حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از قرن عقب نمانید – قرن 13 انقلاب صنعتی – قرن 14 انقلاب تکنولوژی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قبل از انقلاب صنعتی که روند تولید محصولات را به سمت صنعتی شدن برد، اغلب مردم برای فراهم کردن مایحتاج زندگی، روند تولید و ساخت محصولات موردنیازشان را در خانه هایشان انجام می دادند. پس از انقلاب صنعتی زندگی شهری و صنعتی رواج پیدا کرد. اکنون بدون تردید ما در قرنی که تکنولوژی حاکم بر دنیای ما است، در حال زندگی کردن هستیم. فرقی نمی کند به کدام صنعت یا کدام جنبه زندگی خود نگاه کنیم؛ در هر صورت حضور و تاثیرات تکنولوژی بر زندگی مان را خواهیم دید. بخش بزرگی از تاثیرات شگفت انگیز تکنولوژی را می توانیم در دنیای کسب و کار ها و روند تغییر مرتفع سازی نیاز های مردم مشاهد کنیم.

تاثیر انقلابی تکنولوژی بر کسب  و کار ها

یکی از تاثیرات مثبتی که تکنولوژی بر روند زندگی ما گذاشته است، اینترنتی کردن روند خرید های ما است. همه ی ما دیگر در زمان های بیکاری خود به پای کامپیوتر و گوشی های خود می نشینیم و شروع به گشت و گذار در پیج های اینستاگرامی و فروشگاه های اینترنتی می کنیم تا آنچه را می خواهیم به راحتی در منزل هایمان خریداری کنیم.

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که ما اصلا قصد خرید نیز نداشته باشیم اما به تصادف محصول خاصی را می بینیم و ناخودآگاه جذب آن محصول می شویم و احساس نیاز می کنیم. به هر حال اینستاگرام به زندگی روزمره ما رخنه کرده است و ممکن است که شما هم چنین تجربه ای در اینستاگرام داشته باشید.

همه چیز با وجود تکنولوژی سریعتر و راحتر صورت می گیرد. هر شخصی می تواند با دسترسی به اینترنت به تمام محتوا های موجود در اینترنت دسترسی داشته باشد.

تاثیر تکنولوژی بر میزان رقابت کسب و کار ها

زمانی که کسب  و کار ها ماهیتی سنتی و بازاری داشت، خیلی از کسب و کار های کوچک هیچ راهی برای رقابت با شرکت های بزرگ نداشتند. تکنولوژی به کمک کسب  و کار های کوچک آمد تا بتوانند حتی با شرکت های بنام و مشهور رقابت داشته باشند و بر خلاف زمانی که کسب و کار آن ها سنتی و بازاری بود، بیشتر دیده شوند. داشتن رقبای قدرتمند انگیزه ها را می تواند در کسب و کار های کوچک افزایش دهد و درآمد و اوضاع کلی کسب و کار سنتی و بازاری آن ها را که ممکن است تحت تاثیر شرایط محیطی باشد، بهبود ببخشد.

تاثیر اینترنت در بازاریابی با ابعاد گسترده تر

به زمان دوری نرویم و به بیست سال گذشته نگاهی بیاندازید. یک کسب  و کار برای تبلیغ کسب و کار خود چه راه هایی پیش روی خود داشت؟ باید در سطح شهر پوستر، بروشور یا کارت ویزیت پخش می کرد و یا اگر راه پر هزینه تر راه انتخاب می کرد، باید در رادیو تلویزیون و یا بنر های کنار خیابان تبلیغ می کرد.

با پیدایش اینترنت بازاریابی برای  کسب درآمد اینترنتی  بسیار راحت تر و با هزینه های کمتر ممکن شد. بازاریابی در اینترنت دیگر بومی نیست و جمعیت خاصی در دنیای اینترنت با علایق خاصی را هدف قرار می دهد. ده ها روش مختلف دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و مشتریان خود را در اینترنت چندین برابر کنید.

مزایای اینترنتی کردن کسب و کار

مزایای ارزشمند اینترنتی کردن کسب و کار و چربیدن این مزایا به معایب کسب و کار های سنتی باعث شده است که خیلی از افراد که کسب و کاری نداشتند و یا کسب و کاری سنتی داشتند، به سمت کسب و کار اینترنتی بیایند و وبسایت و یا پیج فروشگاهی خود را تاسیس کنند. از مزیت های مهم کسب و کار اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه ی راه اندازی پایین

گاهی اوقات راه اندازی یک کسب  و کار سنتی می تواند هزینه های بالایی برای یک فرد به همراه داشته باشد. هزینه های بالای اجاره و خرید مغازه از جمله معایب کسب و کار های سنتی است که در کسب  و کار های اینترنتی دیده نمی شوند. شما با کمترین هزینه می توانید یک وبسایت بزنید و فروش اینترنتی خود را آغاز کنید.

شبانه روزی بودن فروشگاه های اینترنتی

در کوچه و خیابان برخی از مغازه ها را می توان پیدا کرد که شبانه روزی باز هستند اما در اینترنت تمام فروشگاه ها شبانه روزی هستند و مشتری می تواند در هر زمان از روز به خرید بپردازد. به مشتریانی فکر کنید که امکان خرید حضوری از فروشگاه شما را بنا به هر دلیلی ندارند. بنابراین اگر وبسایتی داشته باشید، مشتریان شما برای خرید به وبسایت شما مراجعه می کنند.

فروش سراسری کشوری

با وجود سرویس های پست خصوصی (تیپاکس) و دولتی امکان فروش سراسری محصولات در سراسر کشور بدون هیچگونه دردسری فراهم شده است.

پشتیبانی 24 ساعته

از جمله خدمات ویژه ای که می توانید در وبسایت خود ارائه دهید، پشتیبانی 24 ساعته به صورت چت آنلاین است که البته به چند نیروی کار انسانی نیز نیاز دارد. اگر نمی خواهید در ابتدای کار هزینه چندانی کنید، می توانید امکان پشتیبانی از طریق فرم تماس را فراهم کنید.

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم؟

کسب و کار های امروزی، کسب و کار های سنتی – اینترنتی و یا کاملا اینترنتی هستند. اگر تنها به کسب  و کار سنتی بسنده کرده اید، دیر یا زود کسب و کار شما شکست خواهد خورد. دنیا به سمت اینترنتی شدن با سرعت در حال حرکت است. ما جهت کمک به شما در راه اندازی کسب و کاری اینترنتی تان دوره ای برای شما در نظر گرفته ایم که بتوانید کمتر از یک روز با کمتر از 500 هزار تومان یک سایت کاملا شخصی بنام و با مالکیت تمام خودتان داشته باشید و در این دوره بطور کامل آموزش مدیریت سایت را از بسیار مبتدی تا حرفه ای، توسط اساتید خبره ی این عرصه یاد خواهید گرفت. شما با خرید این دوره از 2 ماه پشتیبانی تلفنی و اینترنتی کارشناسان آکادمی کلاته نیز بهره مند خواهید شد.  مشاهده دوره نخبگان وبمستر.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

واقع تکنولوژی به صورت نور در حال حرکته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات