حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد فصل بهار اپل رسما مشخص شد: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار رسمی شرکت‌ها

کمتر از ۳ ساعت پیش بود که برای شما از ایستر اگ جالب سیری راجع به کنفرانس بعدی اپل گفتیم. حال این شرکت تاریخ رویداد فصل بهار خود را رسما اعلام کرده است که کمتر از یک هفته دیگر برگزار خواهد شد. این رویداد “Spring Loaded” نام داشته و در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ و ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار می شود. انتظار می رود این شرکت از آیپد پرو ۲۰۲۱، نسل جدید اپل تی وی و ایرپاد نسل سوم رونمایی کند.

رویداد فصل بهار اپل

در دعوتنامه منتشر شده از جانب اپل، می توانیم لوگو این شرکت را ببینیم که با یک حالت فانتزی و در چند رنگ نقاشی شده است. این دقیقا همان کاری است که می شود با اپل پنسل و روی آیپد های اپل انجام داد. شرکت ساکن کوپرتینو می تواند نسل جدید آیپد پرو خود را در این رویداد معرفی کند. همچنین گفته می شود که نسخه ۱۲.۹ اینچی آیپد اپل، از نمایشگرهای مینی LED بهره خواهد برد که اساساً یک صفحه LCD است که سعی در شبیه سازی یک صفحه OLED دارد. طبق این تکنولوژي، برای روشن شدن صفحه LCD از تعداد زیادی مینی LED (که اندازه هر دیود 0.2 میلی متر یا کمتر است) استفاده می شود.

دعوتنامه رویداد فصل بهار اپل

دعوتنامه رویداد فصل بهار اپل

آیپد پرو ۲۰۲۱، اپل تی وی جدید، ایرپاد نسل سوم و ایرتگ ها

علاوه بر این، آیپد پرو بعدی در رویداد فصل بهار اپل می تواند پردازنده قدرتمندتری را به ارمغان بیاورد. گفته می شود کارایی این مدل مشابه پردازنده M1 است که سال گذشته در MacBook Pro 13 ،MacBook Air و Mac mini ارائه شد. اگر این این فرضیه واقعیت یابد، شما شاهد قدرتمندترین تبلت جهان خواهید بود. این تراشه که گمان می رود A14X نام گیرد، از خانواده تراشه A14 Bionic می باشد. علاوه بر این، آیپد پرو آینده می تواند از اتصالات 5G و همچنین اتصال Thunderbolt از طریق پورت USB Type-C نیز پشتیبانی کند. پورت Thunderbolt همه کارهایی را که از یک پورت USB-C برمی آید، انجام می دهد، اما بسیار سریعتر است به طوری که انتقال اطلاعات، شارژ دستگاه و همه چیز سریعتر انجام می شود.

به نقل از pocketnow، اپل همچنین ممکن است ایرپاد بعدی خود را نیز معرفی کند، که طبق شایعات با حذف ساقه کوتاهی که در حال حاضر از پایین آن خارج می شود، جمع و جورتر می باشد. گفته می شود که این ایرپاد دارای شکل گردتری است تا گوش کاربر را کاملا کیپ کند. هدفون های آینده می توانند از همان ضخامت 21 میلی متر برخوردار باشند، در حالی که گفته می شود ارتفاع و طول آن به ترتیب به 46 و 54 میلی متر می رسد. همچنین احتمال معرفی تراشه داخلی Apple W2 در این ایرپاد برای امکان یکپارچه سازی آن ها نیز می باشد. این شرکت همچنین ممکن است iMac جدید و ایرتگ های خود را که مدت هاست شایعه معرفی آن به گوش می رسد، عرضه کند.

آیپد پرو ۲۰۲۱ با صفحه نمایش MiniLED به زودی معرفی می شود

نظر شما راجع به رویداد فصل بهار اپل چیست؟ منتظر آن هستید؟ به نظر می رسد شاهد معرفی محصولات هیجان انگیزی در این رویداد باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوکی …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی