حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های جدید یوتیوب به یوتیوب موزیک اضافه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

اگر شما هم با آیکون های مرده یوتیوب موزیک خیلی راحت نیستید، خبر خوب این که سبک جدید طراحی آیکون های یوتیوب به یوتیوب موزیک هم رسیده است. در این طراحی جدید شما با خاکستری های کسل کننده خداحافظی می کنید.

لوگو جدید یوتیوب

سال گذشته بود که یوتیوب آیکون های بی روح و خاکستری درون برنامه خود را با آیکون های هنری برجسته تر از نظر بصری، جایگزین کرد. به نظر می رسد که یوتیوب موزیک هم خیلی فاصله ای با دریافت این طراحی جدید ندارد.

آیکون های به روز شده به نسخه خاصی از نرم افزار یوتیوب موزیک مرتبط نیست، در حقیقت به نظر می رسد بخشی از یک آزمایش سمت سرور است. من آنها را در حساب کاربری خود دارم. شما می توانید مقایسه آنها را در کنار آیکون های قدیمی را اینجا ببینید:

همانند یوتیوب، آیکون ها (و متن آن) خاکستری مات را با یک سفید روشن تر در حالت تاریک جایگزین می کند. این تقریبا در مورد همه موارد بصری که در برنامه مشاهده می کنید وجود دارد، از صفحات هنرمندها گرفته تا صفحه موزیک در حال پخش.

در حال حاضر سوال این نیست که آیا گوگل این ویژگی را برای همه کاربران ارائه می دهد یا خیر؟ موضوع این است که چه زمانی ارائه می شود. متأسفانه، هیچ شفافیتی در این مورد وجود ندارد. جالب این که اولین گزارشی در این مورد تقریباً به دو ماه برمی گردد ولی هنوز همه کاربران، آیکون های جدید را دریافت نکرده اند.

نظر شما چیست؟ از یوتیوب موزیک استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iTroll 2nd Gen

والا از چند روز قبل دارم احساس میکنم آیکون ها عوض شده ( آپدیت هم نکردم )
اما واقعا نمیدونستم عوض شده یا نه
ممنون که این پست رو گذاشتید تا مطمئن باشم عوض شده
واقعا اصلا احساس نمیکردم 😂😂😂😂😂
من رو از شک در آوردید

Milad7

زیباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)