حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با سامسونگ iTest حس یک گلکسی را روی آیفون داشته باشید!

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

اینکه چرا باید یک کاربر آیفون و iOS بخواهد “حس یک گلکسی” داشته باشد را من نمی دانم. به هر صورت اما اگر چنین علاقه ای دارید، با سامسونگ iTest حس یک گلکسی را روی آیفون داشته باشید. یک نرم افزار که روی iOS نصب می شود حس رابط کاربری One UI سامسونگ را به شما می دهد.

سامسونگ iTest

سامسونگ تصمیم گرفته است کاربرانی را که از دستگاه های iOS استفاده می کنند به سمت خود جلب کند. به همین دلیل این شرکت برنامه iTest را ارائه کرد. این نرم افزار یک وب اپ تعاملی طراحی شده برای کمک به دارندگان آیفون در جهت آزمایش اندروید بر روی دستگاه های خود است. این به کاربران آیفون اجازه می دهد نسخه ساده One UI مبتنی بر اندروید را امتحان کنند.

>>> برای تست سامسونگ iTest روی آیفون خود، اینجا تپ کنید. <<<

با ورود به فضای برنامه، هوم اسکرین یک گوشی Galaxy شبیه سازی شده با تعدادی برنامه و تنظیمات اولیه ارایه می شود. شما به Galaxy Store دسترسی دارید، می توانید تم های مختلفی را نصب کنید، منو برنامه را باز کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

کاربر همچنین یک شماره گیر شبیه سازی شده را دریافت می کند، که در مورد عملکرد یک گوشی سامسونگ در این بخش به او اطلاعاتی می دهد. همچنین یک سری پیام را نمایش می دهد. علاوه بر این، کاربر می تواند دفترچه راهنمای دوربین را بخواند. اینجا لوگان دودز که یک عکاس است هم حضور دارد و در مورد امکانات عکاسی صحبت خواهد کرد.

سامسونگ iTest

سامسونگ iTest

همانطور که رابط کاربری را تجربه می کنید، یک سری راهنما هم ظاهر می شود و در مورد ویژگی های غیر قابل دسترس در این برنامه توضیح می دهد. همچنین می توانید برنامه Galaxy Wearable را با تمام لوازم جانبی سامسونگ مرور کنید. برنامه گالری عکس، آموزش برای برنامه های Samsung Kids و Samsung Health ارائه می دهد و برنامه تنظیمات به شما امکان می دهد در مورد برخی از گزینه های موجود اطلاعات کسب کنید.

در حال حاضر، iTest بخشی از تبلیغات سامسونگ در نیوزیلند است. اما این شما هر جای دنیا که باشید با یک آیفون ۷ به بالاتر می توانید آن را تست کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این طرح، کاربران اپل به سامسونگ کوچ کنند؟! اگر شما iTest را تست کردید، به ما درباره تجربه خود بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه کاریه خب من از آیکون های وان یو آی فرار میکنم بیام رو آیفون هم امتحان کنم ، البته منظورم فقط آیکونه نه رابط کاربری

amir_galaxy

یه تبلیغ هوشمندانه.ولی واقعا از نظر من one ui 3.1 بهترین رابط کاربری بین تمام گوشی های هوشمنده.خیلی لذت بخشه کار کردن باهاش

سامسونگ داداش چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا؟؟؟😂😂😂😂

Mahdi

اول از همه رابط کاربری کاملا سلیقه ای من خودم از رابط کاربری سامسونگ خوشم نمیاد دست خودم نیست یه جوریه واسم 😕😕

Milad7

بحث رابط کاربری کاملا سلیقه ای هستش من خودم به شخصه با one ui راحتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)