حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخت خواب تاشو، راهکاری برای بهینه سازی اتاق با فضای کوچک

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه خانه های ویلایی با چند اتاق دل باز، جای خود را به آپارتمان های جمع و جور داده است. طوری که برای نقل مکان به خانه جدید اولین دغدغه ذهنی ما این است که آیا برای تمام وسایل به اندازه کافی فضا داریم؟ آیا تمام لوازم منزل را می توانم در جای مناسب قرار دهیم؟ در این زمان است که به ایده های خلاقانه ای فکر می کنیم که می توانند دغدغه ما را کاهش دهند؛ مثل استفاده از مبلمان ال، کاناپه های راحتی، تخت تاشو، شلف و امثال این ها.

ما در این مطلب قصد داریم راهکاری برای استفاده حداکثری از فضای کوچک به شما ارائه دهیم. و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

به بهانه کمبود فضا وسایل ضروری را حذف نکنید!

اگر کمی به دکوراسیون منزل اهمیت دهید علاوه بر دغدغه فضای کافی، دغدغه چیدمان اصولی و جلوگیری از هرج و مرج نیز به آن اضافه می شود.
در این زمان تمام تلاش خود را می کنید که بهترین و منظم ترین چیدمان را برای اثاثیه منزل خود طراحی کنید. احتمالا اولین ایده ای که به ذهنتان می رسد این است که از هر وسیله ای، ورژن جمع و جور آن را تهیه کنید تا از رفاه و آسایش شما کاسته نشود.

از جمله وسایل اساسی که مورد نیاز هر اتاق خوابی است می توان به کمد لباس، میز و تخت خواب اشاره کنیم. امروزه اکثر آپارتمان ها مجهز به کمد دیواری هستند. در این حالت اغلب تو رفتگی ها و نقص دیوارها را جبران می کند. اگر آپارتمان شما نیز کمد دیواری هرچند کوچک دارد، می توانید کمد های جاگیر را روانه انباری کنید.

مورد بعدی تخت خواب است که محل آرام گرفتن شما در شب است. شما حداقل 8 ساعت از شبانه روز خود را در آن سپری می کنید. این یعنی یک سوم از عمر شما! پس باید راحتی بدن خود را در نظر بگیرید.

احتمالا به فکرتان می رسد که تخت خواب را حذف کنید و از رختخواب های پشمی قدیمی استفاده کنید. طبق بررسی های جدید پزشکی، خوابیدن روی زمین عوارض خاص خودش را دارد. از جمله این معایب افتادگی اندام بدن و پیری زودرس است. پس بهتر است به فکر راهکاری دیگر باشید. پیشنهاد ما استفاده از تخت خواب هایی است که متناسب فضای کوچک طراحی شده است.

تخت خواب تاشو ترفندی برای مقابله با شلوغی فضا

از ابتدای ورود تخت تاشو به چیدمان منازل،  عمده دغدغه افراد در خصوص کمبود جا کاهش یافت. با پیشرفت طراحی این محصول و افزایش کاربری آن، امروزه شاهد مجموعه ای از اثاث ضروری در کنار هم هستیم. به این گونه که شما می توانید تخت، کمد، میز و یک قفسه شیک برای تزیینات دکوری اتاق خود در کنار هم داشته باشید.

این ایده به خصوص برای اتاق کودک و نوجوان مناسب است. شما می توانید برای فرزند خود تختی طراحی کنید تا بتواند تمام وسایل خود را یکجا داشته باشد. از طرفی دیگر از آشفتگی اتاق و شلوغ بودن آن نیز جلوگیری می کنید.

همین چند سال پیش بود که با شنیدن اسم تخت خواب تاشو یا تخت کمجا به یاد تخت هایی ساده می افتادید که نمایی نه چندان جالب داشتند. اما امروزه شما می توانید هر طرح و رنگی برای آن سفارش دهید. فرزند شما می تواند تختی با کاراکتر محبوب خود داشته باشد در حالی که خبری از تخت خواب هایی جاگیر نیست.

 

معایب تخت تاشو

هر محصولی در کنار مزایای بیشمار دارای تعدادی معایب نیز می باشد. این محصول نیز دارای معایبی است که به بررسی آن می پردازیم. همچنین راهکار هایی برای جلوگیری از این معایب به شما ارائه می دهیم.

اولین ایراد آن تنوع کیفیت و قیمت است. این محصول به دلیل محبوبیت روزافزون آن در بین افراد و افزایش تقاضا، سبب شده افراد زیادی را به سمت تولید جلب کند. به دنبال آن، قیمت های متنوعی به گوشتان می خورد. در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی علت نیست. بسیاری از تولیدکنندگان از کیفیت متریال کاسته تا قیمت را کاهش دهند. اینجاست که باید مراقب کلاهبرداران باشید.

تنها راهکار برای جلوگیری از این امر این است که متریال خوب را بشناسید. بهترین متریال برای استفاده در این محصول MDF می باشد.

مورد دوم این است که تخت تاشو یک نفره یا تخت تاشو دو نفره ای که سفارش می دهید متناسب با ابعاد دیوار اتاقتان طراحی و ساخته می شود. کوچکترین اشتباهی در اندازه گیری ابعاد آن باعث می شود پولتان هدر رود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در اندازه گیری آن دقت کنید. و این کار را به فرد متخصص آن محول کنید.

اغلب افرادی که مصرف کننده این محصول بوده اند توصیه هایی به متقاضیان تخت تاشو داشتند. این توصیه ها عبارتند از:

  1. حتما متریال با کیفیت سفارش دهید. بهترین متریال برای این محصول MDF است.
  2. سعی کنید تخت را به صورت تنها سفارش ندهید. میز یا کمد اطراف آن را نیز درخواست کنید. در این حالت شما می توانید سرویس خواب کاملی داشته باشید. و قیمت آن پایین تر از حالتی است که بخواهید آن ها را جداگانه تهیه کنید.
  3. اگر می خواهید عمر تخت طولانی باشد از مدل جک دار استفاده کنید.

قیمت تخت تاشو یک نفره و دو نفره

مهم ترین عامل در تعیین قیمت آن، کیفیت متریال به کار برده شده می باشد. در واقع این مدل تخت ها از دو بخش اساسی ساخته می شوند: اسکلت فلزی و بدنه.

اگر می خواهید عمر تخت طولانی شود، هنگام سفارش به تولیدکننده تاکید کنید که از پروفیل ضخیم استفاده کند. بهتر است رنگ آن نیز کوره ای باشد تا دچار پوسیدگی نشود. هرچه ضخامت بیشتر شود قیمت و کیفیت آن نیز افزایش می یابد. مناسب ترین ضخامت برای پروفیل ها 0.9 تا 1 میلی متر می باشد.

همچنین برای باکس یا بدنه تخت دو نوع متریال وجود دارد: نئوپان و ام دی اف.
بدیهی است قیمت و کیفیت بدنه با MDF بالاتر از بدنه نئوپانی است.

همچنین مابقی تجهیزات آن می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد؛ به عنوان مثال اندازه کمد های کنار باکس یا تعداد شلف ها.

قیمت نهایی سفارش شما با توجه به موارد ذکر شده در بالا متغیر می باشد.
با توجه به تنوع اجناس و متریال های مصرفی، تشخیص کیفیت آن ها برای افرادی که در این زمینه تخصص ندارند به قدری دشوار شده است. پیشنهاد ما استفاده از مشاوره رایگان متخصصین گروه صنعتی تاشوسازان و بهره مندی از اطلاعات دقیق آن ها از انواع متریال های موجود در بازار است.

مجموعه تاشوسازان یکی از اولین تولیدکنندگان تخت خواب کمجا در ایران می باشد. تمامی مدل های تخت کمجا گروه تاشوسازان دارای 24 ماه ضمانت نامه کتبی و 60 ماه خدمات پس از فروش است. در فرآیند تولید محصولات این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین متریال های بازار بکارگیری شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل و ایرادی در محصولات خریداری شده تیم متخصص و فنی در واحد خدمات پس از فروش به محل شما اعزام شده و در اولین فرصت در برطرف کردن مشکل احتمالی شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

در ادامه چند نمونه از محصولات تخت تاشو مجموعه تاشوسازان را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت تاشوسازان ( tashosazan.ir ) مراجعه نمایید

برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت تاشوسازان ( tashosazan.ir ) مراجعه نمایید

 

 

برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت تاشوسازان ( tashosazan.ir ) مراجعه نمایید

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

همیشه فانتزیم بود تخت خواب تاشو داشته باشم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات