حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا در حق اختراع سامسونگ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید دستگاه های تاشو است. هر چند هنوز و با عدم ورود اپل، این بازار توسط کاربران خیلی جدی گرفته نشده است اما به هر حال فعلا کره‌ای سخت کوش آبی پوش تلاش خود را دارد که دستگاه های تاشو را دوست داشتنی تر کند. امروز تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا در حق اختراع سامسونگ دیده شده است. دستگاهی که شاید تاشو بودن را کمی ملموس تر کند.

تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا

طی چند ماه گذشته شایعات مختلفی منتشر شده است که ادعا می کند سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه تاشو جدیدی است. دستگاهی که می تواند همزمان به سمت داخل و خارج تا شود. گزارش دیگری ادعا کرده بود که این شرکت می تواند آن را به عنوان Galaxy Z Fold Tab معرفی کند. اکنون، اولین اطلاعات معتبر در مورد وجود چنین دستگاه هایی آشکار شده است.

حق ثبت اختراع جدیدی از سامسونگ منتشر شده است که “یک دستگاه چند لا” را نشان می دهد. این دستگاه می تواند به داخل و خارج تا شود. کارشناسان ثبت اختراع در LetsGoDigital رندرهایی را براساس شماتیک موجود در سند ثبت اختراع 52 صفحه ای سامسونگ ایجاد کرده اند.

رندر تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا

رندر تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا

قلم S Pen هم بخشی از حق اختراع است

با توجه به این تصاویر، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه هوشمند تاشو با سه صفحه نمایش و دو لولا است. هنگامی که کاملاً باز شود، دستگاه دارای یک صفحه نمایش غول پیکر با برش سوراخ دوگانه برای دوربین سلفی است. این صفحه به بزرگی صفحه تبلت به نظر می رسد. همچنین این دستگاه حتی از S Pen نیز بهره می برد.

طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا

وقتی قسمت های چپ و راست دستگاه به سمت داخل تا می شوند، دو صفحه به هم متصل می شوند و نمایشگر کوچکتری را تشکیل می دهند. قلم S Pen را می توان به صورت مغناطیسی برای شارژ به یکی از اضلاع آن متصل کرد و یا در فرورفتگی ایجاد شده توسط دو صفحه کوچکتر برای شارژ سریعتر قرار داد.

تا زدن دو قسمت دستگاه به سمت بیرون، آن را به یک تلفن با صفحه در جلو و دو نمایشگر در عقب تبدیل می کند. در صورت باز شدن کامل، دستگاه دارای یک دوربین دوگانه و یک فلاش در قسمت عقب است.

در حالی که نمایشگرهای تاشو به بیرون در معرض به راحتی آسیب دیدن هستند، سامسونگ می تواند روی محافظت بیشتر از نمایشگر کار کند. مطمئناً نکته خوبی است که بدانید این شرکت در حال کار بر روی دستگاهی با قابلیت لولا ۲ گانه است که می تواند واقعاً به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ تبدیل شود. چنین دستگاهی از نظر قابلیت استفاده و بهره وری می تواند فرصت های زیادی را ایجاد کند. با این حال، ممکن است چند سال طول بکشد تا در واقع شاهد معرفی چنین دستگاهی توسط سامسونگ باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ایده برای یک تبلت تاشو با ۲ لولا خوب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این طراحی های جسورانه واسه هر شرکتی تو زمینه تاشو خیلی جالب و خوبه ولی تا مقاومتشون بالا نباشه و قیمتش پایین نیاد خریدش ریسکه.

Milad7

دیگه زیادی بزرگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)