حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین روش خرید از آمازون 

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید از آمازون که از معتبرترین و معروف ترین سایت های فروش در جهان و از امور مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است. البته این تمایل فقط به دلیل تمایل قلبی نیست و دلایل منطقی زیادی دارد. آمازون از سایت های بسیار معتبر است که تنها اجناس اورجینال و اصل را مستقیما از تولیدی ها به عرضه می گذارد. قیمت ها آن نیز معمولا به دلیل قراردادهایی که با شرکت ها بزرگ دارد بسیار پایین تر از فروشگاه های دیگر در جهان است. به همین دلیل مردم بسیاری در سراسر جهان علاقه مند هستند که از این فروشگاه خرید کنند. اما سوالی که به دلیل تحریم هایی که از سوی کشور آمریکا متوجه ایرانیان است، در ذهن ما شکل می گیرد این است که چگونه از آمازون خرید کنیم؟ در ادامه این متن قصد داریم بهترین روش های خرید از آمازون در ایران را برای شما شرح دهیم.

 

خرید از آمازون بدون واسطه 

خرید از آمازون بدون واسطه در تمام کشورهای جهان که با آمریکا مراودات اقتصادی دارد، کار سختی به نظر نمی رسد. آن ها می توانند به راحتی با خرید گیفت کارت آمازون سفارش های خود را از سایت آمازون ثبت کنند. اینکه چگونه از آمازون خرید کنیم با این موضوع که بتوانیم بدون واسطه از آمازون خرید کنیم کاملا بحثی متفاوت است. با وجود تحریم ها مردم ایران برای خرید از این سایت باید تحریم ها را دور بزنند و مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند. البته شما می توانید بدون واسطه های ایرانی از دوستان و آشنایان خود که ساکن کشورهای دیگر هستند کمک بگیرید. این افراد می توانند به نام خودشان کارت هدیه را برای شما خریداری کنند و به ایران ارسال کنند. سپس شما سفارش های خود را ثبت کرده و تمام خریدهای شما به آدرس دوست شما ارسال می کند و سپس او برای شما ارسال خواهد کرد.

خرید از آمازون با واسطه

شما می توانید برای خرید از آمازون از طریق شرکت ها و سایت ها واسطه به راحتی از هر کجای ایران که هستید سفارشات خود را ثبت کنید. این شرکت ها، سایت هایی را به عنوان سایت واسطه ایجاد می کنند که شما بتوانید به راحتی سفارش های خود را ثبت کنید. این سایت ها صفحه ای در اختیار شما می گذارند که می توانید کد محصول خود از سایت آمازون را در آن وارد کنید. سایت واسطه بعد از بررسی کد محصول هزینه محصول و سود مخصوص سایت را به شما اعلام می کند. از مهمترین مزایای سایت های واسطه این است که شما می توانید از طریق درگاه های بانکی هزینه ها را به ریال پرداخت کنید. همچنین این سایت ها سفارش شما را در هر کجا از ایران که هستید درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

چه کالاهایی را می توان از آمازون خریداری کرد؟

بسیاری از مردم فکر می کنند با توجه به بالا رفتن نرخ ارز، خرید از آمازون اصلا مقرون به صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه عمل کنیم، اما در حقیقت اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید حتی برخی کالاها را ارزان تر از نمونه آن در ایران و دیگر کشورها خریداری کنید. 3 دسته کالا خرید آن ها از آمازون به مردم ایران توصیه می شود. اول کالاهایی که در ایران وجود ندارد، دوم کالاهایی که نمی توانیم از صحت و اصل بودن آن ها اطلاع پیدا کنیم و در نهایت کالاهایی که در سایت آمازون شامل تخفیف می شوند. سایت آمازون و دیگر سایت های خارجی به مناسبت های مختلف تخفیف های خوبی اعمال می کنند که با توجه به اصل بودن کالاها خرید از آن ها بسیار به صرفه است.

در خرید از سایت های واسطه چه خطری ما را تهدید می کند؟

در حقیقت سایت هایی که به خرید از سایت های خارجی از جمله  آمازون می پردازند چندان مشکل بزرگی نمی توانند ایجاد کنند. البته هستند برخی از سایت های غیر معتبر که مردم را فریب می دهند. شرکت آمازون در کنار فروش محصولات اصل و با کفیت برخی از محصولات مرجوعی که مشکلات کمی دارند را با قیمتی پایین تر عرضه می کنند. سایت های غیر معتبر از این فرصت سوءاستفاده می کنند و از شما هزینه کامل محصول اصل و بدون اشکال را دریافت می کنند و برای شما محصول مرجوعی با قیمت پایین تر را در سایت آمازون ثبت می کنند. این اتفاق بسیار نادر است و شما می توانید برای خرید از آمازون سایت های معتبری که در سایت نیازیتو به آدرس اینترنتی niazito.com معرفی می شوند را انتخاب کنید. چرا که نیازیتو تنها سایت های مطمئن و معتبر را به شما معرفی می کند.

جمع بندی 

چند سالی است که آمریکا، ایرانیان را در موارد مختلفی تحریم کرده است. این تحریم ها باعث شده اند که سوال بزرگی برای مردم علاقه مند به خرید از آمازون ایجاد شود و آن هم این است که چگونه از آمازون خرید کنیم و آیا روشی برای خرید آسان و بی دردسر از این سایت وجود دارد. ما در متن بالا راحت ترین روش خرید از این سایت را که استفاده از سایت های واسطه است را به شما شرح دادیم. فقط کافی است که سایت خود را به درستی انتخاب کنید. که برای این موضوع نیز راه حل ساده ای وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت نیازیتو است. نیازیتو سایتی جهت معرفی کسب و کارهای معتبر در زمینه های گوناگون است و به شما در رفع نیازمندی هایتان کمک می کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

سلام؛ مممون بابت مطلب مفید، آیا نیازیتو که معرفی کردید معتربره؟

درمورد مالتینا هم ممنون میشم نظرتونو بگید.

Milad7

مرسی 😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات