حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش قسطی موبایل در کوتاه ترین زمان ممکن

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر به دنبال خرید یک گوشی تلفن همراه هوشمند هستید اما بودجه ی کافی در اختیار ندارید، یا شرایط فروش قسطی موبایل در فروشگاه ها برایتان مطلوب نیست، باید بگوئیم که مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله شما را با یکی از سریع ترین روش های فروش قسطی موبایل آشنا خواهیم کرد تا بدون هیچ نگرانی موفق به خرید قسطی موبایل مورد نظر خود شوید. لطفا همراه ما باشید تا با چگونگی فروش قسطی موبایل در کوتاه ترین زمان ممکن آشنا شوید.

مشکلات احتمالی موجود در ارتباط با فروش قسطی موبایل

در عصر حاضر گوشی موبایل دیگر فقط به عنوان وسیله ای برای برقراری تماس تلفنی با دیگران نیست؛ به ویژه در وضعیت فعلی و وجود این بیماری همه گیر، از طریق تلفن همراه می توان فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد، یا در دوره های آموزشی آنلاین شرکت کرد و به ادامه تحصیل پرداخت. پس به نوعی می توان گفت تلفن همراه دیگر به عنوان یک نیاز ضروری محسوب می شود.

در حال حاضر با شرایط اقتصادی موجود در کشور، اکثر فروشگاه های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش موبایل، نقدی کار می کنند و شرایط فروش قسطی گوشی در کمتر فروشگاهی دیده می شود.

بنابراین مشکلی که هم اکنون ممکن است بسیاری از افراد جامعه با آن مواجه باشند این است که امکان خرید گوشی تلفن همراه به آسانی برای آن ها وجود ندارد؛ به چند دلیل :

  • • دلیل اول : با وجود نوسانات نرخ ارز و افزایش بسیار زیاد قیمت ها، اکثر افراد بودجه کافی برای خرید گوشی مورد نظرشان را ندارند.
  • • دلیل دوم : به دلیل شرایط اقتصادی حاکم در کشور فروشندگان تلفن همراه ، شرایط فروش اقساطی موبایل ندارند و از مشتریان خود می خواهند که هزینه را نقدا پرداخت کنند.
  • • دلیل سوم : شرایط دریافت تسهیلات برای متقاضیان در کشور ما اندکی سخت است و تهیه مدارک لازم قدری زمان بر است و پیدا کردن ضامن معتبر که مورد تائید بانک ها و موسسات مالی و اعتباری باشد، کار بسیار سختی می باشد.

بنابراین با وجود چنین مشکلاتی که سد راه افراد است، ممکن است خیلی از افراد قید خرید موبایلی که همیشه در فکر آن بودند، بزنند.

اما دوستان عزیز! ما به شما می گوئیم در این مورد اصلا نگران نباشید؛ چرا که با استفاده از روش های نوین امتیازدهی که در حوزه تسهیلات الکترونیکی ارائه شده است، امکان خرید قسطی هر آنچه شما اراده کنید برایتان وجود دارد چرا که تمامی مشکلات موجود در این زمینه را برای شما حل کرده است. پس همچنان با ما همراه باشید تا با این روش آشنا شوید.

فروش قسطی موبایل توسط قسطا

قسطا با در نظر گرفتن شرایط موجود و مشکلاتی که برای خرید نقدی گوشی موبایل و تلفن همراه وجود دارد، شرایط بسیار مطلوبی را برای علاقه مندان به خرید قسطی گوشی فراهم کرده است که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به طی کردن پروسه ی زمان بری که برای دریافت وام وجود دارد، به علاقه مندان امتیاز دهی می کند.

به این ترتیب امکان خرید قسطی گوشی برای شما عزیزان از هر فروشگاه فیزیکی و آنلاین وجود دارد. کافیست اراده کنید!

آیا مایلید تا با چگونگی فروش قسطی موبایل توسط قسطا آشنا شوید؟ در ادامه همچنان با ما همراه باشید.

نحوه ی فروش قسطی موبایل در قسطا

قبل از هر چیز باید به شما عزیزان بگوئیم که منظور از فروش قسطی موبایل در قسطا چیست؟

منظور از فروش قسطی موبایل در قسطا این است که شما ابتدا گوشی مورد نظر خود را از هر فروشگاه آنلاین یا فیزیکی در سراسر کشور انتخاب می کنید و سپس توسط قسطا کارت آن را خریداری می نمائید و مبلغ مربوط به قسطا کارت را به مجموعه ی قسطا طی چند قسط، پرداخت می کنید.

قسطا کارت چیست؟

قسطا کارت یک کارت اعتباری است که بنا بر درخواست شما، صادر می شود و به میزان مبلغ درخواستی شما شارژ می شود. پس از دریافت قسطا کارت شما می توانید از تمامی فروشگاه های فیزیکی و آنلاین در سراسر کشور خرید خود را انجام دهید و سپس هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

خرید قسطی موبایل توسط قسطا کارت چه مزیت هایی دارد؟

آیا می دانید خرید با استفاده از قسطا کارت دارای چه مزیت هایی می باشد که مجموعه ی قسطا را از سایرین متمایز می کند؟

  • • خرید از قسطا نیاز به ضامن ندارد و شما می توانید تنها با ارائه ی چک معتبر از کلیه ی خدمات قسطاکارت بهره مند شوید.
  • • قسطا امکان خرید از تمامی فروشگاه های فیزیکی که مورد نظرتان است را فراهم کرده است و شما می توانید با قسطاکارت از هر فروشگاه در هر کجای ایران خرید کنید.
  • • به علاوه شما می توانید با فعال سازی رمز اینترنتی قسطا کارت خود از کلیه ی فروشگاه های آنلاین معتبر نیز خرید کنید.
  • • یکی از مهم ترین مزیت های قسطا نسبت به سایرین این است که عملیات اعتبارسنجی در قسطا پس از ارائه ی مدارک لازم، حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری انجام می شود و نتیجه به شما اعلام خواهد شد.
  • • امکان سفارش قسطا کارت از هر نقطه از کشور عزیزمان ایران وجود دارد و شما می توانید در هر کجا که ساکن هستید، برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.
  • • و خبر خوب این است که تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری می باشد و هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری وجود ندارد و شما می توانید خیلی ساده و بی دغدغه قسطاکارت تهیه نمائید.

حال که با مزیت های خرید از مجموعه قسطا و قسطا کارت آشنا شدید، می توانید با مراجعه به وب سایت قسطا سفارش خود را ثبت نمائید و پس از طی کردن مراحل مربوط به آن کارت اعتباری خود را دریافت نمائید.

کلام پایانی

مجموعه ی قسطا طی سال ها فعالیت خود در حوزه ی ارائه ی خدمات مالی، در زمینه ی تسهیل فرایند خرید اقساطی بسیار خوش درخشیده است و به حول و قوه ی الهی تا کنون توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

این بار نیز قسطا با فراهم آوردن شرایط فروش قسطی موبایل با استفاده از قسطاکارت، گامی فراتر در جهت خرید سریع و آسان تلفن همراه برداشته و با استقبال بسیار زیاد  متقاضیان مواجه شده است.

از توجه و همراهی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپاااس 🙂 ممکنه به درد خیلی ها بخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات