حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل AirTage به قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد: گجت مکان یاب چیزها!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

پس از ماه ها شنیدن شایعات درباره اپل ایرتگ حالا این محصول در مراسم اپل Spring Loaded این محصول رونمایی شد. اپل AirTage به قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شده است. گجتی برای مکان یاب چیزها که با ایفون ۱۲ و تراشه Apple U1 آن، بهترین خروجی را دارد.

اپل AirTage

اپل رسما ردیاب اشیا کاشی طور را معرفی کرد که با نرم افزار و خدمات این شرکت کار خواهد کرد. این محصول، AirTag لقب گرفته و گجتی کوچک دایره ای است که به شما امکان می دهد موارد موجود در برنامه “Find My” اپل را با دستگاه های iOSی ردیابی کنید.

تقریباً مانند محصول دیگری به نام Tile این AirTags اپل برای ردیابی مواردی مانند کلیدها یا کیف پول مفید خواهد بود و هنگامی که از آن جدا می شوید، اعلان هایی به شما ارائه می شود.

AirTag یک پکیج کوچک است که شامل بلندگو داخلی، شتاب سنج، بلوتوث LE و باتری قابل تعویض توسط کاربر (اپل چیکار می کنی تو بالاخره!) می شود. اپل می گوید باتری این ردیاب باید یک سال دوام داشته باشد. همچنین می توانید با استفاده از NFC آن را دوباره فعال کنید.

اپل ایرتگ

اپل ایرتگ

اپل AirTag در برنامه Find My Apple نشان داده می شود و هنگامی که می خواهید موردی را پیدا کنید برنامه صدا را در بلندگوی AirTag پخش می کند. هر AirTag همچنین به تراشه U1 اپل مجهز است که از فناوری Ultra Wideband، صدا و بازخورد لمسی برای راهنمایی دقیق تر افراد به محل قرارگیری یک مورد استفاده می کند.

اگر نگرانی امنیتی دارید، اپل می گوید که AirTag هیچ داده موقعیت مکانی یا سابقه موقعیت مکانی را در داخل دستگاه فیزیکی ذخیره نمی کند. این شرکت می گوید که می گوید از رمزگذاری End-to-end برای ارتباطات بین AirTag و شبکه Find My استفاده می کند

قیمت اپل AirTag

اپل AirTag با قیمت ۲۹ دلار و از ۱۰ روز دیگر در دسترس است. از آن جایی که شاید بخواهید از این ایرتگ ها تعداد بیشتری بخرید، برای خرید ۴ تایی می توانید ۹۹ دلار بپردازید. اپل همچنین حلقه چرمی و لوازم جانبی آن تولید کرده است که AirTag می تواند در آن قرار گیرد. این شرکت همچنین در حال کار با سازندگان لوازم جانبی برای ایجاد محفظه برچسب چمدان برای AirTag است.

نظر شما درباره اپل AirTag چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

اوه اوه آیمک جدید چقدر قشنگ و نازک شده.مثل اینکه توی سرعت پردازشی ۷۵ درصد ذز آیمک های قبلی سریع تر شده! کسی با مک بوک یا آیمک کار کرده باشه میدونه که از نظر سرعت محیط دکستاپ و باز کردن برنامه ها توی کل دنیای لبتاب و کامپیوتر رومیزی یک ه حالا ببینید ۷۵ درصد سریع تر شده چی میشه!

Milad7

چیز به درد بخوری هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)