حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین برندهای تردمیل کدامند : هایپرجیم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

وضعیت فراوانی تردمیل به‌گونه‌ای است که حتی تصور باشگاهی بدون داشتن تردمیل باشگاهی برای بسیاری از افراد غیرممکن می‌باشد. با وجود این احساس نیاز و استقبال گسترده جوامع مختلف از تردمیل، شرکت‌های بسیاری در سرتاسر جهان برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار ظهور کردند که این به‌معنی تنوع در برندهای تردمیل و در نتیجه تنوع در ساخت این وسیله ورزشی است. اتفاقی که به خودی خود، طبیعی بوده و موجب ایجاد رقابت بین کمپانی‌های سازنده تردمیل و عرضه بهترین‌های آن به بازار و همین‌ طور رقابتی شدن قیمت تردمیل خواهد شد.

اما همین اتفاق باعث ایجاد دغدغه‌ای مبنی بر انتخاب مناسب‌ترین تردمیل خانگی یا باشگاهی حتی در خرید اینترنتی تردمیل که امکان مقایسه و بررسی بیشتر وجود دارد، شده است. حال یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که پیش می‌آید این است که بهترین برندهای تردمیل کدامند و چگونه می‌توان بهترین انواع تردمیل را از بین تمامی آن‌ها تشخیص داد. طبعا معرفی چند برند برتر تردمیل از بین تمامی برندهای رایج در بازار امروز، کار آسانی نبوده و شاید به‌سادگی نتوان گفت که بهترین برندهای تردمیل کدامند که محصولات خود را روانه بازارهای بین‌المللی کرده‌اند. بنابراین در این نوشتار بر آن شدیم تا بهترین انواع تردمیل را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی کنیم تا هم سهولت خواندن آن توسط شما بیشتر شود و هم به بررسی دقیق‌تر موضوع پرداخته شود. از دسته‌بندی‌های وبسایت فروشگاه بزرگ هایپرجیم نیز در این امر کمک گرفته شده است؛ زیرا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی کشور بوده و به‌نوعی محصولات تمامی برندهای فعال در کشور را عرضه می‌کند. جهت درک بهتر موضوع و آشنایی با بهترین انواع تردمیل ابتدا به کشورهای صاحب برند و تولید‌کننده تردمیل پرداخته شده و سپس بهترین برندهای تردمیل بر اساس دو شاخه کلی از این دستگاه، یعنی تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی معرفی شده‌اند تا خوانندگان این متن به مناسب‌ترین انتخاب برسند و به‌تبع آن بهترین خرید اینترنتی تردمیل را داشته‌ باشند.

کشورهای صاحب برند تردمیل

همواره کشور سازنده یک محصول از فاکتورهایی بوده که خریدار حساسیت خاصی نسبت به آن داشته است. اکثر مشتریان تمایل زیادی به خریداری محصولات کشورهای صاحب‌نام در تولید یک محصول خاص دارند. در مورد تردمیل هم، این موضوع صدق می‌کند و بهترین انواع تردمیل در کشورهای صاحب تکنولوژی تولید این دستگاه با سابقه‌ای طولانی در تحقیق و توسعه آن، ساخته می‌شوند. ازاین‌رو سایت‌های فروش این دستگاه نیز درج کشور سازنده را در فرایند معرفی تا خرید اینترنتی تردمیل توسط مشتری، در دستور کار خود قرار داده‌اند. در حال حاضر کشورهای تایوان، چین، کره، آمریکا، اسپانیا و انگلیس بیشترین و بهترین انواع تردمیل را روانه بازارهای بین‌المللی کرده‌اند. حتی ممکن است در برخی از کشورها چندین برند معتبر وجود داشته باشد؛ به‌عنوان مثال تایوان که حرف اول را در بازار تردمیل می‌زند، کمپانی‌های متعددی در اختیار دارد. همچنین با توجه به این که بیشتر شرکت‌های تایوانی مونتاژ تردمیل‌های خود را در کشور چین انجام می‌دهند، به‌لحاظ قیمت تردمیل نیز شرایط بهتری دارند و درمجموع سهم بزرگی از بازار را از آن خود کرده‌اند؛ البته برخی از کمپانی‌های سایر کشورها نیز به‌ این روش روی آورده‌اند و تولید محصولات خود را به چین منتقل کرده‌اند. هرچند خود کشور چین هم، شرکت‌های تولیدکننده این وسیله را در اختیار داشته که طبیعتا قیمت تردمیل تولیدی آن‌ها مناسب‌تر خواهد بود. اما از میان تمام این شرکت‌ها، بهترین برندهای تردمیل کدامند و به‌عنوان مثال در کشور تایوان که چندین برند معتبر فعالیت می‌کنند، کدام‌یک از آن‌ها بهترین انواع تردمیل را ارائه می‌دهند. پس در ادامه این یادداشت همراه ما باشید.

بهترین برندهای تردمیل خانگی

برند نردیک ترک (Nordic Track) یکی از بهترین برندهای تردمیل می‌باشد که به‌منظور مصارف خانگی بسیار ایدئال است. این برند تحت لیسانس آمریکا بوده و تردمیل خانگی آن در کشور چین تولید می‌شود. قابلیت‌ تاشوندگی، مجهز بودن به ضربه‌گیرهای پیشرفته و برخورداری از برنامه‌های تمرینی بخشی از مزایای تردمیل نردیک ترک هستند. برند تاپ شیپ (Tap Shape) نیز از برندهای مطرح و پرطرف‌دار تردمیل خانگی است که در کشور چین مستقر بوده و محصولات باکیفیت خود را نیز در همان جا تولید می‌کند. ویبراتور، چرخ مسگری و پایه درازنشست نیز در اغلب مدل‌های این تردمیل خانگی وجود دارند. برند جی کی اکسر (JKexer) یکی از بهترین برندهای تردمیل خانگی است که تایوانی بوده و بسیار پیشرفته می‌باشد؛ به‌گونه‌ای که قابلیت رقابت با تولیدات اروپایی را داشته و بعضا از آن‌ها بهتر نیز می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ اکثر تردمیل‌های این برند، مجهز بودنشان به جک برقی جهت تا شدن و جمع شدن تردمیل است تا کاربر به‌راحتی بتواند با فشار دادن دکمه‌ای دستگاه را جمع و یا باز کند. برند تایتان فیتنس (Titan Fitness) دیگر برند نام‌آشنای تردمیل خانگی است که البته انواع باشگاهی این وسیله ورزشی را نیز تولید کرده است، اما آمار خرید اینترنتی تردمیل نوع خانگی آن بیشتر از انواع باشگاهی‌اش می‌باشد. این برند متعلق به کشور تایوان بوده و محصولات خود را با گارانتی معتبر عرضه می‌کند. از دیگر برندهای معتبر تردمیل خانگی که در بین تولیدات آن‌ها تردمیل باشگاهی نیز مشاهده می‌شود، می‌توان به توربو فیتنس (Turbo Fitness) تایوان، بی اچ فیتنس (BHfitness) چین، پرومستر (Promaster) تایوان، اسپرتک (Sportec) تایوان با مونتاژ چین، پاندا (Panda) چین، پروتئوس (Proteus) تایوان با مونتاژ چین، آیرون مستر (Iron Master) چین، ریباک (Reebok) انگلستان و تاپ فرم (Top Form) چین اشاره کرد. در میان برندهای ذکر شده نیز می‌توان بررسی بهتری از منظر قیمت تردمیل یا آمار خردید اینترنتی تردمیل و همین طور نظرات کارشناسان و مردم در سایت‌های اینترنتی انجام داد و به‌صورت دقیق‌تر متوجه شد که بهترین برندهای تردمیل کدامند و کدام‌یک از آن‌ها در رتبه بالاتری قرار می‌گیرند.

بهترین برندهای تردمیل باشگاهی

برند فلکسی فیت (Flexi Fit) از برندهای قدیمی موجود در این بازار می‌باشد. از بهترین انواع تردمیل نیز می‌توان تردمیل باشگاهی فلکسی فیت را نام برد. قیمت تردمیل فلکسی فیت نیز با توجه به امکانات خوبی که دارد، مناسب است. صحت این ادعاها را، آمار خرید اینترنتی تردمیل فلکسی فیت تایید می‌کند. این تردمیل باشگاهی در کشور چین تولید می‌شود، اما تحت لیسانس تایوان. استقبال خوبی از این نوع تردمیل در کشور صورت گرفته، مخصوصا به‌دلیل اینکه عموما با یک سال گارانتی و چندین سال خدمات پشتیبانی ارائه شده است؛ مزایایی که هرچند ممکن است موجب افزایش خرید اینترنتی تردمیل شوند اما بر روی قیمت تردمیل نیز تأثیرگذار خواهند بود. برند استرانگ (Eastrong) نیز همانند فلکسی فیت تحت لیسانس تایوان و ساخت چین بوده و البته از بهترین برندهای تردمیل باشگاهی هم می‌باشد. امکانات متعددی در مدل‌های مختلف این برند پیش‌بینی شده‌اند که هرکدام تأثیر شگرفی در خرید اینترنتی تردمیل استرانگ گذاشته‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به جک گازی، شیب قابل تنظیم، پخش‌کننده موسیقی، کلید اضطراری، برنامه‌های پیش‌فرض، قابلیت تاشوندگی و البته ضربه‌گیرهای پیشرفته که بخش قابل توجهی از قیمت تردمیل را به خود اختصاص داده‌اند. برند ایمپالس (Impuls) را اما باید یک برند تماما چینی دانست که بسیار پیشرفته و به‌روز بوده و بهترین انواع تردمیل را روانه بازارهای بین‌المللی کرده است. قدرت موتور و سرعت بالا به‌همراه تحمل وزن زیاد از جمله قابلیت‌های تردمیل باشگاهی ایمپالس شمرده می‌شوند. ضمن آنکه بخشی از قیمت تردمیل ایمپالس نیز به استفاده از شیب برقی، برنامه‌های تمرینی ازپیش‌تعیین‌شده و ضربه‌گیرهای پیشرفته در آن شده است. بعد از خرید اینترنتی تردمیل ایمپالس نیز معمولا 1 سال گارانتی برای آن فعال خواهد شد.

برای خرید به هایپرجیم مراجعه نمایید:

https://hypergymco.com/

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات