حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاشی تبریز و کیفیت آن

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

روش های مختلفی برای پوشش دهی دیوار و کف ساختمان ها وجود دارد. از جمله این پوشش ها می توان به کاغذ دیواری، رنگ، موزائیک، سنگ و پارکت اشاره کرد. اما یکی از پوشش هایی که در چند سال اخیر از هر لحاظ مورد توجه قرار گرفته است استفاده از کاشی و سرامیک به خصوص نوع باکیفیت آن مانند کاشی تبریز کانسبت می باشد. می توان گفت مهمترین علت وفور استفاده از این مصالح در سازه های جدید، مقرون به صرفه بودن آن ها در عین زیبایی فوق العاده شان است که همه را مجذوب می کند.

در چه مکان هایی می توان از کاشی و سرامیک استفاده کرد؟

این که در چه مکان هایی می توانید از کاشی و سرامیک استفاده کنید بستگی به سلیقه شما و البته در کنار آن کیفیت کاشی و سرامیک دارد. مثلا اگر از کاشی های تبریز مانند نمایندگی تبریز کانسبت استفاده نمایید به دلیل طرح های بسیار هنرمندانه ای که دارند و کیفیت بسیار بالای کاشی و سرامیک از هر لحاظ می توانید از آن ها در کل منزل استفاده کنید. البته قاعدتا برای ایجاد ظاهری زیباتر باید از طرح های مختلف تبریز کانسبت برای مکان های متفاوت مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، کفپوش های پذیرایی و موارد دیگر استفاده نمایید. وقتی طرح های زیبای موجود در فروشگاه کاشیران را ببینید خودتان متوجه می شوید که کاشیران را جایگزینی نیست!

ویژگی های کاشی و سرامیک تبریز کانسبت

از جمله ویژگی های بسیار عالی کاشی و سرامیک نمایندگی تبریز کانسبت می توان به مقاومت آن ها در برابر یخ زدگی اشاره کرد. همچنین کاشی های این مجموعه ضد حریق هستند و در برابر آتش تغییر شکل نمی دهند. این ویژگی بسیار منحصر به فرد است، زیرا برخی از کارخانه های تولیدی کاشی و سرامیک ها به دلیل درجه پایین کیفیت مواد اولیه نمی توانند این خصوصیت را در محصولات خود ایجاد نمایند. بنابراین کاشی و سرامیک های تبریزی هم به منزل شما زیبایی می بخشند و هم ایمنی و سلامت شما را تامین می کنند. از دیگر خصوصیات محصولات این نمایندگی طول عمر مفید کاشی هاست که در طول زمان تغییر رنگ نداده و حتی در برابر اشعه های نور خورشید نیز مقاوم هستند. پس با خیال راحت می توانید از آن ها حتی در فضاهای باز مانند گاردن روف یا بالکن استفاده کنید.

آیا کاشی با سرامیک متفاوت است؟

دقت داشته باشید که از نظر تخصصی کاشی و سرامیک تفاوت چندانی با هم ندارند. درواقع برای ایجاد طرح های مختلف روی کاشی از انواع لعاب ها استفاده می کنند. یکی از این لعاب های پرمصرف نیز سرامیک می باشد. به دلیل اینکه استفاده از این نوع لعاب بسیار بیشتر از سایر لعاب هاست، به کاشی های تهیه شده با لعاب سرامیک، کاشی سرامیکی یا به تنهایی سرامیک گفته می شود. شایان ذکر است در تولیدات قدیمی تر ابعاد سایر کاشی ها نسبت به کاشی سرامیک کوچک تر بود و اکثرا تنها تفاوت این دو را در ابعادشان می دانستند. اما در حال حاضر کاشی با لعاب های دیگر را نیز در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ بر حسب نیاز تولید می کنند.

همچنین لعاب های سرامیکی دوامی به کاشی می بخشند که به راحتی می توان از آن ها در تمامی مکان ها به عنوان کفپوش، دیوار پوش و حتی نمای ساختمان استفاده کرد.

اهمیت استفاده از کاشی و سرامیک در ساختمان سازی

دلایل مختلفی را می توان برای انتخاب کاشی و سرامیک تبریز کانسبت ارائه کرد که شاید بتوان گفت مهم ترین آن ها کیفیت بالای این کاشی ها، تنوع نقش و رنگ و بهداشتی بودن آن ها نسبت به سایر مصالح مانند سنگ و سیمان است. به علاوه کاشی و سرامیک رطوبت را جذب نمی کند و در صورت با کیفیت بودن به راحتی ترک نمی خورد. در نتیجه برای مکان هایی مانند حمام و آشپزخانه که مصرف آب و احتمال آبریزی زیاد است بهترین مصالح دیوارپوش و کفپوش می باشند. از طرفی، به طور کلی نظافت کاشی و سرامیک از هر مصالح دیگری راحت تر است و بعد از هر بار تمیز کردن آن ها گویی به تازگی نصب شده اند و حس لذت بخشی را به شما خواهند داد.

نکته جالب دیگری که باید در مورد کاشی و سرامیک بدانید این است که اخیرا محققان توانسته اند با استفاده از ذرات نانو نقره کاشی و سرامیک هایی تولید کنند که نسبت به رشد باکتری و قارچ ها در امان باشند. این ویژگی، کاشی ها را به نوعی مصالح آنتی باکتریال تبدیل می کند که احتمال بسیاری از بیماری ها به خصوص برای خانم ها را از بین خواهد برد. بررسی این کاشی ها در کاشیران به شما ثابت خواهد کرد که کاشیران را جایگزینی نیست!

سخن آخر

شما حق انتخاب های زیادی برای انتخاب انواع کاشی و سرامیک دارید. طرح ها و نقش های کاشی و سرامیک تبریز کانسبت به قدری متنوع هستند که قطعا برای سلیقه زیبای شما و دکوراسیونی که برای منزلتان در نظر گرفته اید نیز طرح و رنگی خاص تولید کرده است و به هیچ وجه شما را پشیمان نخواهد کرد. فروشگاه اینترنتی کاشیران همراه همیشگی شما خواهد بود و کاشیران را جایگزینی نیست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات