حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری مراسم بعدی آنپکد سامسونگ مشخص شد: قوی ترین گلکسی سامسونگ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هر ساله با برگزاری مراسم‌های Unpacked خود، از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. در آخرین خبر، تاریخ برگزاری مراسم بعدی آنپکد سامسونگ مشخص شد و برپایی این مراسم، برای ٨ اردیبهشت ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

مراسم بعدی آنپکد سامسونگ برای اردیبهشت ۱۴۰۰

سامسونگ هر ساله با برگزاری مراسم‌های آنپکد خود، از محصولات جدید و نوآورانه‌ای پرده بر می‌دارد؛ از جمله پرچمداران سری S و Note و دیگر محصولات در زمینه‌های مختلف!

در آخرین تیزر منتشر شده توسط حساب یوتوب سامسونگ، تاریخ ٢٨ آوریل (٨ اردیبهشت) به عنوان تاریخ برگزاری مراسم آنپکد بعدی مقرر شده است. شعار این مراسم “The Most Powerful Galaxy is coming” می‌باشد.

هنوز اطلاعات رسمی از محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، وجود ندارد اما احتمال می‌رود لپتاپ های جدید سامسونگ در این مراسم رونمایی شوند.

رندرهای نهایی لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو نیز در سه رنگ توسط ایوان بلس و Voice منتشر شده است که در این رندرها، ضخامت نسبتاً کم این لپ‌تاپ رونمایی نشده، مشخص است

ممکن است در این مراسم شاهد رونمایی از محصولات دیگر، یا تیزرهای جدیدی از محصولات بعدی سامسونگ باشیم؛ اما همچنان جزئیات زیادی از سوی این برند ارائه نشده است و باید منتظر اتفاقاتی که در آینده‌ی نزدیک رخ می‌دهند، باشیم.

حال شما چه نظری در مورد مراسم آنپکد سامسونگ در اردیبهشت ۱۴۰۰ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

همون مراسمیه که پارسال توش نوت ۲۰ معرفی شد؟

نه فک کنم. نوت 20 اولترا تو مرداد ماه سال پیش معرفی شد منم میگم کاش نوت باشه ولی به گفته خود سامسونگ نوت امسال تولید نمیشه.

Milad7

پس بگو گرانترین 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️