حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری نوکیا Lite Earbuds با عمر باتری ۳۶ ساعت و قیمت ۳۹ یورو معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

HMD Global جدای از معرفی سری های جدید تلفن های هوشمند نوکیا X ، نوکیا G و نوکیا C که شامل شش گوشی با رده قیمتی متفاوت هستند، از معرفی یک جفت هندزفری بی سیم جدید به نام نوکیا Lite Earbuds (BH-205) نیز خبر داد. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت این هندزفری بلوتوث بیندازیم.

هندزفری نوکیا Lite Earbuds

هندزفری Lite Earbuds نوکیا طراحی مشابهی با OnePlus Buds Z دارد. این هدفون ها از طریق بلوتوث 5.0 به دستگاه های دیگر متصل می شوند. این هندزفری از دامنه فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز پشتیبانی می کنند و به مانند اکثر هندزفری های موجود در بازار ، آن ها از کنترل حرکت لمسی نیز پشتیبانی می کنند.

هندزفری نوکیا

هندزفری نوکیا

به نقل از gizmochina، هر یک از گوشی ها به باتری 40 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند، که این شرکت ادعا می کند حداکثر 6 ساعت می توانید به صورت مداوم با آن ها موسیقی گوش دهید. در کنار آن ها کیس شارژی وجود خواهد داشت که هم محفظه نگهدارنده و هم وظیفه شارژ گوشی ها را به عهده دارد که دارای باتری 400 میلی آمپر ساعت، نشانگرهای LED و پورت USB Type-C برای شارژ است. عمر این هندزفری تا 36 ساعت وعده داده شده است.

نکته آخر این که، Nokia Lite Earbuds (BH-205) در دو رنگ (نوک مدادی و لاجوردی) ارائه می شود و با سه نوک گوشی در اندازه های مختلف (S ، M ، L) و همچنین یک کابل USB Type-C عرضه می شود. این هندزفری با قیمت 39 یورو و از ماه آینده میلادی روانه بازار می شود.

نکته قابل توجه عدم پشتیبانی این هندزفری از نویز کنسلیشن می باشد که با توجه به قیمت ارایه شده نمی توان آن را نقطه ضعف بزرگی برای این هندزفری دانست. نظر شما درباره هندزفری نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی