حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا ۳ گوشی تاشو جدید هواوی با قیمت ارزان تر در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی Mate X2 گوشی تاشو هیجان انگیز این برند چینی بود که اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد. با این حال به نظر می ردس که سال ۲۰۲۱ گوشی های تاشو بیشتری از هواوی دارد. به گفته Digitimesاحتمالا ۳ گوشی تاشو جدید هواوی با قیمت ارزان تر در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ارایه شود.

مدل های جدید گوشی تاشو هواوی در سال ۲۰۲۱

این گزارش ادعا می کند که هواوی به دنبال “قیمت مناسب تر” برای گوشی تاشو خود است. این راهبرد می خواهد تقاضا برای دستگاه های تاشو را افزایش دهد. بنابراین انتظار می رود قیمت هر سه دستگاه تاشو از Mate X2 مقرون به صرفه تر باشد.

گزارش Digitimes همچنین خاطرنشان می کند که فروش جهانی گوشی های تاشو احتمالاً در سال ۲۰۲۱ به هفت میلیون دستگاه برسد. این یک تغییر بزرگ در مقایسه با سال ۲۰۲۰ است که 2.8 میلیون دستگاه فروخته شده بوده است.

گوشی تاشو هواوی

گوشی تاشو هواوی

هواوی قصد دارد سه گوشی تاشو جدید را به بازار عرضه کند، اما بسیاری از شرکت های دیگر هم قصد مشابهی دارند. سامسونگ دو گوشی تاشو را به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین انتظار می رود شیائومی دو گوشی تاشو را علاوه بر Mi Mix Fold که این شرکت قبلاً معرفی کرده بود، به بازار عرضه کند.

شرکت های OPPO و Vivo برای عرضه اولین محصولات تاشو خود هم به نظر آماده می رسند. این در حالی است که موتورولا با یک تلفن Razr جدید بازخواهد گشت. در مجموع، تا پایان سال شاهد تعداد زیادی گوشی هوشمند تاشو خواهیم بود.

احتمالاً سامسونگ همچنان در بازار پیشرو خواهد بود، زیرا این شرکت در حال حاضر در فضای گوشی های هوشمند تاشو واقعا دست نیافتنی عمل کرده است. این با توجه به اینکه بیشترین تجربه را با چنین دستگاه هایی دارد، این موقعیت چندان تعجب آور نیست.

رقابت در فضای تاشو خیلی زود داغ خواهد شد. در پایان سال جاری تعداد کمی از رقبا برای سهم بازار می جنگند و احتمالاً سال آینده اوضاع گرمتر خواهد شد.

به نظر می رسد تلفن های هوشمند تاشو اینجا هستند تا بمانند. دستگاه های رول شونده هم جذابند اما استقبال شرکت ها از نمونه های تاشو بیشتر است. البته شرکت هایی مانند TCL هم نمونه تاشو-رولی ارایه کرده اند!

طرح مفهومی TCL Fold ‘n Roll رونمایی شد: اولین گوشی تاشو-کشویی دنیا

نظر شما درباره گوشی های تاشو یا رولی چیست؟ کدام را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این شد یه حرکت خوب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)