هند در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی است. اما بدون احتساب این مجموعه، شیائومی در صدر جدول قرار می‌گیرد.

٣.٩ میلیون گوشی دیگر از برندهای مختلف در بخش Others این جدول قرار گرفته‌اند. در این جدول، هیچ برندی شاهد افت فروش نبوده است. بازار موبایل هند و جهان رو به رشد می‌باشد و شرکت‌ها می‌توانند با تولید محصولات مناسب، فروش خود را بیشتر از همیشه انجام دهند! البته که خدمات پس از فروش و رسیدگی به مشتریان بی تأثیر نیست. شیائومی با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، توانست رضایت بسیاری از کاربران هندی را جلب کند.

 

فروش اکسپریاهای سونی در چارک اول سال ۲۰۲۱ مانند سال گذشته و بسیار ناچیز است

 

نظرتان در مورد این جدول فرو‌‌ش چیست؟ آیا تهدید مهمی در انتظار شیائومی است؟ به نظر شما کدام برند در این جدول، عملکرد بهتری داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

Xiaomi mi laptop pro 15 i7 now in Iran
قیمت 38 میل 😐
ردمی بوک پرو منطقی تره خریدش اونم البته گرونه 33 میل
در پی بی 360

xiaomi mi mix4

آره لپ تاپ خوشگل بالاخره در سایت pb360 موجود شده ۳۸ میلیون نامردا درست ۱۰ میلیون از قیمت جهانیش بیشتر میدم بهشون پیغام دادم جواب ندادن دوباره گفتم تو سایت نگفتن اومدن تو ایمیل بهم جواب دادن الکی گفتن هزینه پرواز و گمرک و ۵ درصد سود میشه ۱۰ میلیون والا قیمتش بایستی ۲۸ تومن باشه آدم نمیدونه دیگه چی بگه والا آخر لپ تاپ هست بدجوری چشمو گرفته . البته جدای از هر حرف واقعا لازمش دارم .

M.Y

اینجا ایران است…
سرزمین ماندگار

Milad7

داخل هند بیشتر دنبال کالای ارزان قیمت هستن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️