حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حل مشکل فروش در اینستاگرام با سلدان؛ فروش – فروش – فروش با لذت و بی دردسر

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بازار فروش اینستاگرام در ایران فوق العاده جذاب است، چند فروشگاه شیرنی، خرید از خارج از کشور، خدمات مشاوره، فروش لباس و زیورآلات در اینستاگرام می شناسید یا دنبالشان می کنید؟

نیازی به گفتن نیست که اینستاگرام و در کل شبکه های اجتماعی می تواند بزرگترین ویترین هر فروشنده باشد و البته ایرانی ها بیشتر از هر چیز دیگری وقتشان را در این شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تلگرام می گذرانند. قطعا شما هم این را می دانیدکه تعداد مخاطبان در اینستاگرام از بزرگترین فروشگاهای اینترنتی ایران هم هزاران بار بزرگتر بوده و برخلاف مارکت پلیس ها که برند فروشنده در رقابت با بقیه بی تاثیر و یا کم تاثیر است، در اینستاگرام کاربران فروشگاه ها و صفحات را به اسم برند و اسم صفحه شان می شناسند و به دیگران معرفی می کنند. شاید در ابتدا، ورود به یک مارکت پلیس (Marketplace)، مثل آمازون، دیجیکالا و … کانال فروش خوبی برای شما باشد اما به مرور و با ورود ده ها هزار فروشنده این مزیت عملا از دست خواهد رفت و سقفی برای پیشرفت با این کانال های فروش خواهید داشت. اینجاست که ممکن  است به فکر فروش در اینستاگرام بیفتید، شاید همین الان هم تمام فروش شما از طریق صفحه اینستاگرامتان است، بهتون تبریک میگم! بهترین فروشنده کسی است که جایی باشد که مشتریانش هستند، نه آنکه تلاش کند تا مشتریانش را جایی بیاورد که خودش است!

قرار نیست یک فروشگاه ساز معمولی را به شما معرفی کنم که در آن نیاز به افزودن محصول، انتخاب قالب، خرید پلاگین، خرید طرح های ماهانه و سالانه و از این دست داشته باشد. این سرویس دقیقا چیزی است که شما برای فروش در شبکه های اجتماعی به آن نیاز دارید با حذف تمام چیزهای دست و پا گیر که تا به حال دیده اید. در این مقاله راه حل جذابی برای فروش در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی خواهم کرد که بر اساس فلسفه سلدان برای دسترسی همگان به ابزارهای فروش با هر سطح مالی و دانش فنی طراحی و ساخته شده است.

بزرگترین مانع فروش در اینستاگرام

اما کار به همین سادگی هم نیست، مشکلات زیادی وجود دارد، مثلا اشتباه در سفارشات رخ می دهد، بررسی پرداخت خریداران سخت و غیر مطمئن است، باید تصویر فیش پرداخت را ارسال کنند و شما نیز مدام در دایرکت ها به دنبال سفارشات بگردید. به جایی میرسید که یا سفارشاتتان را نمی توانید سریع و خوب مدیریت کنید، یا زمان زیادی از شما صرف مکاتبه و جوابگویی به مشتریان می شود. از همه اینها بدتر متوجه می شوید رشدتان متوقف شده و خیلی از فالورهایتان از شما خرید نمی کنند! آیا می دانید دلیلش چیست؟ من به شما میگم، مهمترین دلیل عدم رشد سفارشات صفحه اینستاگرام شما سختی و نا آشنایی به روند ثبت سفارش و پرداخت است! تجربه خریداران شما در سفارشات اینستاگرام مشابه یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت و قابلیت پیگیری نیست! در یک کلام شما به روشی کمی بروز تر از فروش تلفنی در حال کسب و کار هستید!

آیا راه حل برای همه ساخت فروشگاه اینترنتی است؟ راهنمایی: خیر!

اگر شما محصولات مشخصی دارید با قیمت مشخص، قطعا باید یک فروشگاه اینترنتی با لیست تمام محصولاتتان داشته باشید. اما آیا شما هم چنین شرایطی دارید؟ برای مثال اگر…

  • اجناس یا خدماتی را بر اساس سفارش مشتری آماده کرده و می فروشید.
  • یا قیمت محصول یا خدمات شما به صورت توافیقی و بعد از سفارش مشتری مشخص می شود.
  • یا سفارش برای خرید از خارج از کشور دریافت می کنید.
  • یا به هر دلیلی دلتان نمی خواهد لیست محصولات درست کنید؛ تصویر و قیمت محصول اضافه کنید و در یک کلام می خواهید کاری جز فروش نکنید!

 

اینجاست که راه حل شما یک فروشگاه آنلاین کلاسیک نیست! شما نیاز به یک لینک جادویی دارید که در پروفایل اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری قرار داده و تمام مراحل ثبت سفارش، پرداخت و پیگیری سفارش از طریق این لینک انجام گیرد.

راه حل فروش در اینستاگرام بدون دردسر چیست؟

بگذارید چیزی که لازم دارید را با هم تصور کنیم. شما می خواهید، مشتریانتان محصولات مورد نظر خود را در یک فرم اضافه و برای شما ارسال کنند. اطلاعات هر کدام از آیتم ها می تواند شامل اسم محصول، توضیحات، عکس، لینک و تعداد باشد. شما درخواست را دیده و قیمت سفارش را تعیین کنید، یک پیامک برای مشتری مبنی بر بررسی و پرداخت سفارش ارسال شده و در نهایت مشتری مبلغ مد نظر شما را از طریق درگاه پرداخت آنلاین مستقیما به حساب شما واریز کند! اگر نیاز به دریافت آدرس و اطلاعات تماس از مشتری دارید این اطلاعات نیز از مشتری دریافت شود. شاید حتی بهتر باشد این ابزار جادویی، مشکلات پیگیری سفارشات را هم حل کند؟ پس بگذارید تصویرمان از این محصول را گسترش دهیم؛ مشتری وقتی سفارش را اضافه کرد باید بتواند لیست تمامی سفارشاتش را دیده، و متوجه گردد که هر سفارش در چه مرحله ای است و یا حتی یک نشانگر درصد پیشرفت آماده شدن سفارش را به وی نشان دهد! اینطور دیگر لازم نیست مشتری هر بار از شما بپرسد که سفارش من چی شد …!! جالب شد نه!؟ اگر این تصویر را دوست داشتید، 100% چیزی که به دنبالش هستید را قرار است بهتان معرفی کنم.

 

آووکادو، فروش – فروش – فروش با لذت و بی دردسر

قبل از هر چیز خیالتان را راحت کنم، برای فروش قرار نیست هیچ محصولی اضافه کنید، صفحه ای طراحی کنید، کدی بزنید و یا تنظیمات خاصی انجام دهید! تنها چیزی که لازم دارید گرفتن یک درگاه از یک پرداخت یار مثل آی دی پی، پی پینگ (در چند دقیقه) و یا بانک، ساخت فروشگاه،شامل یک لوگو، عنوان و نام (در 30 ثانیه و 100% رایگان) و اتصال این درگاه به حساب سلدانتان (چند دقیقه) است. بعد از این مرحله شما لینکی برای دریافت سفارشات دارید که می توانید داخل Bio صفحه اینستاگرام و یا تلگرامتان قرار دهید. یادتان نرود که یک درگاه پرداخت ریالی از بانک یا پرداخت یارها بگیرید (خیلی سادست و آموزشش را در بخش راهنمای سلدان می توانید پیدا کنید) و آن را به فروشگاهتان اضافه کنید! چرا باید این کار را بکنید؟ مشخصه! چون پول سفارشات بدون واسطه مستقیما و کامل (بدون یک ریال کسر شدن) به حساب شما واریز شود. برای اطلاعات بیشتر، مراحل ساخت فروشگاه اینستاگرام با سرویس آووکادو سلدان را مطالعه نمایید.

زیبایی طراحی سرویس آووکادو در این است که این ابزار کاملا مطابق عملکرد و خواسته فروشنده های حرفه ای اینستاگرام در ایران طراحی و ساخته شده است. سرعت بالا، دردسر کم، حذف کارهای تکراری و تمرکز بر روی فروش و توسعه کسب و کار بخشی از دستاوردهای شما با استفاده از سرویس فروش آووکادو خواهد بود.  تنها کافیست سری به فروشگاه ساز رایگان سلدان زده و یک حساب بسازید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات