حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پالت مرجع دانلود تصاویر لایه باز گرافیکی و آموزش فتوشاپ

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

فروشگاه پالت از سال 1396 تا به حال یکی از بروزترین سایت های فروش طرح های آماده می باشد ، که در ایران فعالیت خود رو به طور کاملا اختصاصی با کادری مجرب آغاز کرده و طراحان و عکاسان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

به گزارش * درج نام خبرگذاری * ، بنابر اعلام مدیر روابط عمومی پالت در گذشته کسب‌وکارها برای کارهای گرافیکی و تبلیغاتی امور خود را با استخدام گرافیست یا سپردن کارها به دفاتر تبلیغاتی و چاپ به انجام می‌رساندند، امروزه نیز همچنان چنین روشی رایج است اما با رشد کسب‌وکارها و تلاش برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌های سازمان انجام کارهای گرافیکی شکل تازه‌ای به خود گرفته است.

گرافیست‌ها امروزه تمایل دارند تا به صورت پروژه‌ای و فریلنسینگ با سازمان‌ها همکاری کرده و در یک‌زمان واحد برای چندین سازمان کار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

کانون‌های تبلیغاتی و چاپ نیز به جهت کثرت مشتری، نیاز به افزایش سرعت کار خود در حوزه طراحی و تحویل طرح با کیفیت به مشتریان خویش دارند.

بنابراین نیاز به المان‌های آماده طراحی روزبه‌روز افزایش می‌یابد تا به کار طراحان گرافیک و کانون‌های تبلیغاتی و چاپ سرعت بخشد.

مرجع طرح لایه باز در ایران

سایت پالت دات ای آر یکی از تاپ ترین فروشگاه اینترنتی فروش طرح لایه باز می باشد که در تنوع و دسته های مختلف طرح آماده برای مشتریان ارائه می کند

شما به راحتی با سرچ کوچک از طرح دلخواه خود به راحتی میتوانید به ان دست پیدا کنید و این خود یک نشانه از حرفه ای بودن در کار برای این فروشگاه می باشد

با کمترین قیمت میتوانید با کیفیت ترین فایل های لایه باز را در اختیار داشته باشید

وکتور چیست ؟

وکتور به طرح های از پیش اماده ای که با نرم افزار ایلااستریتور طراحی می شوند گفته می شود که با فرمت های Eps و AI ساخته می شوند مرسوم است که در ان قابلیت جدا کردن لایه های تصویر و تغییر دادن انها امکان پذیر می باشد .

دانلود وکتور در سایت پالت

در سایت پالت وکتور های : طرح عربی ، لیبل و برچسب ، قالب سایت ،تصاویر استوک ، آرم و لوگو ، فاکتور ، تراکت ، سربرگ ، بروشور، دانلود مدل سه بعدی ، طرح دوربری ، برش لیزی ، کارت ویزیت ، ورزش ، موسیقی ، مد و فشن ، ربان ، حیوانات ، حمل و نقل ، تکسچر ، ابزار ، اجزای طراحی و …

در سایت بزرگ پالت وجود دارد که تمامی آن ها از کیفیت بالا و طرح های جذاب برخوردار می باشند و منبع مناسبی برای دریافت وکتور و فایل های اماده شما می باشد .

آموزش رایگان فتوشاپ در سایت پالت

ما در بخش آموزش فتوشاپ به شما به راحتی تمام مراحل کار با فتوشاپ و دیگر نرم افزار های طراحی را آموزش خواهیم داد ولی فقط شما حتما باید حوصله یادگیری را داشته باشید چون طراحی کار ساده ای نیست

بخش های آموزش فتوشاپ در سایت پالت هم به صورت ویدئو و هم در صورت پست های خواندی ایجاد شده است تا

طراح آماتور به راحتی بتواند پست ها رو فرا بگیرد .

بخش های مختلف آموزشی باعث شده تعداد زیادی از هنرجویان در این چند وقت به سایت پالت مراجعه کنند تا سطح کیفیت طراحی خود را بالا ببرند .

شما هم میتوانید در دروه های آموزش رایگان فتوشاپ در سایت پالت با ما همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات