حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیف پول ترون لینک و جایزه ۳۰۰ ترون رایگان واقعیت دارد؟

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، حتما بخوانید، رمزارز

چند روز پیش مطلبی درباره ایردراپ کیف پول ترون لینک و گرفتن جایزه ۳۰۰ ترون رایگان که معادل یک میلیون تومان است برای شما نوشتیم. مبحث داغی که همچنان در فضای مجازی و بین کاربران ایرانی دست به دست می شود و درباره صحت آن صحبت زیاد است. در این مطلب کمی درباره کیف پول TronLink و ایردراپ ها صحبت می کنیم.

کیف پول ترون لینک یا ترون لینک پرو ؟

اولین موضوعی که درباره آن زیاد صحبت می شود این است که کدام یک از این دو نرم افزار کیف پول TronLink یا کیف پول TronLink Pro نسخه اصلی و کدام فیک است؟

با مراجعه به سایت اصلی این برنامه متوجه می شوید که هر دو معتبر هستند. تنها تفاوت در نام آن ها است. این اپلیکیشن برای گوشی های آیفون بدون هیچ پسوندی عرضه شده است و نسخه پرو برای گوشی های اندرویدی در دسترس است و هیچ تفاوتی باهم ندارند.

کیف پول TronLink

کیف پول TronLink (Pro)

کیف پول TronLink معتبر است؟

ترون (TRX) یکی از رمزارزهای معتبر با شبکه بلاک چین اختصاصی است. بنیاد ترون با مدیریت جاستین سان که یکی از فعالان بازار کریپتو است اداره می شود. نحوه نگهداری این ارز دیجیتال پس از جداشدن از شبکه اتریوم و انتقال توکن‌های ERC20 تغییر کرد. این بنیاد از آن به بعد کیف پول ترون لینک را به عنوان کیف پول اختصاصی رمزارز ترون معرفی کرد. پس تا به اینجا متوجه شدیم که این کیف پول فیک نیست و کاملا معتبر است.

 

ایردراپ یا همان جایزه کیف پول TronLink

برخی از شرکت ها و صاحبان کوین ها و توکن ها در اوایل راه اندازی، با هدف گسترش، همه گیری و البته شناخته شدن عمومی اقدام به توزیع رایگان ارز دیجیتال خود می کنند. دلیل این امر نیز این است که سریع تر بتوانند بین مردم و عموم جامعه راه پیدا کنند. با خواندن وایت پیپر (WhitePaper) ترون و چشم اندازهای این رمزارز به وضوح برخی نکات را متوجه می شوید. ترون در اول راه است و آینده ای که برای آن ترسیم شده است بسیار چشمگیر است.

صحبت های جاستین سان نیز این موضوع را تایید می کند. او بارها از مزیت های ترون نسبت به رقبایش از جمله اتریوم صحبت کرده است. جالب است بدانید او دیروز در توییتر اعلام کرده بود کاربرد ترون به زودی از اتریوم پیشی می گیرد. جالب است بدانید اتریوم دومین رمزارز برتر بازار پس از بیت کوین است. درحال حاضر قیمت ترون 0.16 دلار است که در مقایسه با رمزارزهای دیگر بسیار پایین است. (قیمت اتریوم 2460 دلار است.)

جاستین سان

جاستین سان مدیر بنیاد ترون

جاستین سان برنامه های تبلیغاتی بسیاری را برای بنیاد ترون در حال اجرا دارد. از خرید توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و برگزاری سمینارهای آنلاین بسیاری که همگی در جهت شناخت بیشتر بنیاد ترون حکایت دارد. ایردراپ کیف پول ترون لینک نیز در همین راستا انجام می شود. سان آنقدر از شبکه بلاکچین ترون اطمینان دارد که در جهت رساندن صدای خود به جهانیان از هیچ کاری دریغ نمی کند. این اولین باری نیست که این بنیاد چنین ایردراپ هایی را برگزار می کند.

 

جایزه کیف پول ترون چقدر است؟

بنیاد ترون مقدار دقیق جایزه ای که برای این ایردراپ درنظر گرفته شده را اعلام نکرده است. تنها اطلاعاتی که منتشر شده است درباره تبدیل امتیازات به رمزارزهای دیگر است. امتیازات کسب شده می توانند به رمزارزهای TRX و یا BTT تبدیل شوند. نحوه کسب امتیاز نیز به صورت معرفی این کیف پول از جانب شما به دیگران است. به این صورت که هرکسی با کد دعوت شما وارد این برنامه شود ۳۰۰ امتیاز رایگان برای شما و فرد دعوت شده درنظر گرفته می شود. به همین طریق هرچه تعداد افراد دعوت شده بیشتر شود، امتیازات شما نیز افزایش می یابد.

رمزارز ترون

ارزدیجیتال ترون

نحوه کسب جایزه رایگان کیف پول ترون لینک

اگر می خواهید در این ایردراپ شرکت کنید و شانس خود را محک بزنید، می توانید به صورت کاملا رایگان اقدام به نصب این اپلیکیشن کنید. لینک این برنامه در دو استور اپل و گوگل در ابتدای همین مطلب گذاشته شده است. توصیه می کنیم از این دو استور معتبر اقدام به نصب کنید.

پس از نصب این کیف پول وارد آن شوید.

در قسمت Me بر روی Friend Invitation کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود، بر روی Claim Rewards بزنید. در اینجا شما احتیاج به یک کد دعوت دارید. می توانید از کد p4jR “ (پی چهار جی آر) استفاده کنید.

کار تمام است. مشاهده می کنید که ۳۰۰ امتیاز به اکانت شما اضافه شده است. شما می توانید نحوه استفاده از کد دعوت و راهنمای استفاده از کیف پول TronLink را از لینک مشاهده کنید.

 

ماجرای ۳۰۰ ترون رایگان با نصب کیف پول TronLink چیست؟

 

در انتها باید تقریبا یک ماه صبر کنید تا ایردراپ بنیاد ترون به اتمام برسد تا جایزه های کاربران به حساب آن ها افزوده شود. شما در این فاصله زمانی می توانید با دعوت از دوستان و آشنایان، امتیازات خود را افزایش دهید. شما کیف پول ترون لینک را نصب کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

😂ایندفعه دیگه دیدید چرا ما نباید کد دعوتمون رو بذاریم؟!
قرار دادید دلتون خنک شد… نوش جونتون… امیدوارم جدا به یک رمزارز معتبر تبدیل بشه در پایان این ایردراپ…

m.b

راستی برای استفاده نیاز به شیلتر فکن با ip ثابت هست؟ 🤔

saeedshmd

نه اصن فیلتر شکن نمیخاد

m.b

رفقا گفتن بدون فیلترشکن نمیشه که…

5G

نه میشه فیلتر نیست که

Mahdi

نه نمیخواد

afsoon

تقریبا یک ملیون تومن میشه .

Mahdi

فکر نمیکنم به همین راحتی ۱ میلیون رو بدن بهمون

TheFreeCritic

لطفا یکی جواب بده

الان این یک طرح پانزی و شبکه های هرمی نیست ؟

اینکه دیگران رو دعوت کنیم خودمون بگیریم که میشه عین شبکه های همی دیه

TheFreeCritic

جناب رسول فروغی اگه میشه توضیح بدید لطفا

پولش اشکالی که نداره ؟؟؟؟

Milad7

افزایش نگرانی‌ها نسبت به ترکیدن حباب در بازار ارزهای مجازی

در حالی که برخی ارزهای مجازی طی روزهای گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند، بازار نگران شکستن حباب ارزهای مجازی است

Erdman

من 14700 تا گرفتم
کی معلوم میشه چنجش؟

rezaataei

سلام آقای رسول فروغی اینهمه از ترون لینک تعریف کردی. حالا بگو من 3600 امتیاز دارم از ترون الان چند ماه گذشته ولی هنوز نمیتونم امتیازمو برداشت کنم. شما بگو چیکار کنم برادر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی