حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی های اوپو سری Reno6 قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

سال گذشته شرکت چینی اوپو از سری گوشی های هوشمند OPPO Reno4 5G رونمایی کرد. گوشی هایی که با استقبال زیادی هم در چین مواجه شد. خبرها و شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر این که این شرکت سری جدید گوشی های هوشمند Reno6 را در همین ماه میلادی معرفی خواهد کرد. اما امروز مشخصات گوشی های اوپو سری Reno6 که شامل ۳ گوشی می شود، در فضای اینترنت منتشر شده است.

گوشی های اوپو سری Reno6

اوپو پس از معرفی سری فایند ایکس ۳ که محبوبیت فوق العاده ای نیز در نزد طرفداران و کاربران پیدا کرده است، به زودی در تدارک مراسمی برای معرفی سری Reno6 است. اوپو هنوز هیچ خبری را درباره این سری به صورت رسمی منتشر نکرده است و کاملا در سکوت خبری گوشی های جدیدش را نگه داشته است. اما امروز برخی مشخصات این سری از جمله پردازنده و صفحه نمایش و باتری گوشی ها منتشر شده است.

اوپو

اوپو

به نقل از gizmochina، گوشی اوپو Reno6 معمولی دارای صفحه نمایش 90 هرتزی است و مجهز به چیپست دایمنسیتی ۱۲۰۰ است و مدل Reno6 Pro نیز دارای صفحه نمایش 90 هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ است. گوشی Reno6 Pro پلاس که مدل شاخص و پرچمدار این سری محسوب می شود نیز با صفحه نمایش 120 هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می شود.

هر سه تلفن هوشمند سری Reno6 به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند بود که پشتیبانی از شارژ 65 وات را به همراه دارد. این تلفن ها همچنین به لنز دوربین سونی IMX789 مجهز هستند.

 

گزارش های اخیر حاکی از آن است که تلفنی با اسم رمز PEPM00 OPPO که هفته گذشته در گواهینامه 3C دیده شد می تواند گوشی هوشمند Reno6 باشد. حدس زده می شود که این تلفن به یک صفحه نمایش OLED با حفره در بالای صفحه نمایش، 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل Android 11 مبتنی بر ColorOS 11 مجهز شود.

اوپو رینو

اوپو رینو

اخیرا خبرهایی از گوشی دیگر اوپو با شماره مدل PENM00 نیز منتشر شده است. گفته می شود این محصول که به پردازنده Snapdragon 870 مجهز خواهد بود همان Reno6 Pro است. همچنین حدس زده می شود که سری تلفن های هوشمند Reno6 از شارژ بی سیم 30 وات نیز پشتیبانی کنند. انتظار می رود از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در گوشی های این سری استفاده شود.

نظر شما درباره گوشی های سری Reno6 چیست؟ آیا اوپو می تواند موفقیت دوباره ای را با این سری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

جان؟
IMX789 مورد استفاده در وان پلاس سری ۹ قراره رو سری Reno ۶ سوار شه بعد برای پرچمدارای فایند ایکس ۳ همون سنسور اصلی IMX766 رینو ۵ پرو پلاسو گذاشته؟؟!
“یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در گوشی های این سری استفاده شود.”
اینجا جمله طوری گفته شده که این مفهوم رو می‌رسونه انگار فقط یه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارن!! که قاعدتاً سنسورهای جانبی هم براش تعبیه میشه و اینکه…
“این تلفن ها همچنین به لنز دوربین سونی IMX789 مجهز هستند.”
جناب فروغی یه ابهام و تناقضی وجود داره ؛ طبق متن اگه قراره رو هر سه مدل IMX789 استفاده بشه که رزولوشن ۴۸mp داره پس این ۶۴mp چی میگه؟🤔
مگر اینکه منظور فقط «لنز» سنسور IMX789 باشه با یه سنسور ۶۴ مگاپیکسل نه خودِ سنسور IMX789 , درسته بزرگوار؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی