حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch برای اولین بار لو رفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

در حال نزدیک شدن به معرفی ساعت هوشمند گوگل یعنی Pixel Watch هستیم. یکی از منابع خبری موثق اما غیررسمی به نام Jon Prosser ادعا می کند اولین نگاه به طراحی پیکسل واچ را ارایه کرده است. او می گوید این فقط یک تیزر برای یک گزارش بسیار بزرگ درباره ساعت هوشمند گوگل است!

اولین نگاه به Pixel Watch گوگل

تصویر بالا همان چیزی است که درباره گوگل پیکسل واچ لو رفته و این تصویر چیز زیادی به ما نمی دهد. با این حال می توان برخی از جزئیات را از آن استخراج کرد. مشخصا برداشت می شود که ساعت طراحی دایره ای دارد.

به نظر می رسد حاشیه نمایشگر آن نیز باریک است. یک دکمه چرخان در سمت راست ساعت نیر دیده می شود. در واقع این می تواند یک دکمه فیزیکی چرخشی باشد، چیزی شبیه به انتخاب اپل برای اپل واچ.

ابن تقریباً همه چیزهایی است که می توانیم از تصویر لو رفته، تشخیص دهیم. منبع خبری گفت که تصاویر و فیلم های بیشتری به زودی منتشر می شوند. به هر صورت و به هر دلیلی او فعلا از انتشار آن ها خودداری کرده است.

البته یک موضوع دیگر که دوست دارم من به دانسته های خودمان اضافه کنم، سیستم عامل این ساعت هوشمند است که بدون شک براید Wear OS گوگل باشد. سیستم عاملی که مورد بی مهری دیگر سازندگان گجت های پوشیدنی قرار گرفته است.

هواوی واچ ۳ با Wear OS

Wear OS

 

به هر صورت با وجود کمبود اطلاعات درباره ساعت هوشمند گوگل اما حداقل می توان اطمینان حاصل کرد در سال ۲۰۲۱ شاهد آن خواهیم بود. پیش از این و حدود ۲ سال پیش شایعاتی درباره ارایه این ساعت هوشمند همراه با پیکسل ۴ داشتیم که محقق نشد.

اگر بخواهیم از حدس بزرگ “سال ۲۰۲۱” کمی دقیق تر شویم می توانیم به مثلا مراسم توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۱ یا Google I/O 2021 اشاره کنیم که ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می شود.

اگر اینطور نشود ممکن است اواخر امسال در کنار Pixel 5a یا سری Pixel 6 ارایه شود. احتمال این تاریخ بیشتر است.

نظر شما چیست؟منتظر ساعت هوشمند گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

والا چیز خاصی مشخص نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)