حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فرق پیراهن با بلوز و تاپ چیست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شاید برای شما هم سوال باشد که چه تفاوتی میان انواع لباس، مثلا پیراهن، بلوز و یا تاپ باشد. انتخاب لباس مناسب برای مهمانی های رسمی و دوستانه و یا محیط کار بسیار اهمیت دارد چرا که نشان دهنده نوع شخصیت و طرز فکر اشخاص است. در تصویر بالا سه نوع از لباس های مختلف زنانه قرار نمایش داده شده است.

این محتوا را تا انتها بخوانید تا تفاوت این سه تصویر بالا را به صورت کامل متوجه شوید. دانستن این تفاوت ها در هنگام انتخاب و خرید لباس زنانه می تواند به شما بسیار کمک کند.

این مطلب نه تنها برای بانوانی که عاشق خرید انواع لباس هستند، بلکه برای تمام علاقمندان به صنعت مد و لباس مفید است.

معرفی پیراهن زنانه:

پیراهن زنانه تفاوت های خیلی زیادی با پیراهن مردانه دارد. پیراهن های زنانه و مردانه تفاوت های زیادی با هم دارند. پیراهن زنانه هماان گونه که در تصویر زیر میبیند، عموما طول بلندی دارد و در برخی موارد تا زیر زانو نیز می آید. بارزترین مشخصه پیراهن زنانه راحتی آن است. یک پیراهن زنانه میتواند انواع مختلفی داشته باشد یا حتی در برخی موارد برای مجالس نیز استفاده میشود. پیراهن زنانه ترکیبی از دامن و یک بلوز یا یک دامن یا یک تونیک میباشد. برای دیدین نمونه و مدل های پیراهن زنانه می توانید در ابتدای پاراگراف کلیک کنید و انواع پیراهن های زنانه را مشاهده کنید.

معرفی بلوز زنانه:

بلوز زنانه یکی از رایج ترین و بیسک ترین پوشش بالاتنه محسوب میشود. بلوزها معمولا زیاد بلند نیستند و داخل شلوار نمی رود. بلوز نخی زنانه بسیار در فصل تابستان طرفدار دارد. در انتخاب بلوز زنانه به فرم یقه بلوز و همچنین جنس ان بسیار توجه کنید. لازم به ذکر است اغلب بلوز های زنانه بدون یقه هستند یعنی یقه ساده گرد یا به صورت یقه هفت یا یقه اسکی میباشند. همچنین معمولا اکثر بلوز های زنانه بدون دکمه میباشند.

معرفی انواع تاپ:

خرید تاپ برای خانم ها اهمیت زیادی دارد تاپ به دلیل بدون آستین بودن، جذابیت زیادی برای خانم ها دارد. تاپ ها یکی از پرطرفدار ترین لباس های زنانه هستند. تاپ زنانه بیشتر مناسب فصل تابستان میباشد، هرچند که گاهی در فصل زمستان نیز تاپ استفاده میشود. ولی غالبا استفاده تاپ در تابستان یا دمای اتاق میباشد. تاپ ها نیز همانند سایر لباس ها انواع مجلسی دارد و در مهمانی ها و دورهمی ها نیز استفاده میشود. تاپ ها در طول های مختلف در انواع بلند و کوتاه میباشند. شما میتوانید برای مشاهده بیشتر انواع تاپ زنانه روی لینک ابتدای همین پارگراف کلیک کنید و تاپ های گوناگون را مشاهده کنید.

آیا تاپ فرم بدن شما را زيبا می کند؟

یکی از اولین مواردی که خانم ها باید قبل از خرید تاپ به آن توجه کنند، شکل و اندازه بدن آنهاست. قبل از شروع خرید تاپ مناسب، مطمئن شوید و ابعاد مختلف بدن خود را اندازه بگیرید تا به خوبی در بدن شما بنشیند. فراموش نکنید که در هنگام اندازه گیری حتما لباس زیری که می خواهید با تاپ بپوشید را به تن داشته باشید و اگر اندازه گیری برای شما مشکل است از یک دوست و یا از فروشنده کمک بخواهید.

 

رنگ مناسب من كدام است ؟

درست است که برخی از رنگ ها مانند صورتی و قرمز، محبوب‌تر از سایر رنگ‌ها برای خانم ها هستند اما با این حال، هنگام خرید شوميز، باید به دنبال رنگی بروید، که رنگ پوست شما را تحسین کند. رنگ هنگام انتخاب هر لباسی یک ویژگی بسیار حساس است و در انتخاب شوميز نيز باید رعایت شود. یافتن رنگ مناسب برای شوميز نشان می دهد که شما به آنچه می پوشید افتخار می کنید. همه چیز در مورد یافتن سبک و رنگ مناسب است.

و در آخر همه و همه متفاوت هستند. اما همه لیاقت تجربه ي حس زيبايي، تجمل و خاص بودن را دارند. این همان چیزی است که شما باید با پوشيدن هر لباسي احساس کنید. شما می توانید در فروشگاه پوشاک زنانه برنس بهترین پوشاک زنانه را متناسب با فرم بدن و رنگ پوست تان بیابید و حتی از کارشناسان مجرب برنس مد برای انتخاب درست لباس زنانه کمک بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سمِ خالص =))))))))))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات