حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حفظ منافع هتل داران و آژانس‌های گردشگري با پلتفرم دوسويه آنلاين چنليد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بدون شک سفر کردن از جمله اقداماتی به حساب می‌آید که نمی‌توان آن را از زندگی جدا کرد و هر فردی در طول زندگی بارها نسبت به آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد؛ اما نکته مهمی که در رابطه با سفر کردن وجود دارد، آماده سازی شرایط است. بدون شک شما باید پیش از سفر کردن به برخی از موضوعات و شرایط توجه داشته باشید که یکی از آن‌ها انتخاب و رزرو اتاق و هتل است.

مسلما می‌دانید صنعت هتلداری یک صنعت بسیار ارزشمند و در عین حال پیچیده و سخت است که در گذشته میزان این سختی بسیار بیشتر بوده؛ چرا که برای پرداختن به امور مربوط به این موضوع، به نیروی انسانی نیاز بوده که این مورد خود نیز مشکلاتی را به همراه داشته است. برای مثال باید متذکر شد که نیروهای انسانی وظیفه داشته‌اند که اقدامات لازم برای رزرواسیون اتاق‌ها را انجام دهند، اما گاهی اوقات و بنا به دلایلی نمی‌توانستند این کار را به درستی انجام دهند و از همین جهت با مشکلات بسیاری روبرو می‌شدند.

از دیگر اموری که برای نیروهای انسانی صنعت هتلداری در نظر گرفته شده، باید به مواردی چون به‌روزرسانی اطلاعات یعنی نرخ‌های تعیین شده، ظرفیت هتل و … اشاره کرد. این افراد باید به صورت مداوم این دست از اطلاعات را مورد بررسی قرار می‌دادند تا اطلاعات درست و کامل در اختیار مشتری قرار گیرد. حال شرایطی را تصور کنید که نیروی انسانی انتخاب شده برای این کار با مشکلی مواجه شود و نتواند اطلاعات را به‌روزرسانی کند. در چنین شرایطی مشکلات بسیاری پیش خواهد آمد که برطرف کردن آن‌ها وقت زیادی را از کارمندها خواهد گرفت.

برای مثال شرایطی را تصور کنید که یک اتاق از یک هتل به دو مشتری متفاوت اختصاص داده شود. مسلما چنین شرایطی بسیار سخت خواهد بود؛ چرا که باید در مدت زمان به نسبت کوتاهی، یک اتاق همانند اتاق اولی و با همان شرایط برای یکی از مشتری‌ها که اتاقی ندارد پیدا شود. این موضوع قطعا فشار بسیاری را به فرد وارد خواهد کرد و حتی امکان دارد در این راستا متضرر نیز شود؛ بنابراین باید به فکر شیوه‌ای جدید برای مدیریت شرایط بود که چنلید این مشکل را حل کرده است.

پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید

همان‌طور که گفته شد، استفاده از شیوه‌های سنتی در صنعت هتلداری، سختی و ضررهای بسیاری را به همراه خواهد داشت. از همین جهت باید شیوه‌ای را جایگزین کرد که با توجه به شرایط و پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، استفاده از پلتفرم‌های دوسویه آنلاین برای چنین موضوعی انتخاب شدند.

چنلید از جمله پلتفرم‌های آنلاین به حساب می‌آید که توانسته شرایط را برای آژانس‌های گردشگری آسان کند؛ چرا که آن‌ها می‌توانند با استفاده از این پلتفرم اطلاعات مربوط به هتل‌ها را به صورت آنلاین و اینترنتی به روز کنند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 

با این اوصاف باید گفت صنعت هتلداری تغییر و بهبود بسیاری پیدا کرد و بسیاری از امور با راحتی و دقت بیشتر صورت گرفتند. به نوعی باید گفت با به روی کار آمدن چنل منیجرها اوضاع برای افراد بهتر شد و آن‌ها توانستند شرایط را به شکل بهتر اداره کنند.

البته باید متذکر شد که چنلید یک چنل منیجر نیست، بلکه یک پلتفرم آنلاین شناخته می‌شود که اطلاعات تعداد زیادی از هتل‌ها، چنل منیجرها و … را در اختیار افرادی که تصمیم به رزرو اتاق و یا رزرو هتل شرکتی دارند قرار می‌دهد و با این کار شرایط آسان و ایمنی را فراهم می‌سازد. در ادامه اطلاعات بیشتر و جامعی در رابطه با این پلتفرم دوسویه آنلاین در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا به طور کامل با آن آشنا شوید.

چنل منیجرها و چگونگی کار با آن‌ها

شاید با دیدن نام چنل منیجر به یاد آژانس‌های گردشگری افتاده باشید و گمان کنید که چنل منیجرها نیز همانند آژانس‌های مسافرتی هستند. در حالی که این‌چنین نیست و تفاوت‌های بسیاری میان آن‌ها دیده می‌شود.

اگر بخواهیم به صورت کلی و جامع به بررسی چیستی چنل منیجرها بپردازیم، باید بگوییم که چنل منیجر در واقع متصل کننده خریدار و تامین کننده هتل به یکدیگر است. اکنون به احتمال زیاد برای شما سوال پیش می‌آید که آژانس‌های مسافرتی نیز چنین وظیفه‌ای را بر عهده دارند و امور مربوط به رزرواسیون را انجام می‌دهند؛ اما باید متذکر شد که این‌چنین نیست و برای مطلع شدن از موجودی هتل، نرخ تعیین شده و … به چنل منیجرها نیاز است؛ البته امکان بیان چنین اطلاعاتی توسط آژانس‌ها نیز وجود دارد، اما نمی‌توان آن‌ها را مطمئن و معتبر در نظر گرفت.

چنل منیجرها به گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که کوچک‌ترین تغییری در ظرفیت، هزینه، موجودی و … بر روی آن‌ها اعمال می‌شود و از همین جهت درصد خطا برای آن‌ها کمترین حالت ممکن در نظر گرفته شده است. با این اوصاف باید گفت چنل منیجرها در زمینه‌هایی چون رزرواسیون، عملیات مربوط به آن، فروش خدمات و مواردی از این دست فعال هستند و بستر متفاوتی را به وجود آورده‌اند.

مزیت‌های استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید

در این مقاله اشاره داشتیم که چنلید یک پلتفرم آنلاین به حساب می‌آید که امکان دسترسی به اطلاعات بسیاری از هتل‌ها از طریق آن وجود دارد. قطعا چنین پلتفرمی مزیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت. در ادامه این دست از مزایا را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با آن به طور کامل آشنا شوید.

  1. اولین مزیتی که استفاده از این پلتفرم به دنبال دارد، صرفه‌جویی در زمان است؛ چرا که شما می‌توانید با استفاده از آن در مدت زمان به نسبت کوتاهی به اطلاعاتی که نیاز دارید، دست پیدا کنید.
  2. مزیت دومی که باید به آن اشاره شود، امکان ایجاد تعامل میان تامین کننده و خریدار است؛ یعنی مدیران آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با یک هتل و تمام خدماتی که توسط آن هتل ارائه می‌شوند، آشنا شوند و به همکاری با آن‌ها بپردازند.
  3. از دیگر مزیت‌های در نظر گرفته شده برای استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید، می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌ها اشاره کرد. مسلما شما با استفاده از این پلتفرم، دیگری نیازی به نیروی انسانی نخواهید داشت و آپدیت شدن اطلاعات به صورت خودکار و سیستمی انجام خواهد شد.
  4. همچنین این پلتفرم شرایط پرداخت هزینه را در امن‌ترین حالت ممکن فراهم آورده و شما می‌توانید با خیال راحت هزینه‌های تعیین شده را بدون آنکه مشکلی پیش آید، بپردازید.

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با این پلتفرم در اختیارتان قرار گرفت، باید متذکر شد که استفاده از آن مناسب خواهد بود و امکان کنترل شرایط به راحتی فراهم خواهد شد. از همین جهت اگر به دنبال راه آسان و امن برای بهبود صنعت هتلداری خود هستید، از پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید کمک بگیرید و در مسیر موفقیت قدم بگذارید.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حفظ منافع هتل داران و آژانس‌های گردشگري 😐 😐 😐 عجب 😐 کم فرو کردن بیشتر فرو کنن به ملت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات