حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ایرباد بی سیم  JBL Club Pro Plus TWS از سر و صدا فرار کنید

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شاید شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید حین کار کردن یا حتی ورزش کردن به دور از هیاهوی اطراف با شنیدن موسیقی مورد علاقه‌تان به فعالیت‌ها و مشغله‌های خود بپردازید. اما مگر بدون ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS امکان پذیر است؟ اگر می‌خواهید در مورد این ایرباد بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS

ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS، بنابر ادعای جسورانه JBL که روی جعبه به چاپ رسیده است، “برای اجرا” ​​طراحی شده است. در پس زمینه این شعار تصویری غیرقابل انکار از جمعیتی حاضر در یک کنسرت دیده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین موارد درباره موسیقی زنده این است که درست در مقابل شما به عنوان بخشی از یک تجربه مشترک اجرا می‌شود. اگر ترکیب‌بندی درست باشد، می توانید صداها را با مغز استخوان خود احساس کنید. از نظر بیشتر افراد، هدفون های بی‌سیم در سمت مخالف این موضوع قرار دارند. در ایربادها موسیقی به عنوان بخشی از یک تجربه شخصی که تحت کنترل شما است، مستقیماً در داخل گوش پخش می‌شود.

شاید ایرباد بی‌سیم JBL Club Pro Plus TWS واقعاً به عنوان یکی از تجهیزات صوتی حرفه‌ای برای استفاده در کنسرت‌ها و اجراهای زنده شما را تحت تاثیر قرار ندهد، اما این هدفون ظرافت طراحی خود را از مانیتورهای داخل گوشی که توسط نوازندگان و گروه تولید استفاده می شود، الهام گرفته است.

طراحی و ظاهر

گوشی‌های Club Pro + TWS که در رنگ مشکی موجود است، کمی چروک هستند، اما حسی سبک و قابل اعتماد با سه جفت گوش سر سیلیکونی (در سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ) را به شما القا می‌کنند. اگر می‌خواهید به مدت زیاد از هدفون استفاده کنید، به جرات می‌توان گفت Club Pro + TWS بهترین گزینه موجود در بازار است.

صفحه خارجی هر گوشی به لمس حساس است و با آرم JBL تزئین شده است. هدفون سمت چپ آپشن‌های  ANC / Ambient Aware / Talk Thru  را کنترل می‌کند و گوشواره راست پخش و پیمایش مسیر را کنترل می‌کند. با کمک هر دو گوشی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آنها را قطع کنید.

مقاومت در برابر آب و عرق کردن

میزان مقاومت این ایربادها در برابر آب در حد متوسط است این بدان معناست که آنها می‌توانند در برابر پاشیده‌شدن آب، باران و قرار گرفتن در معرض عرق مقاومت کنند، اما نباید آنها را زیر شیر آب بشویید یا در زیر آب قرار دهید. توجه داشته باشید که کیس شارژ ضدآب نیست.

ویژگی‌های ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS

این ایرباد از نوع هدفون‌های داخل گوشی محسوب می‌شوند و از اتصالات بی‌سیم و بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند. دارای درایور0.27  اینچ داینامیک بوده و حداکثر SPL آن99  دسی‌بل است.

از مهمترین ویژگی‌های این ایرباد میتوان به قابلیت پاسخ به تماس آن و میکروفون‌های داخلی موجود در آن اشاره کرد.

خود هدفون جمع و جور و راحت است. همراه این محصول سَری‌های گوشی متفاوتی ارائه می‌شود و برنامه همراه رسمی این هدفون یک ویژگی آزمایشی به نام “بهترین گزینه مناسب را بررسی کن” را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا بهترین سَری مناسب گوش خود را پیدا کنید.

اگر به طور اتفاقی ایربادهای خود را گم کنید، این برنامه ویژگی‌ به نام “ایرباد من را پیدا کن” ارائه می‌دهد، که با فعالسازی آن، هدفون هر دو ثانیه صدا می‌دهد، بنابراین می‌توانید صدا را دنبال کرده و ایرباد خود را پیدا کنید.

حذف صدای اطراف و نویز

در کنار هر ایرباد صفحه‌های لمسی قرار دارند. این تاچ پدها از معیارهای استاندارد کشیدن و ضربه زدن برای مکث، پخش، پرش از روی ترک‌ها در یک گوشی و گزینه‌های حذف نویز در گوشی دیگر بهره می‌برند.

سفارشی‌سازی صدا در هدفون

تنظیمات اکولایزر JBL در Stage+ یافت می‌شود. در آنجا فقط دو تنظیم پیش فرض اکولایزر (جاز و آواز) پیدا خواهید کرد و این بدان معناست که برای هر ژانر موسیقی (و احتمالاً هر آهنگی) که پخش می‌کنید، باید زمانی را صرف تغییر شکل منحنی اکولایزر، ایجاد ایستگاه‌های از پیش تنظیم شده خود و جابجایی بین آن‌ها کنید.

بهره‌مندی از DJ Signature

همچنین تنظیمات پیش فرض اکولایزری به نام’DJ Signature’  وجود دارد که در اصل یک اکولایزر سفارشی است که توسط یک دی جی واقعی طراحی شده است.

ANC در ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS

ویژگی حذف نویز تطبیقی ​​(ANC) تقریباً همه‌ی سر و صداهای خارجی از صدای انگشتان دست روی صفحه کلید گرفته تا صدای تلویزیون و دستگاه برش چوب را مسدود می‌کند.

Ambient Aware  (باعث ایجاد تعادل و یا تقویت صداهای محیطی در هنگام پخش موسیقی می‌شود) و TalkThru  (اجازه ورود صداهای خارجی را نمی‌دهد، صدای شما را تقویت کرده و پخش موسیقی را متوقف می‌کند) از ویژگی‌های مفید این ایرباد هستند.

دارای میکروفون‌های متعدد

سه میکروفون از تماس‌های تلفنی و دستورات تصادفی شما به دستیارصوتی  Alexa/Google  پشتیبانی می‌کنند و در هر زمان که اراده کنید در دسترس هستند.

نشت سر و صدا به اطراف

مورد قابل توجه دیگر در این ایربادها، نشت سر و صدا است و این عبارت به معنی میزان صدایی که از هدفون شما به بیرون نشت می‌کند، است. به خصوص در هنگام استفاده از سَری‌های مناسب، عملکرد این ایرباد در زمینه نشت صدا بسیار خوب بود. با بالا بردن صدا تا بالاترین حد ممکن، دیگران به سختی قادر به شنیدن صدای موسیقی از فاصله دو متری خواهند بود.

دوام باتری

دوام باتری این ایرباد 24 ساعت است ( 6 ساعت با یک بار شارژ همراه با ANC و بلوتوث روشن و 18 ساعت دیگر در صورت شارژ توسط کیس شارژ). طبق ادعای شرکت جی بی ال با 10 دقیقه شارژ، ایرباد می‌تواند تا یک ساعت به پخش محتوای صوتی بپردازد. این ایرباد از از اتصالات Type-C نیز استفاده می‌کند. JBL  می‌گوید شارژ کامل کیس، دو ساعت طول می‌کشد. ایرباد از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

ایرباد بی‌سیم JBL Club Pro Plus TWS از نظر طراحی و  ANC، امتیاز خوبی را از آن خود کرد. به طور خلاصه اگر دنبال یک هدفون با کیفیت هستید، این مدل را بررسی کنید.

حرف آخر تهران اسپیکر

اگر حذف سر و صدای بیرونی مهم‌ترین اولویت شما است، فکر می‌کنیم ارزش این را دارد که برای خرید ایرباد بی‌سیم  JBL Club Pro Plus TWS بیشتر مصمم شوید.

همانطور که گفته شد آپشن‌های قابل قبول و مورد نیازی از جمله EQ قابل تنظیم، عمر باتری مناسب، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از آمازون الکسا را ارائه می‌دهند که نسبت به قیمت مناسب آن قابل توجه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا با کارشناسان تهران اسپیکر تماس گرفته و بهترین خرید آنلاین ایرباد خود را انجام دهید. همچنین میتوان این ایرباد را با بقیه هدفون‌های بی‌سیم مقایسه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kadkhoda

سلام
هدفون بی سیم تا 3500 چی پیشنهاد میدین
کیفیت موسیقی و نویز کنسلینگ مهمه برام

afsoon

استادیو تری برند بیتس .

Kadkhoda

مرسی

Kadkhoda

قیمتش زیاده اون

Milad7

بدش نیست 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات