حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال افزایش قیمت ریپل پس از مشخص شدن نتیجه دادگاه اصلی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در تاریخ 2 دی سال 99 شکایتی از سوی سازمان اوراق بهادار SEC بر علیه ریپل با عنوان تخلف در قوانین فدرال آمریکا تنظیم شد که باعث سقوط توکن های اختصاصی ریپل و کاهش قیمت شدید آن شد. اخیرا با توجه به پیشبینی های مثبت و به نفع ریپل افزایش قیمت چشمگیر توکن های XRP را شاهد بودیم و در هفته جاری حرکت این رمز ارز های دیجیتال کاملا صعودی بوده است. در حال حاضر توکن های ریپل به قیمت 0.63269 دلار خرید و فروش می شوند.

بازگشت ریپل به بازار ارز دیجیتال

در تاریخ 6 فروردین سال 1400 با اعلامیه قاضی سارا نتبرن در مورد بی گناهی ریپل قیمت توکن های XRP تا سطح 0.60 دلار افزایش یافت. البته هنوز نتیجه قطعی دادگاه مشخص نشده و سارا نتبرن قاضی اصلی پرونده نیست و تنها نظر شخصی خود را در مورد نتیجه پرونده ریپل و SEC اعلام کرده است، اما با این حال در افزایش قیمت ریپل و رشد دوباره آن بسیار تاثیر گذار بود.

پس از پخش اخبار مثبت چند وقت اخیر در مورد دادگاه ریپل و افزایش قیمت این ارز دیجیتال دارندگان توکن های XRP خواستار بازگشت آن به صرافی ارز های دیجیتال و شروع دوباره خرید و فروش این توکن ها شدند و قیمت ریپل افزایش چشمگیری را شامل شد.

حضور هلدر های XRP در دادگاه

طبق آخرین اخبار مربوط به دادگاه ریپل و SEC، وکیلی به نام جان دیتون به نمایندگی هلدر های توکن XRP درخواست حضور در دادگاه را برای قاضی پرونده ارسال کرد. آنالیسا تورس قاضی دادگاه نیویورک گفته است جواب این دادخواست تا تاریخ 3 می مشخص می شود. البته کمیسیون SEC در رابطه با این خبر ساکت نبوده و انتقاد خود را اینگونه اعلام کرده است:

<< این موضوع از پایه غلط است و اگر دادگاه اجازه مداخله را صادر کند ملزم می‌ شود تا به تمام سرمایه‌ گذاران و اعضای ذینفع با نگرش‌های متفاوت اجازه مداخله دهد.>>

جان دیتون نیز نسبت به این اعلامیه ری اکشن نشان داده و عقیده دارد سازمان بورس اوراق بهادار آمریکا قصد دارد با تظاهر به کسب سود شخصی ریپل از مداخله نماینده هلدر توکن های XRP جلوگیری کند. همچنین او در توییتی به سازمان SEC اینچنین پاسخ داد:

<< پاسخ کمیسیون SEC گمراه کننده‌ ترین نامه به دادگاهیست که تا کنون خوانده‌ام.>>

با این حال اوضاع ریپل در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال خوب است و روز بروز قیمت آن افزایش میابد. همچنین برخی از صرافی ها که خرید و فروش ریپل را به تعویق انداخته بودند با توجه به درخواست فعالان حوزه ارز دیجیتال تصمیم به برگرداندن توکن های XRP دارند.

مناسب ترین کیف پول های ریپل

پس از اثبات بی گناهی ریپل در دادگاه و بالا رفتن قیمت ریپل بسیاری از افراد علاقه مند می شوند توکن های XRP خریداری کنند که برای ذخیره و یا خرید و فروش این توکن ها نیاز به یک کیف پول مناسب می باشد. ما به شما کیف پول اتمیک را معرفی می کنیم که غیر از ریپل از دیگر ارز های دیجیتال نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید آموزش گام به گام کیف پول اتمیک را در وب سایت تتر ایران مشاهده کرده و همه چیز درباره کیف پول اتمیک را یاد بگیرید.

نتیجه گیری

با توجه به اخبار خوش آیندی که در باره دادگاه ریپل به گوش می رسد امکان برنده شدن آن بسیار بالا بوده و افزایش شدید قیمت ریپل پس از پیروزی در دادگاه پیشبینی می شود. اما اگر نتیجه دادگاه منجر به شکست ریپل بشود ممکن است جایگاه توکن های XRP در بازار ارز دیجیتال روند نزولی را طی کرده و سقوط کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

[Forwarded from Ehsan]
#BITCOIN

تا زمانی بالای۵۳۵۰۰ باشه میتونه خودش رو تا ۵۶۵۰۰ الی ۵۸۳۰۰ بالا بیاد

سر راه حمایت ۵۵۰۰۰ الی ۵۴۷۰۰ رو داریم که زیرش تا ۵۳۵۰۰ میتونه راهش باز باشه

کف اولیه بیت روی ۵۰۳۰۰ قرار دارد که زیرش تثبیت روزانه بده میتونه روند بیت رو کوتاه مدت نزولی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات