حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنولوژی در مقابل فارکس

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تعداد افرادی که امروز از تکنولوژی در کنار معامله گری استفاده می کنند بسیار زیاد است و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود.

امروزه حساب و کتاب معاملات فارکس بسیار راحت تر شده است به گفته برخی بروکر ها بسیاری از ترید ها از نرم افزار های تلفن همراه برای محاسبه معاملات خود در فارکس استفاده می کنند: این کار در گذشته به صورت دستی و مکتوب انجام می شد: اما امروزه به کمک این نرم افزار ها با سرعت بیشتر و دقت بالاتری این کار انجام می شود. در واقع این قبیل نرم افزار ها نقش حیاتی در فعالیت ترید ها دارند.

با وجود پیشرفت در اینترنت و تکنولوژی کاربران زیادی به سمت این بازار های مالی آمده اند و به دلیل پیشرفت روز به روز تکنولوژی و دسترسی راحت تر تقاضا برای بازار های مالی نیز بیشتر شده است.

تکنولوژی در هر بخشی وارد زندگی ما شده است و توانسته زندگی هر انسانی را راحت کند. در زمان قدیم بازار فارکس به صورت کالا به کالا بود اما حالا با استفاده از تکنولوژی به راحتی می توانید در منزل خود معاملات خود را انجام دهید و سود خوبی داشته باشید.

فارکس چیست؟

فارکس مخفف واژه Foreign Exchange که به معنی تبادلات ارز می باشد. در واقع شما در این بازار داد و ستد انجام می دهید. در زمان های قدیم داد و ستد یا کالا به کالا انجام می شد اما امروزه این روش بسیار متفاوت تر و راحت تر شده است. در بازار فارکس افراد روی جفت ارز ها معامله می کنند و یک ارز را در مقابل یک ارز دیگر معامله یا ترید می کنند. به عنوان مثال زمانی که دلار روند صعودی دارد شما ریال یا تومان خود را تبدیل به دلار می کنید و دلار خریداری میکنید. و زمانی که این کار را انجام میدهد از اختلاف بالا رفتن آن سود می کنید. زمانی که دلار هم روند نزولی دارد شما دلار را تبدیل به ریال میکنید.

فارکس دقیقا به همین شکل است و شما در واقع ارز ها را مقابل هم خرید و فروش می کنید و از این رو سود خوبی به دست می آورید. در بازار فارکس شما هم می توانید از بالا رفتن ارزی سود کنید و هم از پایین آمدن ارزی پس این بازار می تواند بسیار مناسب برای سرمایه گذاری باشد.

بازار فارکس ۲۴ ساعته باز است و افراد می توانند معاملات خود را به راحتی انجام دهند. با وجود پیشرفت تکنولوژی در بازار فارکس همه افراد از تمام جهان از حمله ایران می توانند در این بازار سرمایه گذاری کنند. به طور کلی این امکان برای افراد از سراسر جهان به وجود آمده تا بتوانند بدون حضور فیزیکی در صرافی کار های خود را از راه دور انجام دهند.

هوش مصنوعی در فارکس

هوش مصنوعی به معامله گران کمک می کند تا بتوانند استراتژی های بهتر برای معاملات خود پیدا کنند و از آنها استفاده کنند. دقت داشته باشید که تنها هوش مصنوعی کمک میکند تا بهتر ترید کنید این طرز فکر را از سر خود بیرون کنید که هوش مصنوعی به جای شما معاملات را انجام دهند. ترید باید با کمک هوش مصنوعی سعی کند تا بهترین روش معاملاتی را برای خود پیدا کنند.

خیلی از افراد دچار این اشتباه می شوند که هوش مصنوعی یا ربات ها می توانند برای آنها سود سازی کنند اما سخت در اشتباه هستند زیرا در این بازار تنها تحلیل کردن مهم نیست بلکه احساسات و رفتار های شما هم مهم است. در بازار فارکس خبر ها :‌احساسات و خیلی چیز های دیگر دخیل است تا شما بتوانید سود کنید.

شروع فارکس

شاید بخواهید بعد این توضیحات وارد فارکس شوید یا حتی تازه وارد فارکس شده اید!! در اینجا باید یک نکته مهم رو بدانید. شما وقتی وارد بازار فارکس می شوید سعی کنید حتما این بازار را بلد باشید و بدون دانش وارد این بازار نشوید. چرا که زمانی که وارد این بازار بدون دانش می شوید قطعا ضرر خواهید کرد و سرمایه خود را از دست خواهید داد.

چند وقت پیش بحث بورس ایران بسیار داغ بود و افراد زیادی وارد این بازار شده بودند : به طوری که هر کسی را می دید وارد این بازار شده بود. در آخر به چه نتیجه ای رسید؟ این افراد هیچ آگاهی و یا دانشی نداشتند و همه آنها ضرر کردند. بازار فارکس هم به همین شکل است باید حتما بازار فارکس را بلد باشید و دانش کافی در کسب کرده باشید تا بتوانید در این بازار فعالیت کنید.

تیم پاورآپ ترید در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و توانسته بسیاری از افراد را در این بازار مالی موفق کند. آموزش فارکس پاورآپ ترید به شما آموزش می دهد تا بتواند در این بازار به سود برسید. آموزش رایگان فارکس به شما کمک میکند تا دیگر سرمایه خود را از دست ندهید و بتوانید هر چه سریع تر و اصول درست به درآمد برسید.

همچنین پاورآپ ترید یک پلتفرمی طراحی کرده است که می توانید در آن تحلیل های خود را منتشر کنید و از درست یا غلط بودن آن توسط تیم تریدینگ پاورآپ ترید با خبر شوید. پلتفرم وی ترید به شما کمک می کند تا تحلیل های خود را بهتر و درست تر بررسی کنید و اگر به تحلیل خود شک دارید بهترین پلتفرم برای شما است.

 

https://poweruptrade.com/tutorial-forex/

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات