حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد با نمایشگر 2K و قابلیت‌های محافظت از چشم؛ هم‌اکنون در ایران

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

به واسطه شیوع کرونا و اینکه از خرید گرفته تا آموزش، ارتباطات و جلسات کاری، همه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، خرید تبلت‌ها در بین مردم مجدداً رونق گرفته و تبلت جدید هواوی میت پد 10.4 یکی از آن‌هاست. این تبلت با داشتن صفحه نمایش با کیفیت 2K، استانداردهای مفید برای سلامت چشم و قابلیت‌ ویژه مطالعه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده‌های طولانی‌مدت است.

تبلت میت پد که آن را با نام MatePad 10.4 نیز می‌شناسیم، یکی از قدرتمندترین تبلت‌های هواوی است که مجموعه تقریباً کاملی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تبلت میت پد با داشتن ویژگی‌هایی نظیر تراشه قدرتمند Kirin 810، پشتیبانی از قلم، حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی، کیفیت دوربین رضایت‌بخش و باتری پرظرفیت، فروش خوبی را این روزها در بازار کشورمان تجربه می‌کند.

اما در این میان، نمایشگر میت پد 10.4 یکی از نقاط قوت اصلی این تبلت است. با نگاهی اجمالی به قابلیت‌های صفحه‌نمایش این تبلت همراه ما باشید.

طراحی کم‌حاشیه و وضوح بالای 2K

همان‌طور که از نام MatePad 10.4 برمی‌آید، این تبلت به یک صفحه نمایش وسیع 10.4 اینچی مجهز شده که از نوع LCD با تکنولوژی IPS بوده تا زاویه دید خوب و غنای رنگ مناسبی را فراهم کند. در اولین نگاه به این تبلت، حاشیه‌های اندک 7.9 میلی‌متری و نسبت نمایشگر به بدنه 81 درصدی، توجه شما را جلب خواهد کرد؛ طراحی مدرنی که هواوی نام آن را FullView Display (نمایشگر تمام‌نما) گذاشته است.

همان‌طور که در سایت رسمی هوآوی موبایل فارسی نیز درج شده، از بُعد فنی صفحه‌ نمایش این تبلت با رزولوشن قابل توجه 2000×1200‌ پیکسل یا همان 2K عرضه شده که با تراکم 224 پیکسل در هر اینچ، وضوح بالایی را جهت نمایش مطلوب فیلم یا بازی کردن ایجاد می‌کند.

همچنین شدت روشنایی بالای470 نیتی در میت پد، خوانایی مناسب صفحه نمایش را تحت هر شرایط نوری (حتی زیر نور مستقیم آفتاب) تضمین می‌کند. برای درک بهتر، این میزان روشنایی برابر با میزان روشنایی تبلت‌هایی نظیر Apple iPad 7 2019 با قیمت به مراتب بالاتر است.

تأییدیه معتبر برای محافظت بیشتر از چشم

 

صفحه نمایش MatePad موفق به دریافت تأییدیه معتبر TÜV Rheinland شده است. این گواهی تنها به محصولاتی اعطا می‌شود که توانسته‌اند انتشار نور آبی مضر را در نمایشگر خود کاملاً محدود کنند.

نکته جالب دیگر این است که تبلت میت پد 10.4 وضعیت کار با دستگاه و فاصله چشمان شما از نمایشگر را رصد کرده و چنانچه در حالت نامناسبی از حیث سلامتی قرار داشته باشید، به شما هشدار می‌دهد. این قابلیت به ویژه برای کودکانی که در طول روز ساعات طولانی به کار با تبلت می‌پردازند، بسیار مفید بوده و از دغدغه‌ی والدین می‌کاهد.

قابلیت برجسته‌ی دیگری که در نمایشگر میت‌پد وجود دارد، عدم استفاده از تکنیک PWM (مدولاسیون پهنای پالس) برای تنظیم روشنایی است. کنار گذاشتن این روش باعث حذف Flicker و لرزش تصویر شده و آسودگی بیشتری را برای چشم کاربر به ارمغان می‌آورد. در نتیجه می‌توان گفت هنگام کار با میت پد، دچار خستگی چشم و سردرد کمتر نسبت به تبلت‌های عادی خواهید شد.

حالت ویژه eBook برای کتابخوانی

تبلت میت پد 10.4 با بهره‌گیری از قابلیت جدید eBook Mode (حالت مخصوص مطالعه)، روشنایی و کنتراست تصویر را به صورت هوشمند متناسب با وضعیت نور محیط تنظیم کرده و در نتیجه مطالعه و نگاه کردن طولانی‌مدت روی این تبلت، فشار کمتری نسبت به حالت عادی به چشم وارد می‌کند.

از تبلت‌های موجود در بازار ایران، چه تبلت‌های دیگری را می‌شناسید که نمایشگر آن‌ها وضوح بالا و قابلیت‌های مفید برای سلامت چشم داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

چرا با این قیمت و این مشخصات 3/32 گیگ؟!

Milad7

یه قیمت تقریبی هم بذار برای ما که حال نداریم سرچ کنیم😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)