حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج Juho Sarvikas از نوکیا و HMD پس از ۱۵ سال

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

مدیر ارشد محصولات HMD Global آقای Juho Sarvikas خروج خود از این شرکت را اعلام کرد. در حقیقت خروج Juho Sarvikas از نوکیا و HMD پس از ۱۵ سال می تواند یک خبر مهم برای این شرکت باشد.

خروج Juho Sarvikas از نوکیا

خروج Juho Sarvikas از نوکیا

خروج Juho Sarvikas از نوکیا

به گزارش Gsmarena آقای Sarvikas به مدت ۱۵ سال با نوکیا و HMD در ارتباط بود و در ژوئن 2020 به عنوان معاونت HMD در تجارت آمریکای شمالی منصوب شد، جایی که وی مسئول ایجاد روابط با شرکت های حمل و نقل و شرکای اکوسیستم و گسترش مجموعه محصولات نوکیا بود.

آقای Sarvikas هنوز برنامه های آینده خود را فاش نکرده است و مشخص نیست که آیا او در رویداد حدود ۲ هفته بعد HMD حضور خواهد داشت تا آخرین بار قبل از ترک شرکت، از تلفن های هوشمند جدید نوکیا خبر دهد.

انتظار می رود HMD در رویداد ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ از سه تلفن هوشمند جدید نوکیا مانند G10 در کنار X10 و X20 رونمایی کند. HMD هنوز چیزی در مورد این گوشی ها افشا نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که G10 دارای Helio P22بوده و با قیمت ۱۴۰ یورو به فروش می رسد.

از طرف دیگر، X10 و X20 دارای تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ در قلب خود خواهند بود و دومی حتی هفته گذشته با 6 گیگابایت رم پردازنده در Geekbench دیده شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گند زدی بری که برنگردی😬😬😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)