حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین دوربین های خودرو

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خودرو یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر شخص محسوب می‌شود. این وسیله ممکن است در معرض حوادث گوناگونی مثل دزدیده شدن، تصادف و غیره قرار بگیرد. این مشکلات باعث شدند تا افراد به فکر چاره‌ای برای حل آن‌ها باشند.

دوربین خودرو یکی از وسیله‌های ضروری است که کمک شایانی به محافظت از آن می‌کند. با توجه به افزایش تقاضا در بازار، شرکت‌های مختلفی در حال تولید این وسیله هستند. دوربین شیائومی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که از قضا ویژگی‌های بسیار خوبی وجود دارد. در این مطلب برترین دوربین‌های خودرو را مقایسه خواهیم کرد.

انواع دوربین خودرو

دوربین‌های موجود در بازار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی می‌تواند بر اساس شکل و اندازه که نقش مهمی را در کاربرد آن‌ها ایفا می‌کند، باشد.

در زمان خرید دوربین خودرو باید به ویژگی‌هایی مثل کیفیت تصویر، قیمت، خدمات پس از فروش، اعتبار گارانتی و تعداد سنسورهای موجود در آن نیز توجه داشته باشید.

اگر می‌خواهید اقدام به خرید دوربین شیائومی کنید، بد نیست تا قبل از آن با انواع دوربین‌های خودرو آشنایی داشته باشید.

دوربین خودرو پشت آینه‌ای یا گیره ای

این نوع دوربین‌ها در بالاترین قسمت شیشه ماشین و در پشت آینه نصب می‌شوند. مدل‌های پیشرفته‌تر این محصولات مجهز به صفحه نمایش هستند. افراد می‌توانند این وسیله را با پایه چسب نواری آن به راحتی در خودرو خود نصب کنند.

دوربین خودرو استوانه‌ای

این دوربین‌ها اندازه نسبتا کوچکی دارند و معمولا تولیدکنندگان برای آن‌ها صفحه‌نمایش قرار نمی‌دهند. برای تنظیمات این وسیله باید از نرم‌افزار موبایل کمک بگیرید.

دوربین خودرو پایه‌دار یا آویزان

این وسیله مجهز به پایه‌ای ساکشنی یا چسبنده است که می‌توان آن را در هر قسمتی از خودرو به آسانی نصب کرد. اندازه این نوع دوربین نسبتا بزرگ است، به همین علت فضای بیشتری اشغال می‌کند.

دوربین خودرو آینه‌ای

این نوع دوربین‌ها مشابه با آینه خودروها هستند. این وسیله مجهز به صفحه نمایش مخفی است و روی آینه اصلی اتومبیل نصب می‌شود. بعضی از مدل‌های این دستگاه یک دوربین اضافه دارند.

ویژگی‌های دوربین شیائومی

بدون شک کیفیت محصولات شیائومی برای بسیاری از افراد ثابت شده است. افراد می‌توانند با خرید محصولات شیائومی خیالشان راحت باشد، زیرا یک کالای عالی در اختیار خواهند داشت.

شرکت چینی شیائومی به دلیل محبوبیت روز افزون خود در بازار، رقبایی سودجو پیدا کرده است که اقدام به کپی‌برداری از محصولات آن می‌کنند، بنابراین دوربین شیائومی نیز از این امر مستثنی نیست.

با کمک دوربین خودرو می‌توان به ثبت وقایع و جلوگیری از سرقت پرداخت. تصور کنید که ماشین خود را در جایی پارک کرده باشید و در حالی که درون آن نیستید تصادفی رخ دهد. قطعا پیدا کردن مقصر این حادثه کار آسانی نخواهد بود، نصب دوربین در چنین مواردی می‌تواند بسیار موثر باشد.

در این قسمت تعدادی از ویژگی‌های خوب دوربین شیائومی را برای خودرو بیان می‌کنیم.

  • ثبت حوادث رانندگی: معمولا در زمان تصادف تشخیص مقصر بسیار مهم است. در چنین مواقعی معمولا اتومبیل شما با لرزش مواجه می‌شود و در نتیجه سنسورهای دوربین اقدام به فیلمبرداری یا عکسبرداری می‌کنند.

اگر راننده اتومبیل در محل تصادف حضور نداشته باشد، این کاربرد می‌تواند برای ثبت پلاک خودرو متخلف مفید باشد.

  • ثبت لحظات خاطره‌انگیز گردش ویژگی است که آن را در بسیاری از محصولات این برند می‌توان یافت. شاید اگر شما در زمان سفر همواره یک دوربین در دست داشته باشید نتوانید در لحظه از گردش خود لذت ببرید.

در چنین مواقعی خرید دوربین شیائومی می‌تواند کمک بزرگی کند. این دوربین‌ها می‌توانند زمانی که شما در حال رانندگی هستید و همراهانی در کنارتان حضور دارند به فیلمبرداری مناظر زیبا و ثبت لحظات خوش بپردازند.

  • عمومی یا شخصی بودن خودرو شما فرقی ندارد. اگر مسافران یا اشخاص زیادی سوار ماشین شما می‌شوند ممکن است برخی از آن‌ها وسیله خود را روی صندلی یا هر قسمت دیگری جا بگذارند. در چنین شرایطی راننده با بررسی فیلم‌های ثبت شده، می‌تواند صاحب اصلی آن وسیله را به‌راحتی شناسایی کند.
  • یکی از رایج‌ترین استفاده دوربین‌ خودرو برای این است که رانندگان بتوانند راحت‌تر به عقب حرکت کنند. این دوربین‌ها در قسمت بیرونی پشت خودرو نصب می‌شوند و راننده می‌تواند صحنه‌ها را با استفاده از مانیتور نصب شده درون ماشین مشاهده کند.

بهترین نوع این دستگاه‌ها دقت بالایی دارند و می‌توانند فیلم صحنه پشت خود را با کیفیت و وضوح مناسبی ثبت کنند. با خرید دوربین شیائومی می‌توانید از چنین ویژگی کاربردی بهره ببرید.

مقایسه دوربین خودرو شیائومی

علاوه بر شیائومی شرکت‌های مختلفی مثل وای فو، ناین ویو، اپمن و روسوتو در زمینه تولید دوربین خودرو فعالیت می‌کنند. بدون شک خریدارن دنبال بهترین محصول برای ماشین خود هستند.

شرکت شیائومی جزو آن دسته از تولیدکنندگانی است که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند، به همین علت کاربران زیادی جذب آن شده‌اند.

دوربین خودرو شیائومی مجهز به ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که به آن در برابر بسیاری از محصولات دیگر برتری می‌بخشند.

ضبط فیلم با کیفیت بالا مورد بسیار مهمی است. با خرید دوربین شیائومی یک دستگاه زیبا با طراحی ظریف خواهید داشت که می‌تواند تا دقت فول‌اچ‌دی با زاویه دید بالا به ثبت وقایع و صحنه‌های مختلف بپردازد. بسیاری از مدل‌های این دستگاه‌ها می‌توانند از محیط اطراف خودرو در نور کم یا تاریکی با کیفیت خوبی فیلم بگیرند.

تحمل دمای بالا، جنس خوب بدنه و داشتن حالت پارک از دیگر ویژگی‌های یک محصول رده بالا و خوب محسوب می‌شود که آن‌ها را در بسیاری از محصولات این شرکت قدرتمند می‌توان ‌یافت.

شما می‌توانید با نصب این دستگاه، وسیله خود را از راه دور با استفاده از یک گوشی هوشمند بررسی کنید و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد.

اگر دوربین خودرو از زبان‌های مختلفی پشتیبانی کند کار با آن آسان‌تر خواهد بود که خوشبختانه این مورد را نیز از دیگر مزیت‌های دوربین خودرو شیائومی می‌توان در نظر گرفت.

شیائومی سیتی بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع فروش دوربین شیائومی

شرکت شیائومی نمایندگی‌های زیادی در سراسر جهان و کشور ما دارد. برای خرید محصولات شیائومی می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید. شیائومی سیتی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود که محصولات اورجینال این شرکت را به فروش می‌رساند.

تیم متخصص شیائومی سیتی می‌توانند شما را برای خرید دوربین شیائومی و سایر محصولات این شرکت راهنمایی کنند. برای خرید محصولات شیائومی نیز می‌توانید به این سایت اعتماد کنید که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراجع فروش این برند قدرتمند چینی در کشورمان است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

واقعا برای هر خودرویی مفید و کاربردی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات