حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درباره محصولات اتوماسیون صنعتی بیشتر بدانید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

معرفی معروفترین محصولات اتوماسیون صنعتی

این روزها اگر پای حرف تولیدکنندگان داخلی بشینید از سردرگمی‌ها و دلهره هایشان دلتان به درد می‌آید. استرس و نگرانی آنها نیز بی مورد نیست زیرا در قبال بسیاری از افراد مسئول هستند. کارگرانی که در این کارخانه‌ها مشغول کار هستند چشم امیدشان به تولید محصول و رونق بازار است. تحریم‌ها از یک طرف و ویروس کرونا نیز از طرف دیگر شدت مشکلات تولیدکنندگان را افزایش داده است.

کارخانه‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند یکی از مشکلات آنها این است که دستگاه‌هایی که در خطوط تولید کار می‌کنند نیاز به تعمیر و خدمات پس از فروش دارند یا  قدیمی شده اند. برخی کارخانه‌ها هنوز به روش‌های سنتی کار می‌کنند و قصد دارند روش‌های تولید را تغییر داده و در برخی بخش‌ها به جای انسان از دستگاه‌های کنترل اتوماتیک استفاده کنند. کنترل کننده‌هایی که جایگزین انسان‌ها شوند و ساعت‌ها بدون وقفه و بدون خطا کار کنند. با همه این اوصاف خبری از محصولات برندهای معتبر جهانی در ایران نیست و نمایندگی فعال ندارند. خبر خوش آن است که زیمنس به عنوان یک برند آلمانی معتبر که در حوزه ی صنعت فعال است همچنان محصولات خود را به ایران صادر می‌کند و دارای نمایندگی فعال است. در ادامه قصد داریم نمایندگی زیمنس و معروفترین محصولات زیمنس را برایتان معرفی کنیم.

معرفی معروفترین محصولات زیمنس

آنچه که گفته شد گوشه‌ای از دغدغه‌های تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه است. همه تولیدکنندگان به دنبال فروش بیشتر، تولید محصول باکیفیت و بهای تمام شده کمتر هستند. بی شک موفقیت در بین رقبا و افزایش فروش با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به دست می‌آید. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کامپیوتری که در بخش‌های تولید، باعث افزایش کیفیت محصولات می‌شود. در برخی کارخانه‌ها شاهد آن هستیم که کارگران در مکان‌هایی کار می‌کنند که در دراز مدت مشکلات جسمی زیادی را برای آنها ایجاد می‌کند. کار در مکان‌های خطرناک و سخت علاوه بر اینکه نیروی کار را دچار مشکل می‌کند بار مالی اضافه ای برای دولت دارد زیرا نیرویی که قرار بود 30 سال کار کند به دلیل سختی کار زودتر بازنشسته می‌شود. از طرفی هم عدم وجود دستگاه‌های کنترلی در برخی کارخانه‌ها باعث شده کیفیت محصولات آنها کاهش یابد زیرا قدرت کنترل انسان مانند دستگاه‌های اتوماتیک و کامپیوتری نیست. انسان خسته می‌شود و دارای خطا است حال آنکه دستگاه‌های اتوماتیک می‌توانند ساعتهای پی درپی کار کنند و خطای کمتری دارند.

همه مشکلات گفته شده و بسیاری از مشکلاتی که طرح آنها در این مطلب نمی‌گنجد با استفاده از ابزارهای تمام اتوماتیک که توسط شرکت زیمنس تولید می‌شوند قابل حل هستند. این ابزارهای تمام اتوماتیک که کار کنترل را انجام می‌دهند، دارای برنامه‌های کامپیوتری هستند که از قبل برای آنها نوشته می‌شود و انواع مختلفی دارند که در حوزه‌های مختلف صنعت استفاده می‌شوند، نام آن‌ها اتوماسیون صنعتی است. پی ال سی زیمنس و کنتاکتور زیمنس از انواع پرفروش و پرکاربرد اتوماسیون صنعتی برند زیمنس هستند. بله چاره کار همین جاست! یک بار هزینه کنید و یک عمر استفاده کنید. استفاده از اتوماسیون صنعتی زیمنس می‌تواند دریچه‌ای به دنیای پیشرفت باشد.

پارس اتوماسیون توانا افتخار دارد که نمایندگی محصولات زیمنس در تهران و وارد کننده اتوماسیون‌ صنعتی زیمنس است. پی ال سی زیمنس و کنتاکتور زیمنس دو محصول پرفروش و پرکاربرد در مقاصد صنعتی هستند که انواع مختلف آن در نمایندگی زیمنس در خیابان سعدی تهران موجود است. برای اطلاع  از انواع آنها و کسب مشاوره در رابطه با اینکه چه ابزاری برای واحد صنعتی شما مناسب است می‌توانید از کارشناسان این محصولات در نمایندگی زیمنس به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره بگیرید.

اینکه پی ال سی زیمنس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ یا اینکه کنتاکتور در کجاها استفاده می‌شود خود مبحث طولانی است، اما اگر بخواهیم به طور کلی و مختصر بگوییم: پی ال سی یک ابزار کنترلی است که دارای برنامه کامپیوتری و سخت افزار است که یک سری ورودی را دریافت می‌کند و پس از اجرای برنامه‌های از قبل نوشته شده خروجی مورد نظر را به کاربر ارائه می‌دهد. کاربردهای بسیار متنوع و زیاد این محصول تقاضا برای آن را افزایش داده است چند نمونه از کاربردهای آن استفاده در کارگاه‌های ذوب و تزریق، دستگاه‌های بسته بندی،  گارگاه‌های تولید و ذوب قطعات پلاستیکی و… است.

کنتاکتور زیمنس که خود دنیایی دارد و انواع مختلفی دارند مانند یک کلید عمل میکند. فرض کنید در بخش‌هایی از خطوط تولید دستگاه‌هایی دارید که در لحظه‌های مشخص جریان برق آنها باید قطع و وصل شود و این کار توسط انسان در حال انجام است. کنتاکتور دقیقا این کار را بدون خطا و با سرعت زیاد و به دفعات زیاد برای شما انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان نمایندگی سعدی زیمنس مشاوره بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات