حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های تاشو اوپو و ویوو آماده تولید انبوه می باشند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات، ویوو

به تازگی بازار گوشی های هوشمند تاشو با معرفی دستگاه های بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. برای مدتی فقط سامسونگ و هواوی گوشی های هوشمند تاشو داشتند. البته تولیدکنندگانی نیز بودند که این نوع از گوشی ها را هر چند فقط به صورت طرح اولیه ارائه کردند. با این حال، هیچ یک از این دستگاه ها به اندازه موارد هواوی و سامسونگ محبوب نیستند. با این وجود، شیائومی اخیراً اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام می میکس فولد معرفی کرد. حال خبر می رسد که دو شرکت چینی دیگر یعنی اوپو و ویوو نیز، در حال کار بر روی گوشی های تاشو خود هستند.

گوشی های تاشو اوپو و ویوو

به نقل از gizchina، با معرفی گوشی می میکس فولد شیائومی، اکنون خبر هایی در مورد گوشی های تاشو سایر برند های چینی نیز به گوش می رسد. طبق گزارش DigitalChatStation، گوشی تاشو اوپو و ویوو مراحل توسعه خود را سپری می کنند.

گوشی های تاشو اوپو و ویوو

گوشی های تاشو اوپو و ویوو

به طور دقیق، اوپو دارای دو گوشی هوشمند تاشو است. این شرکت در حال نهایی کردن نمایشگر این تلفن ها می باشد. در ژانویه سال جاری، اوپو نمونه اولیه یکی از این تلفن های هوشمند خود را منتشر کرد. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه در حال آماده سازی برای تولید انبوه است. همچنین، گوشی هوشمند تاشو داخلی با صفحه نمایش بزرگ این شرکت نیز دیرتر وارد بازار می شود. با این حال، پیشرفت مراحل توسعه ی هر دو آن ها بسیار سریع است.

به نظر می رسد که طراحی “تاشو داخلی” در حال تبدیل شدن به رایج ترین طراحی گوشی های منعطف می باشد. چند دستگاه قبلی ای که به صورت آزمایشی در کشور چین به نمایش در آمده بودند، همگی از این المان طراحی بهره می بردند. اکنون نیز، دو تلفن هوشمند تاشو اوپو از این طرح استفاده خواهند کرد.

در مورد کمپانی ویوو نیز، خبر می رسد آن ها هم در حال پیمودن مسیر طراحی تاشو داخلی هستند. طبق گزارشات اخیر، این گوشی هوشمند از لولای بسیار خوبی استفاده می کند و بعد از تا شدن، اندازه نمایشگر آن حدود 6.5 اینچ است و وقتی باز می شود، صفحه نمایشش به 8 اینچ افزایش می یابد. گوشی هوشمند تاشو ویوو همچنین، با نرخ نو سازی بالا ارائه می شود.

گوشی تاشو دیگر برند ها

همان طور که می دانید، هم اکنون، 8.01 اینچ بزرگترین اندازه صفحه نمایش برای یک گوشی تاشو است که شیائومی می میکس فولد این رکورد را در اختیار دارد. البته گوشی تاشو هواوی هم از یک نمایشگر داخلی 8 اینچی استفاده می کند. حقیقتا تفاوت خاصی بین 8 اینچ و 8.01 اینچ نیست و برخی تحلیلگران معتقدند که شیائومی این ۰.۰۱ اینچ را فقط برای بازاریابی اضافه کرده است و نه چیز دیگری!

با پیوستن اوپو و ویوو به صفوف تولیدکنندگان گوشی هوشمند تاشو، فراموش نکنیم که Honor نیز به زودی به آن ملحق خواهد شد. اواخر سال گذشته، گزارش هایی مبنی بر عرضه یک گوشی تاشو از سوی آنر و در سری Honor Magic منتشر شد. با این حال، هنوز شایعاتی پیرامون مشخصات و طراحی ظاهری این دستگاه منتشر نشده است.

طبق گزارش DSCC(مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر)، فروش گوشی های هوشمند تاشو در سال گذشته تقریبا 2.2 میلیون واحد بوده است. این میزان فروش، نشان دهنده افزایش 1000 درصدی نسبت به سال گذشته خود است که نوید آینده ای روشن برای این دسته از گوشی ها می باشد.

گوشی تاشو شیائومی ، گوگل و دیگر برندها سال ۲۰۲۱ ارایه می شود

نظر شما راجع به گوشی های تاشو اوپو و ویوو و فرم طراحی آن ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی