حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید اینترنتی کیف زنانه همراه با تخفیف از سایت دنیلی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید کیف زنانه بدون شناخت مدل‌های موجود در بازار، برندهای معروف و معیارهای مهم انتخاب و خرید آن، عاقلانه نیست. در واقع خرید بدون آگاهی کیف زنانه به منزله خرید یک اکسسوری بی مصرف و از دست رفتن هزینه پرداخت شده است. خوشبختانه به لطف فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی که وجود دارد، مشاهده مدل‌های متنوع و آگاهی از برند، مشخصات فیزیکی و قیمت روز هر کدام، بسیار آسان شده است. اما در اینجا ما به شما نکاتی را آموزش می‌دهیم، که با دانستن آن بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

راهنمای خرید کیف زنانه

حتماً شما هم در کمد خود، یک یا چند کیف بدون استفاده دارید که نمی‌دانید با آنها چه کار کنید. از طرفی خیلی از اوقات استایلی که مدنظر دارید برای یک مناسبت خاص داشته باشید را، تنها به دلیل نداشتن یک کیف مناسب آن کنار می‌گذارید. دلیل اینکه ما قصد داریم به شما آموزش بدهیم که در هنگام خرید کیف زنانه به چه نکاتی توجه کنید، همین موضوع است.

پس بهتر است قبل از اقدام به خرید کیف، معیارهای زیر را بررسی کرده و نکات ضروری را در نظر داشته باشید.

مهم‌ترین معیارهای خرید کیف زنانه عبارتند از:

  1. رنگ:

شاید تعجب کنید اما، رنگ کیف شما همان فاکتوری است که باید بیشتر از هر چیزی دیگری با لباس‌هایتان هماهنگ باشد. اگر کیف را برای مناسبت‌های خاص می‌خواهید، باید متناسب با آن رنگ مناسب را پیدا کنید. دقت کنید که کیف‌هایی با رنگ مشکی، سورمه‌ای و خاکستری تقریباً با بیشتر لباس‌ها هماهنگ هستند. از طرفی کیف‌های رنگ روشن مانند کرمی و سفید خیلی زود چرک می‌شوند و فقط به درد مهمانی‌های خیلی خاص می‌خورند.

یک راه عالی در انتخاب رنگ کیف، تنوع دادن به آن است. اگر سعی کنید تنوع رنگی را در کیف‌هایتان رعایت کنید، به راحتی می‌توانید برای استایل‌های مختلف خود از کیف‌های همرنگ استفاده کنید.

  1. اندازه و ابعاد:

شما باید در انتخاب کیف خود به اندازه و ابعاد مختلفی توجه کنید. برای مثال کیف شما باید با سایز و درشتی اندام شما متناسب باشد. اگر قد بلند هستید نمی‌توانید کیف خیلی درشت استفاده کنید. اگر کمر درد دارید، بهتر است کیف کوچک بخرید. اگر وسایلی که با خود حمل می‌کنید زیاد هستند، بهتر است کیفی انتخاب کنید که فضای کافی داشته باشد.

  1. کارایی:

مشخص است که کارایی یک کیف، خیلی از فاکتورهای دیگر آن را نیز مشخص می‌کند. دقیق فکر کنید که قرار است از این کیف در چه مناسبت‌هایی استفاده کنید؟ چه وسایلی قرار است در این کیف جای بگیرند؟ این کیف در چه مکان‌هایی همراه با شما است؟

به این ترتیب اگر قرار است از این کیف در محل کار خود استفاده کنید، باید در نظر بگیرید که لازم است چه ویژگی‌هایی داشته باشد. یا اگر تصمیم دارید از این کیف در مهمانی‌ها استفاده کنید، می‌خواهید برند باشد و یا یک کیف ارزان قیمت کفایت می‌کند.

  1. اکسسوری:

کیف‌ها علاوه بر بدنه اصلی، دارای بند، قفل، زنجیر، تزیینات و اکسسوری‌های مختلفی هستند. نوع طراحی این اکسسوری در راحتی استفاده از کیف‌ها بسیار مهم است. بنابراین یکی از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، همین موضوع است.

  1. کیفیت:

اینکه فاکتور کیفیت در انتهای لیست معیارهای خرید کیف زنانه قرار گرفته است، به هیچ عنوان به معنای کم اهمیت بودن آن نیست. اتفاقاً کیف زنانه بی کیفیت همان چیزی است که استایل شما را هر چقدر که زیبا و جذاب باشد، بدشکل می‌کند. دقت کنید که کیفی را انتخاب کنید که در متریال، طراحی، دوخت و اکسسوری کیفیت داشته باشد. یکی از برندهای معروف کیف زنانه در دنیا دنیلی است. این برند باکیفیت‌ترین کیف‌های زنانه را طراحی و عرضه می‌کند. بر همین اساس یک راه مطمئن برای خرید یک کیف زنانه باکیفیت، انتخاب برند ایتالیایی دنیلی است. خوشبختانه سایت دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com انواع کیف زنانه برند دنیلی را با تخفیف قابل توجهی به فروش می‌رساند.

انواع مدل‌های کیف زنانه

همانطور که در سایت دنیلی مشاهده می‌کنید، مدل‌های کیف زنانه به دو دسته بزرگ رسمی و روزمزه تقسیم می‌شوند. در ادامه به معرفی جامع‌تر این دسته‌ها می‌پردازیم:

کیف زنانه رسمی:

کیف‌های رسمی زنانه خود انواع مختلفی دارند. از کیف دوشی گرفته تا کیف دستی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. در طراحی و ساخت این مدل کیف نهایت سلیقه به خرج داده شده است. متریالی که در این مدل کیف استفاده می‌شود معمولاً بسیار لوکس و گران قیمت است. همچنین تمام اکسسوری و تزیینات به کار رفته در این مدل کیف‌ها کیفیت بالایی داشته و شیک به نظر می‌رسند. رنگ نیز در این مدل کیف نقش مهمی دارد. معمولاً در کیف رسمی زنانه از رنگ‌های تجملاتی استفاده می‌شود.

کیف رسمی معمولاً ساختاری محکم داشته و‌ کمتر از متریال نرم و افتاده در آن استفاده می‌شود. اشکال هندسی معمول مانند مربع و مستطیل به وفور در طراحی کیف رسمی زنانه به کار می‌رود.

کیف زنانه روزمره:

این مدل کیف همانطور که از اسمش پیداست برای خرید، حضور در محل کار، پیاده روی و امور روزمره زندگی توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار و فرم نرم و راحت یکی از فاکتورهای طراحی کیف روزمره زنانه است. در بیشتر مدل‌ها، فضای زیادی برای قرار گرفتن وسایل در این مدل کیف در نظر گرفته شده است. این موضوع به کارایی کیف برمی‌گردد که عمدتاً برای انجام کارهای روزانه است.

۳ برند معروف کیف زنانه

حالا که انواع مدل‌های کیف زنانه را شناختید، بهتر است با برندهای معروف آن نیز آشنا شوید. در ادامه به معرفی سه برند معروف کیف زنانه می‌پردازیم:

دنیلی:

ایتالیا به عنوان خانه مد جهان، برندهایی را به جهان معرفی کرده است که به راحتی از ذهن پاک نمی‌شوند. برند دنیلی بیش از چهل سال است که در زمینه طراحی و تولید کیف و کفش زنانه و مردانه فعالیت می‌کند. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تا دلتان بخواهد متنوع هستند. در واقع کمتر سلیقه‌ای در بین خانم‌ها وجود دارد، که مدل‌های مختلف کیف زنانه دنیلی را نپسندد. شما در سایت دنیلی انواع کیف‌های برند دنیلی را مشاهده کرده و به راحتی خریداری می‌کنید.

شنل:

فکر نکنم خانمی در دنیا وجود داشته باشد که کیف‌های برند شنل را نشناسد. این برند که شهرت جهانی دارد در زمینه عرضه کیف زنانه عالی عمل کرده است. هرچند قیمت کیف‌های برند شنل به اندازه‌ای زیاد است، اما کیفیت و طراحی منحصر به فرد این کیف‌ها قیمت بالای آن را توجیه می‌کند.

پرادا:

این نام نیز به خاستگاه مد و فشن یعنی ایتالیا مربوط می‌شود. کیف‌های پرادا از اصالت قابل توجهی برخوردارند. این برند بیش از صد سال است که کلکسیون‌های کیف زنانه خود را وارد بازار می‌کند. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توان از محصولات خاص این برند خریداری کرد.

معیاری به نام قیمت!

حالا که شما اطلاعات لازم در مورد خرید کیف زنانه را به دست آورده‌اید، بهتر است در مورد یک فاکتور مهم دیگر نیز خوب فکر کنید. قیمت کیف‌ زنانه‌ای که از کیفیت و طراحی قابل قبولی برخوردار باشد، روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین پیدا کردن گزینه‌های با تخفیف یک راه خوب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. سایت دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com در اولین خرید به شما مبلغ ۵۰ هزار تومان تخفیف می‌دهد. علاه بر این خدمات پس از فروش این سایت، شما را نسبت به خریدهای بعدی نیز ترغیب می‌کند. پس بیشتر از این تردید نکنید و از مدل‌های متنوع و جذاب کیف زنانه در سایت دنیلی دیدن کنید.

شما با مراجعه به این سایت می‌توانید مدل‌های مختلف کیف زنانه را مشاهده کرده و از مزایای خرید با تخفیف در این سایت بهره‌مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قابل توجه خانمای سایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات