حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید سهام تسلا در صرافی بایننس از امروز امکان پذیر شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

دقایقی پیش خبری از صرافی معروف بایننس منتشر شد که می تواند گام بزرگی در پیشرفت بازار رمزارزها به جلو بردارد. این صرافی قصد دارد سهام شرکت های بزرگ و معتبر را از این پس به صورت توکن در صرافی بایننس لیست کند. این به این معنی است که می توانید سهام شرکت های بزرگی مثل تسلا را در صرافی بایننس خرید و فروش کنید.

لیست شدن سهام شرکت های بزرگ در صرافی بایننس

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، در حال راه اندازی توکن های قابل معامله شرکت های بزرگ دنیا است. هدف این است که بخش گسترده تری از مردم بتوانند از بازده سرمایه سهام خود از جمله سود بالقوه بهره مند شوند، بدون این که نیاز به خرید سهام های کامل سنتی داشته باشند. یک توکن سهام می‌تواند به واحدهای کوچک تر و مقرون به صرفه تری تبدیل شود، به این معنی که کاربران بیشتری می توانند از بازده سرمایه سهام خود بهره مند شوند.

به نقل از cointelegraph، اولین دارایی قابل معامله عمومی در قالب توکن های سهام بایننس، توکن شرکت خودروسازی تسلا خواهد بود که قیمت سهام آن در حال حاضر در حدود 700 دلار معامله می شود. کاربران می توانند به جای خرید یک سهم کامل و سنتی که برای آن گواهی فیزیکی سهم لازم است، حتی یک صدم سهم تسلا را که با یک توکن دیجیتال ارائه می شود، خریداری کنند.

بایننس

بایننس

بنابراین یک صدم سهام، همان کسر سهام تسلا را نشان می دهد و قیمت سهام در بایننس دلار یا دلار بایننس (USD-BUSD) ثبت می شود، سکه پایداری که به دلار آمریکا متصل است و توسط شرکت پاکسوز تراست (Paxos Trust) صادر شده است.

مدیرعامل بایننس، آقای ژائو معتقد است که توکن های دیجیتال سهام پل ارتباطی بین بازارهای سنتی و رمزنگاری را فراهم می کنند و دسترسی به بازارهای سهام را گسترش می دهند و منجر به “آینده مالی فراگیر” می شوند.

معاملات توکن های سهام دیجیتال بدون کارمزد انجام می شود و این محصول همراه با شرکت سرمایه گذاری مجاز آلمان (CM-Equity AG) و پلتفرم توکن سازی دارایی دیجیتال (Digital Assets=AG) مستقر در سوئیس، تولید شده است. مشارکت در معاملات آن ها برای حوزه های قضایی محدود مانند چین، ترکیه و ایالات متحده امکان پذیر نیست و برای واجد شرایط بودن به عنوان یک معامله گر توکن دیجیتال سهام، باید احراز هویت مشتری انجام شود.

نکته جالب اما اینجا است که صرافی بایننس این معاملات را با توکن شرکتی آغاز می کند که مدیرعامل آن ایلان ماسک است. کسی که علاقه بسیاری به دنیای ارزهای دیجیتال و بیت کوین دارد و یکی سرمایه گذاران بزرگ این بازار نیز شناخته می شود. درحال حاضر بیت کوین در محدوده ۶۰ هزار دلار درحال معامله است و رمزارز BNB که توکن اختصاصی صرافی بایننس است پس از اعلام این خبر در محدوده ۶۰۰ دلار خرید و فروش می شود.

نظر شما درباره خرید و فروش سهام شرکت های بزرگ مانند تسلا در بایننس و دیگر صرافی های دیجیتال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز سلفی می۱۰تی‌پرو اومد ۸۸ مثل می۱۰الترا

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی