حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مدت زمان کوتاهی است که نام ارزهای دیجیتالی بسیار در بازارهای مالی به گوش می رسد. بسیاری از علاقه مندان برای ورود به این حوزه، با گذراندن دوره جامع ارزهای دیجیتال، اطلاعات لازم را در مورد این رمز ارزها به دست می آورد. اما افرادی که دسترسی به مراکز معتبر برای کسب اطلاع در مورد این ارزها ندارند، می توانند به راحتی از طریق سایت های معتبر ارزهای دیجیتال را بشناسند.

در میان ارزهای دیجیتال محبوبی که برای اولین بار ایجاد شدند و وارد دنیای رمز ارزها گردیدند، باید به ارزهای بیت کوین و اتریوم اشاره کنیم. این دو ارز محبوب، موفق شده اند بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کنند. به گونه ای که کاربران زیادی در سراسر جهان تمایل به سرمایه گذاری و استفاده از این ارزهای دیجیتال داشته باشند.

البته برای آنکه بدانید چگونه می توان اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمود، کافیست دوره آموزش بیت کوین در مجموعه میداس سرمایه را سپری کنید. در این دوره آموزشی تمامی اطلاعات لازم در مورد رمز ارزها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از آن می توانید بهترین ارز دیجیتالی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

 

دوره جامع ارزهای دیجیتال و خرید و فروش رمز ارزها

زمانی که اقتصاد دیجیتال به تازگی وارد کسب و کارهای سنتی شده بود، مردم ایران تصور می کردند که شاید ده ها سال زمان لازم باشد که این ارزها در ایران شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرند. اما شاهد این مسئله هستیم که سرمایه گذاران در ایران، در مدت زمان کوتاهی از ارز دیجیتالی برای انجام معاملات خود حمایت کردند.

به گونه ای که امروزه بیشتر تاجران برای انجام معاملات برون مرزی خود، از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. یکی از مهمترین دلایل استقبال از این ارزها نیز، سادگی و سرعت انجام معامله است. اینترنت دنیای پیچیده ای است که می تواند به راحتی در سطح جهان تحول به وجود آورد. به صراحت می توانیم بیان کنیم که امروزه افراد کمی هستند که از این دنیا استفاده نمی کنند.

یا آن که نسبت به دنیای اینترنت و دیجیتال اطلاعات لازم را در اختیار ندارند. حتی کسب و کارهای سنتی نیز مدت کوتاهی است که تمایل به استفاده از ارزهای دیجیتال در انجام معاملات خود یافته اند. با روند سریع محبوبیت این ارزها، می توانیم آینده روشنی برای رمز ارزها در نظر بگیریم. پس با شرکت در دوره های جامع شناخت ارز دیجیتال، برای ورود به این بازار آماده شوید.

ارز دیجیتالی اتریوم چیست؟

در جواب این که اتریوم چیست  می توان گفت دومین ارز دیجیتالی محبوب بعد از بیت کوین می باشد، که بسیاری از کاربران در سطح جهان تمایل دارند از این ارز برای انجام معاملات خود استفاده کنند. این ارز دیجیتالی غیرمتمرکز بوده، و قابلیت خرید و فروش دارد. بیت کوین و اتریوم شباهت های زیادی به هم دارند. اما برخی از تفاوت هایی که میان این دو رمز ارز وجود دارد، منجر شده است تا اتریوم نسبت به بیت کوین محبوبیت بیشتری به دست آورد.

به طور کلی باید بگوییم که ارز دیجیتالی بیت کوین، با این هدف ایجاد شد که بتواند سیستم پرداخت جهانی غیرمتمرکز و همتا به همتایی به وجود آورد. در حالی که اتریوم یک بلاک چین غیرمتمرکزی است، که توسط هیچ دولت یا شخص خاصی اداره نمی شود. بر روی شبکه اتریوم هزاران نرم افزار وجود دارد، که فعالیت می کنند.

از دیگر تفاوت های این ارزهای دیجیتال باید به نحوه استخراج بیت کوین و اتریوم اشاره کنیم. بسیاری از مردم دنیا می توانند به راحتی اقدام به استخراج بیت کوین نمایند. در صورتی که با زبان برنامه نویسی این رمز ارز آشنا باشند. در حالی که ماینرها بر روی شبکه اتر، اقدام به استخراج اتریوم می نمایند و سپس آنها را در دسترس کاربران قرار می دهند.

در مورد آینده این ارزهای دیجیتال نیز باید بگوییم، گروهی بر این باور هستند که رمز ارز اتریوم نسبت به بیت کوین آینده روشن تری دارد. در حالی که همچنان بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتالی در سطح جهان محبوب بوده و کاربران زیادی اقدام به استفاده و خرید و فروش آن می نمایند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است؟

شاید اگر بخواهیم به دنبال آن باشیم که از میان ارزهای دیجیتال، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را انتخاب کنیم، باید در مورد تمامی رمز ارزها اطلاعات لازم را به دست آوریم. این که کدام ارز دیجیتالی از قرارداد هوشمند پشتیبانی می کند، کدام صرافی این ارز دیجیتالی را عرضه می کند، کدام کیف پول دیجیتالی از ارز پشتیبانی می کند، و مواردی از این قبیل، می تواند در انتخاب بهترین ارز دیجیتال تاثیر گذار باشد.

پس پیش از آنکه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید، بهتر است بیشتر رمز ارزها را بشناسید. از میان محبوب ترین ارزهای دیجیتالی که می توانید با استفاده از آنها اقدام به انجام معامله در سطح جهان نمایید، باید به ارز های ریپل، بیت کوین، تتر، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و موارد دیگر اشاره کنیم. هر یک از این ارزها دارای ویژگی های خاصی هستند، که منجر به محبوبیت آنها گردیده است.

مثلا صرافی های معتبری در دنیا هستند، که از برخی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند. اما برای خرید و فروش برخی دیگر از رمز ارزها، کاربران باید از کیف پول های دیجیتال استفاده کنند. تا با خرید بیت کوین یا اتریوم، این ارزها را با رمز ارز مورد نظر خود تبدیل نمایند.

ارزهای دیجیتال را بهتر بشناسیم

ارز دیجیتال در واقع ارزی است که دارای پروتکل رمزنگاری شده بوده، و هدف کلی از طراحی و استفاده از این ارزها، کاهش تقلب و جعل و کلاهبرداری ارزی در معاملات است. این ارزها غیرمتمرکز هستند و همین ویژگی منجر شده است تا افراد زیادی در دنیا تمایل داشته باشند اقدام به استفاده از آنها نمایند. یعنی هیچ دولت یا سازمان خاصی بر روی ارز دیجیتال نظارت نداشته و معاملات به صورت دوجانبه انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که منجر شده است تا ارزهای دیجیتال در دنیا به محبوبیت برسند، انجام تراکنش های مالی مختلف با تمام دنیا است. دیگر نیازی به مراحل دشوار نقل  انتقال ارزهای فیات از کشوری به کشور دیگر نیست. می توان با استفاده از ارزهای دیجیتالی به راحتی اقدام به انجام معامله، با هر شخصی در هر کجای جهان نمود.البته برای انجام چنین فرایندی بهتر است دوره آموزش بیت کوین مجموعه میداس سرمایه را سپری کنید، تا با کسب اطلاعات بالا از ارزهای دیجیتالی در سطح جهان استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات