حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کارسو آسان تر و بهتر مدیریت کنید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شما چگونه از پرونده های پرسنل سازمان خود مراقبت می کنید؟ اطلاعات کارمندان شما چگونه به روز‌رسانی می شوند؟ شما می توانید به راحتی این وظیفه را به عهده خودشان بگذارید و فقط به صورت آنلاین بر انجام آن نظارت کنید. این یکی از امکاناتی است که کارپوشه در اختیارتان قرار می دهد.آیا کارمندانی دارید که خارج از محیط شرکت مشغول به کار هستند و روزانه باید به نقاط گوناگونی رفت و آمد کنند؟ برای ارزیابی عملکرد آن ها چه می کنید؟

شما می توانید بدون سوال از کارمندانتان، در پایان هر روز گزارش تمام مسیرهای ترددشان را ببینید. این هم یکی از امکاناتی است که کارمپ برای شما فراهم می کند.مدیریت آنلاین در مقایسه با روش های سنتی نه فقط، آسان تر بلکه موفق تر است. در این مقاله درباره دو نرم افزار فوق العاده صحبت می کنیم که علاوه بر امکانات پیش گفته کارکردهای بسیاری دارند و می توانند ضمن افزایش دقت بررسی ها، سرعت فرآیندهای مدیریت را هم بیشتر کنند. ادامه مطلب را بخوانید تا با دیگر امکانات کارپوشه و کارمپ آشنا شوید.

سامانه پرسنلی (کارپوشه)

تصور کنید که در راه جلسه ای هستید و می توانید از بیوگرافی همه افرادی که در آن جلسه حضور دارند بازدید کنید. دیگر هیچ معرفی ناجور یا پروژه فراموش شده ای وجود نخواهد داشت. تنها با ضربه یک انگشت می توانید دقیقاً ببینید که هر کدام از افراد در کدام پروژه ها همکاری کرده، سمت او چیست و چه خصوصیاتی دارد. در این صورت قطعا مکالمه راحت تری خواهید داشت.

سامانه پرسنلی کارپوشه برای شما این امکان را فراهم می کند که اطلاعات کارکنانتان را همراه با جزئیات لازم در دسته بندی های مورد نظرتان ثبت کنید و خروجی ها را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. در این صورت می توانید به آسانی و با نظم بیشتری کنترل اوضاع را در دست بگیرید. از جمله امکانات سامانه پرسنلی کارپوشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعریف چارت سازمانی و دپارتمان ها

چارت یا نمودار سازمانی برای کل اعضا، مانند یک منبع حیاتی است و همیشه به بخشی از برنامه روزمره تبدیل می شود که همه از آن بهره می برند. با تعریف چارت سازمانی در کارپوشه می توانید زنجيره هاي فرماندهي درون سازمان را مشخص کنید. در این بخش، نام و مسئولیت کارمندان با خطوطی که آن ها را به سایر کارمندان و بخش ها متصل می کند، نشان داده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید دپارتمان های سازمانی گوناگونی تعریف کنید و برای هر یک از آن ها سرپرست تعیین نمایید. با مشاهده چارت سازمانی شرکت، افراد می توانند به درک سریعی از نحوه طراحی سازمان، سطوح گوناگون آن و جایگاه هر یک از کارکنان در سازمان برسند.

 گزارش گیری

با استفاده از نرم افزار کارپوشه می توانید اعضای شرکت را بر اساس پارامترهای هویتی، تحصیلی، بیمه ای و یا تاهل و تجرد دسته بندی کنید. نرم افزار خروجی هر گزارش را در قالب یک فایل اکسل به شما ارائه می کند. به عنوان مثال اگر بخواهید ببینید که در سازمانتان چند کارمند زن متاهل دارید که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، کارپوشه به سرعت لیستی از همه افراد با این شرایط را به شما ارائه خواهد کرد.

تعامل میان کارفرما و کارمند

اگر کاربران ویرایشی در اطلاعات خود انجام دهند، این ویرایش به صورت Real time یا بلادرنگ در سیستم ذخیره می شود. بنابراین همواره می توانید مطمئن باشید که جدیدترین نسخه اطلاعات در مقابل شماست و لازم نیست منابع انسانی تنها بخشی باشد که مسئولیت ویرایش اطلاعات را عهده دارد. امروزه می توان داده ها را با سایر سیستم های منابع انسانی داخلی همگام سازی کرد، تا مطمئن باشید که نمودار سازمان همیشه به روز است و کارمندان و مدیران می توانند برای ایجاد تغییرات به راحتی وارد برنامه شوند.

تنظیم سطوح گوناگون دسترسی برای کاربران

شما می توانید برای کارکنان خود، متناسب با نقشی که در سازمان دارند، مجوز دستیابی به اطلاعات را صادر کنید و برای هر یک سطح دسترسی متفاوتی تعیین نمایید. تنها کسی که به همه امکانات پنل دسترسی دارد مدیر سازمان است و بقیه متناسب با نقش کاربری شان محدود می شوند. برای مثال تنها کسی که به اطلاعات مالی دسترسی دارد، حسابدار سازمان است.

درج اطلاعات پرسنلی

این نرم افزار به شما امکان می دهد که با آرشیو اطلاعات هر یک از اعضا، شامل اطلاعات هویتی، بیمه ای،بانکی و آدرس محل سکونت نیروهای خود را بهتر بشناسید. این ها اطلاعات مهمی هستند که به سرعت جمع می شوند و در زمانی که به جست و جوی شخصی با مهارت خاص می پردازید بسیار مفیدند.با استفاده از کارپوشه، به سرعت افراد مورد نیاز خود را در سازمان پیدا می کنید و کارمندان شما می توانند خیلی سریعتر با یکدیگر آشنا شوند و بازده بیشتری داشته باشند. بنابراین کارپوشه افراد را به یکدیگر متصل می کند؛ فراتر از این که چه کسی باشند، چه کاری انجام دهند و یا در کدام بخش کار کنند، این راه حلی ایده آل برای یک شرکت در حال رشد با نیروی کار پراکنده، یا هر سازمانی است که می خواهد فرهنگ اشتراک ایده ها و اطلاعات را تقویت کند.

امکان بارگزاری داده ها توسط کارمندان

با استفاده از کارپوشه، کارمندان می توانند اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند تا کارفرما با نظارت خود هر کدام از اطلاعات را تایید یا رد کند. همچنین با استفاده از سامانه کارپوشه می توانید مدارک مورد نیاز را به ترتیب درجه اهمیت دسته بندی کنید تا کارمندان هرچه سریع تر آن ها را فراهم کنند

هماهنگی با نرم افزارهای دیگر

با توجه به یکپارچگی سیستم کارسو، در صورت استفاده از کارپوشه می توانید از اطلاعات وارد شده در آن برای کارسال (تقویم سازمانی آنلاین) ،کارفود (اتوماسیون تغذیه) ،کارساعت (سامانه حضور و غیاب آنلاین)، کارمپ (سامانه رهگیری آنلاین کارمندان)، کارتیک( دستگاه حضور غیاب) و کارپول(نرم افزار حقوق و دستمزد) نیز استفاده کنید.

رهگیری آنلاین کارمندان (کارمپ)

با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، بسیاری از موانعی که بر سر راه مدیریت آنلاین وجود داشت از میان رفت. اکنون سازمان ها می توانند به راحتی برای به روز رسانی سیستم های مدیریتی خود اقدام کنند و با استفاده از سامانه های مدیریت آنلاین، کارها را آسان تر و حتی بهتر انجام دهند. عدم امکان ردیابی کارمندان خارج از محیط شرکت، سال ها به عنوان یکی از چالش های مدیریت از راه دور شناخته می شد و حالا با طراحی کارمپ این مسئله نیز حل شده است.شما با استفاده از سامانه کارمپ می توانید پس از اعلام حضور کارمندان در لوکیشن مورد توافق، به طور دقیق و منظم بر تردد آن ها نظارت کنید. امکانات گوناگون کارمپ به شما کمک می کند که جزئیات بیشتری را مدیریت کنید. اکنون می خواهیم امکانات کارمپ را بررسی کنیم تا ببینیم این سامانه چگونه کار را برای شما آسان تر می کند.

اطلاع رسانی در صورت خروج کارمند از محدوده

اگر هر یک از نیروهای شما پس از اعلام حضور در لوکیشن مورد توافق، محدوده جغرافیایی مورد نظر را ترک کند، کارمپ به شما اطلاع خواهد داد. بنابراین نیازی نیست تمام مدت به صفحه نمایشگر نگاه کنید؛ شما می توانید در طول روز به کارهای مهم خود رسیدگی کنید و سامانه شما را از خروج افرادتان مطلع خواهد کرد.

امکان مشاهده مسیرهای تردد به صورت زنده

اگر نیروهای شما خارج از شرکت فعالیت می کنند، در صورت لزوم می توانید به صورت زنده بر عبور و مرور هر یک از آن ها نظارت کنید. چرا که کارمپ همواره مکان حضور کارمندان را روی نقشه به شما نشان می دهد. این امکان در سازمان هایی که خدمات سیّار عرضه می کنند و یا دفاتر متعددی در سطح شهر دارند بسیار حائز اهمیت است و به مدیران در کنترل دقیق اوضاع کمک خواهد کرد.

امکان بازبینی مسیرهای تردد

تصور کنید در پایان روز با یکی از اعضای تیم پخش محصولاتتان درباره مسیرهای تردد دچار اختلاف شده اید. کارمند شما ادعا می کند که به تمام خیابان های مورد نظر رسیدگی کرده، اما شما از بازخورد کار او راضی نیستید. با استفاده از کارمپ قادر خواهید بود که سابقه تردد روزانه هر یک از نیروهایتان را بر روی نقشه بازبینی کنید تا از هر گونه تردید در خصوص انجام وظایف کارکنانتان نجات یابید.

دسته بندی نامحدود مکان ها

آیا ویزیتورهای متعددی دارید که باید در مسیرهای گوناگون تردد کنند؟ نرم افزار کارمپ به شما این امکان را می دهد که با دسته بندی مکان ها، آن ها را در میان نیروهای خود توزیع کنید. با استفاده از کارمپ به آسانی می توانید مکان ها را گروه بندی کنید و آن ها را به افراد مورد نظرتان تخصیص دهید تا شرایط را برای رهگیری هرچه دقیق تر کارمندانتان در سطح شهر فراهم کنید.

اگر هنوز مشغول استفاده از روش های سنتی برای کنترل نظم در سازمانتان هستید، امروز زمان خوبی است که روشی جدیدتر را امتحان کنید. استفاده از سامانه رهگیری آنلاین کارمپ، در کنار محصولاتی مثل اتوماسیون تغذیه، سامانه پرسنلی و دستگاه حضور غیاب به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود به بهترین تبدیل شوید.

همین امروز ثبت نام کنید تا از 30 روز دموی رایگان محصولات کارسو بهره مند شوید

کارسو؛ دستیار آنلاین کسب و کار شما

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات