حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوش ردمی ۲۰ ایکس (Redmi 20X) با پشتیبانی از 5G قیمت ۱۵۲ دلار در راه است

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

پوستر یک گوشی هوشمند جدید به نام Redmi 20X اکنون در Weibo منتشر شده است. گفته می شود که گوش ردمی ۲۰ ایکس (Redmi 20X) با قیمت ۱۵۲ دلار در راه است. این دستگاه یک میان رده جدید از Redmi است که با قیمت خود می تواند ارزان ترین گوشی 5G باشد.

ردمی ۲۰ ایکس

Redmi 20X

Redmi 20X

این تصویر طراحی، مشخصات اصلی و رنگ های ردمی 20X را نشان داده است. انتظار می رود این دستگاه جایگزین گوشی Redmi 10X 5G (مدل سال گذشته) شود.

گوشی Redmi 20X با صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی دیده می شود. دوربین عقب آن دارای دوربین سه گانه با فلاش LED دوگانه است. یک قاب نقره ای در اطراف دو دوربین بالایی گوشی دیده می شود. این گوشی در سه رنگ نقره ای، آبی و سبز ارایه خواهد شد.

ردمی 20X یک گوشی 5G است که از نمایشگر 90 هرتزی بهره خواهد برد. دوربین عقب این دستگاه دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این پوستر همچنین نشان می دهد که مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Redmi 20X در چین ۱۵۲ دلار قیمت خواهد داشت.

انتظار می رود که Redmi 20X به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G در چین وارد بازار شود. مشخصات و طراحی این گوشی نشان می دهد که این گوشی می تواند نسخه جدیدی از Redmi Note 10 5G باشد که در مارس برای بازارهای جهانی اعلام شد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۲۰ ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

یا خدا

و باز هم سیاست های شیا در ریبرند زدن…..
خدایا بسه دیگه🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

xiaomi mi mix4

بابا ایول ولی برید سامسونگ بخرید سامسونگ از همه بهتره

mega08

ب جا بالا بردن رفرش ریت، صفحه رو اولد کن لعنتی، قیمتم یکم رفت بالا عیب نداره‌ چیه این lcd

mega08

شخصا سرم بره دیگه سمت میانرده ی شیا نمیرم. بیشتر هزینه میکنم ی سامسونگ با صفحه ی امولد و خوش دست و سبکتر میگیرم ولی ارزونتر و سنگینو بد دست شیا رو نمیگیرم
البته پرچمداراش خدایی خوبن

Milad7

همه را رنده میکنه =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)