حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ هواوی با Kirin 990 به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات

اطلاعات جدید نشان می دهد که هواوی در حال آماده سازی اولین لپ تاپ خود با تراشه Kirin 990 است. با این حال، در ابتدا این لپ تاپ برای دفاتر دولتی و مشتریان سازمانی در دسترس خواهد بود. احتمالا قیمت لپتاپ هواوی با Kirin 990 از بالای ۱۰۰۰ دلار آغاز می شود.

لپتاپ هواوی با Kirin 990

هواوی از زمان تأسیس بخش محصولات مصرفی خود، با ارایه محصولات جدید مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، گجت های پوشیدنی هوشمند و رایانه ها، رویکرد خود را تغییر داده است.

در گذشته، هواوی دسته ای از کامپیوترهای شخصی را ارایه کرده و آنها را با طراحی های جدید و همچنین مشخصات سخت افزاری تکامل داده است. به عنوان مثال، سری لپ تاپ های MateBook که اکنون در مدل های مختلف و همچنین مشخصات کاملاً متناسب با قیمت های مختلف برای کاربر ارائه می شوند.

لپتاپ های ۲۰۲۱ هواوی

لپتاپ های ۲۰۲۱ هواوی

در جدیدترین تلاش، هواوی تمرکز خود را در صنعت رایانه گسترش داده و اکنون به بخش رایانه های شخصی چشم دوخته است. در همین زمینه، غول فناوری چینی اخیراً رایانه های شخصی MateStation خود را برای مصرف کنندگان و دفاتر دولتی در خاک چین منتشر کرده است.

بر اساس گزارش های قبلی، این لپ تاپ هواوی با تراشه Kirin 990 با نام Qingyun L410 ارایه خواهد شد. محصول مذکور دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح 2k برای تجربه حداکثری بصری، ۸ گیگابایت رم و۲۵۶ گیگابیت حافظه داخلی و دارای یک سیستم نرم افزاری به نام UOS 2.0 است.

علاوه بر این، و مهمتر از همه این لپ تاپ قادر است با نصب HarmonyOS ارتقا یابد. این شرکت همچنین قصد دارد آن را به مصرف کنندگان عمومی معرفی کند.

لازم به ذکر است، به دلیل وجود نداشت Kirin 990 این لپ تاپ قادر خواهد بود برای دسترسی سریعتر به اینترنت، اتصال 5G را برای مصرف کنندگان ایجاد و فراهم کند.

با این حال هنوز تایید رسمی از هواوی نداریم. نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ هواوی با تراشه Kirin 990 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

خیر نیستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)