حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iMac با طراحی و رنگ های جدید در راه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

اپل ٣ روز دیگر، در تاریخ ٣١ فروردین رویداد بهاره خود را برگزار خواهد کرد و در آن محصولات جدیدی را رونمایی خواهد کرد؛ خبر می‌رسد که اپل iMac جدید در راه است و اپل قصد دارد این محصول را در رنگ‌های متنوعی رونمایی و عرضه کند.

رندرهای اپل iMac جدید

چند روز پیش، پوستر رسمی دعوت‌نامه اپل برای رویداد Spring Loaded را رمزگشایی کردیم و برایتان از محصولاتی که ممکن است در این مراسم بزرگ رونمایی شوند، گفتیم؛ در این مراسم قرار است چیزهای زیادی معرفی و عرضه بشوند، از نسل جدید ایرپاد و اپل تی‌وی گرفته تا آیپد پرو ٢٠٢١ با پنل نمایشگر Mini-LED و اکسسوری‌های جدید محصولات این برند

رمزگشایی از دعوت نامه اپل برای رویداد فصل بهار

اما به نظر می‌رسد این مراسم، میزبان یک مهمان دیگر هم خواهد بود؛ مهمانی نام آشنا که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نسخه ٢٠٢١ این آن را عرضه کند.

رندر اپل iMac

اپل iMac

در گزارشی از Mysmartprice، رندرهایی از اپل iMac جدید توسط افشاگران مطرحی از جمله Jon Prosser منتشر شده است. در این رندرها، طراحی قاب پشتی آیمک ٢٠٢١ در ۵ رنگ‌های آبی، سبز، خاکستری، نقره‌‌ای و رز گلد نمایش داده شده است. احتمالاً در طراحی آیمک‌های جدید شاهد تغییرات جدیدی، اعم از باریک‌تر شدن حاشیه‌ها خواهیم بود. به گفته این افشاگران، قطر نمایشگر محصول جدید اپل بیش از ٢٧ اینچ خواهد بود. همچنین ممکن است اپل همان رنگ‌بندی آیپد ایر ٢٠٢٠ را برای iMac 2021 در نظر بگیرد. ترنجی پوشش دهنده مراسم Spring Loaded اپل خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

اطلاعات دیگری از iMac 2021 منتشر نشده است و تنها رندرهای غیر رسمی و نهایی آیمک‌های جدید منتشر شده‌اند؛ بنابراین باید تا عرضه رسمی این محصول صبر کنیم تا از مشخصات فنی و قیمت آن اطلاع پیدا کنیم.

نظرتان در مورد این رندرها چیست؟ از تنوع رنگ‌های آیمک ٢٠٢١ رضایت دارید و آن را می‌پسندید؟ چه نظری در مورد رویداد ٣١ ام فروردین اپل دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه والپیپر خوشگلی! لینک دانلودش را ندارید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️