حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رمز ارز لینک به صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل اضافه شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

ارز دیجیتال چین لینک که به اختصار آن را با نام لینک (Link) می شناسند، به صندوق شرکت بزرگ سرمایه گذاری گری اسکیل (Grayscale) اضافه شد. این شرکت از برقراری توازن مجدد صندوق سرمایه گذاری رمز ارزهای  خود خبر داد. طی این اقدام، چین لینک به لیست دارایی های دیجیتال نگهداری شده این کمپانی اضافه می شود.

اضافه شدن رمز ارز لینک به صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل

گری اسکیل که یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه بازار ارزهای دیجیتال است اعلام کرد که این شرکت پرتفوی صندوق سرمایه گذاری خود را بار دیگر با فروش ارزهای موجود در صندوق، متناسب با وزن و حجم آن ها و با استفاده از درآمد نقدی برای خرید چین لینک (LINK) مطابق با ضوابط اصلی صندوق تنظیم کرده است، اقدام می کند.

این اقدام ماه ها پس از آن صورت گرفت كه صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل مجموعه ای از صندوق های امانی را راه اندازی کرد که تمرکز یکی از آن ها روی لینک بود. در همان ماه، گری اسکیل ارز ریپل را از لیست صندوق بزرگ سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال (large-cap digital asset fund) خود به دلیل مشکلاتی که با دادگاه و بحث های حقوقی اش پیش آمده بود، حذف کرده بود.

به نقل از theblockcrypto، همان طور که پیش از این نیز این شرکت اعلام کرده بود، صندوق تراست لینک گری اسکیل از جمله صندوق های سرمایه گذاری بود که این شرکت در اسفند ماه ۹۹ راه اندازی کرده است.

چین لینک شبکه ای از اوراکل هایی است که داده ها را برای قراردادهای هوشمند فراهم می کند و یک پایگاه اطلاعاتی برای اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ایجاد می نماید. توکن بومی این شبکه LINK نام دارد و به عنوان یک انگیزه مالی برای اپراتورهای گره عمل می کند.

گفتنی است صندوق بزرگ سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال گری اسکیل چندین ارز دیگر ازجمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را نیز شامل می شود. گفتنی است این رمز ارز در حال حاضر با قیمت 32 دلار در حال خرید و فروش است.

 

نظر شما درباره رمز ارز Link چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی