حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر HMD به کوالکام پیوست

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | چهره ها، کوالکام

هفته پیش بود که برای شما نوشتیم خبر “خروج Juho Sarvikas از نوکیا و HMD پس از ۱۵ سال” را برای شما نوشتیم. شاید برای شما جالب باشد که او پس از خروج از HMD (یعنی سازنده محصولات نوکیا) به کجا رفته است. خب باید بگویم مدیر HMD به کوالکام پیوسته است. این خبر در توییتر و توسط معاونت ارشد کوالکام اعلام شد.

پیوستن مدیر HMD به کوالکام

آقای Juho Sarvikas مدیر ارشد محصولات HMD Global ماه گذشته این شرکت را ترک کرد. او به ایجاد HMD در سال ۲۰۱۶ کمک کرده بود. وی در هنگام خروج خود از HMD مشخص نکرد که به کجا خواهد رفت اما اکنون مشخص شده است که او به کوالکام پیوسته است. کوالکام یک شرکت تراشه ساز امریکایی است.

جیم کاتی، SVP و رئیس عملیات جهانی کوالکام، در توییتر خود اعلام کرد که Juho Sarvikas به این شرکت می پیوندد. Sarvikas معاون تجارت و رئیس شرکت در بخش آمریکای شمالی خواهد شد. او در توییتر گفت:

“من واقعاً هیجان زده ام و مشتاقانه منتظر پیوستن به # تیم کوالکام شگفت انگیز هستم.”

آقای Juho Sarvikas در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدیر ارشد محصولات، مسئول هدایت تیم های مهندسی، طراحی و بازاریابی HMD به HMD Global پیوست. وی بعدا معاونت HMD Global در عملیات آمریکای شمالی را به عهده گرفت و در عین حال نقش خود را به عنوان مدیر مالی حفظ کرد. وی قبل از پیوستن به HMD Global، پس از هشت سال حضور در بخش اصلی تلفن نوکیا در نقش های مختلف مدیریتی، در مایکروسافت به عنوان رئیس تجارت خصوصی تلفن نوکیا کار کرد. نیازی به گفتن نیست که او در هر سه مکان نقشی اساسی داشت: نوکیا ، مایکروسافت و HMD Global.

کنسول بازی کوالکام مبتنی بر اندروید و با الهام از Nintendo Switch در حال ساخت است

او می تواند با حضورش در Qualcomm بیش از نقشش ظاهر شود و به عنوان یک “چهره برند” نقش مهمی داشته باشد. کوالکام ماه گذشته برنامه Snapdragon Insiders خود را به عنوان یک برنامه جدید بازاریابی ارائه کرد. شایعات نشان می دهد که این شرکت ممکن است کنسول بازی کوالکام مشابه Nintendo Switch را منتشر کند. Sarvikas از زمان حضور در نوکیا، مایکروسافت و HMD Global سابقه طولانی در مدیریت محصولات مصرفی دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید در سر کوالکام چه می گذرد؟ آیا فقط بحث کنسول بازی است یا شاید این شرکت به ساخت موبایل هم چشم داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برو کوالکام را هم به فنا بده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)