حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون گیمینگ QX2 سامسونگ با قیمت ۱۰۶۹ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، مانیتور

سامسونگ همچنان به گسترش مرزهای خود در بازارهای مختلف ادامه می دهد. غول فناوری کره ای یک تلویزیون هوشمند گیمینگ را با نام سامسونگ QX2 Gaming TV در چین معرفی کرده است. چین در زمینه محصولات بازی و گیمینگ یکی از برترین بازارهای جهان است.

تلویزیون گیمینگ QX2 سامسونگ

تلویزیون گیمینگ فوق العاده نازک سامسونگ QX2 به عنوان یک تلویزیون مخصوص بازی، دارای گواهینامه های مختلف نمایش حرفه ای بازی است و به رابط HDMI 2.1 مجهز شده است. نمایشگر سامسونگ با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز ارائه می شود. به لطف گواهینامه AMD FreeSync Premium، این تلویزیون بازی فوق العاده نازک QX2 می تواند حداقل 120 هرتز را در پایین ترین وضوح تصویر HD کامل بدست آورد. همچنین از تأخیر کم تصویر 5.8 میلی ثانیه پشتیبانی می کند.

به نقل از gizmochina، از نظر کیفیت تصویر، این تلویزیون هوشمند دارای فناوری HDR10+ است که باعث می شود جزئیات تصاویر روشن و زمینه مشکی بهتر به نمایش در بیایند و دستیابی به جلوه های تصویر بهتر را ممکن می کند و می توان از آن برای تنظیم جزییات روشنایی رنگ و تصویر استفاده کرد. این تلویزیون همچنین از یک پردازنده کوانتومی 4K استفاده می کند که از زاویه دید فوق العاده گسترده ای پشتیبانی می کند که می تواند بین نسبت ابعاد 21:9 و نسبت 32:9 تنظیم شود. این امر باعث می شود کاربر منطقه دید بیشتری داشته باشد و به شما این امکان را می دهد که بهترین تجربه بازی را داشته باشید.

از نظر ساخت، تلویزیون گیمینگ سامسونگ دارای بدنه فوق العاده نازک 27 میلی متری است. مجهز به سیستم صوتی با قدرت 20 وات است و با کنترل صوتی Bixby AI با پشتیبانی از 16 گویش یکپارچه شده است. همچنین به عنوان یک مرکز اینترنت اشیا (IoT) ارائه می شود که می تواند برای کنترل سایر ابزارهای خانگی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

این تلویزیون در سه ابعاد زیر ارایه می شود و از هفته آینده برای بازار چین در دسترس خواهد بود:

  • ۵۵ اینچ با قیمت ۱۰۶۹ دلار
  • ۶۵ اینچ با قیمت ۱۳۷۵ دلار
  • ۷۵ اینچ با قیمت ۲۲۹۰ دلار
تلویزیون گیمینگ سامسونگ

تلویزیون گیمینگ سامسونگ

سامسونگ وعده داده است کسانی که این تلویزیون گیمینگ را پیش خرید کنند، یک هدست بلوتوث بی سیم سامسونگ هدیه دریافت می کنند. هنوز خبری مبنی بر ارایه این محصول در بازارهای جهانی منتشر نشده است اما انتظار می رود تا چندین ماه آینده روانه بازار اروپا هم بشود.

نظر شما درباره تلویزیون گیمینگ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

بهترین تی وی های گیمینگ دنیا ساخت سامسونگ . 😃😃😃😃البته اگه دوستان نیان با پراید مقایسش کنن

iTroll 2nd Gen

اگه به یک بچه ۳ ساله اینهمه که به تو توضیح دادم توضیح داده بودم فهمیده بود چرا دوستمون مقایسه کرد …

Tanha122

شما چند دلیل بیار ک بهترین مانیتور های گیمینگ ساخت سامسونگ بهترین نیست 🤣🤣🤣🤣حتما شیاف بهترین مانیتور ها رو میسازه خخخخخ همه ترول از دم ترول کلا ترول تو عمرش چها تا مطلب علمی نخونده فقط نظر الکی میده🤣🤣🤣

AŁɪ

زارت ، ایسوس و آلن ویر هم پشمک هستن 😐🤍

Mahdi.L

تلویزیون های سامسونگ تلویزیون های خوبی هستند ولی برای گیم بهتون پیشنهاد می کنم بررسی تلویزیون های اولد سری C و G الجی مثل CX یا G1 رو در یوتیوب از نظر Input Lag و قابلیت های گیمینگ (مثل داشتن همزمان ۴ پورت HDMI 2.1) و کیفیت نمایش بازی در حالت های SDR و HDR از سایت ها و کانال هایی مثل Rtings نگاه کنید.

Auroro

چقد خواستنیه

Taha

فکر کنم جلو پراید کم بیاره.

Milad7

سامسونگ در این زمینه از بهترین ها هست :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی