حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد پرو ۲ با سیستم عامل هارمونی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

مدتی است که شایعات نسل بعدی تبلت پرچمدار و جذاب هواوی میت پد پرو به گوش می رسد. هواوی اولین مدل تبلت میت پد پرو را اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه کرد که با استقبال گسترده ای نیز مواجه شد. این شرکت بعدها در اوایل سال ۲۰۲۰ مدل میت پد پرو 5G را روانه بازار کرد. اکنون با گذشت یک سال از آن رویداد انتظار می رود جانشین میت پد پرو با عنوان تبلت هواوی میت پد پرو ۲ از سوی این شرکت معرفی شود. اما به تازگی این دستگاه گواهی TENAA را دریافت کرده است که مشخص می کند این تبلت به HarmonyOS مجهز خواهد بود و به زودی معرفی می شود.

تبلت هواوی میت پد پرو ۲

هواوی MatePad Pro 2 نسل بعدی با شماره مدل WGR-AN19 (نام رمز: Wanger) توسط TENAA تأیید شده است. اما متأسفانه جزییات زیادی از آن منتشر نشده است. اما برخی از ویژگی های آن را تأیید می کند. این دستگاه دو ماه پیش گواهی ‌نامۀ 3C را دریافت کرده بود. اما مهم ترین ویژگی که از این مدل تابحال مشخص شده این است که از سیستم عامل جدید هارمونی هواوی استفاده خواهد کرد.

هواوی میت پد پرو ۲

هواوی میت پد پرو ۲

به نقل از gizmochina، طبق این تأییدیه، این دستگاه در دو نسخه تولید خواهد شد. نسخه اول صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی هوآکسینگ (Huaxiing) داشته و نسخه بعدی با پنل ۱۲.۶ اینچی سامسونگ ارائه می شود. (نسل اول دارای صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی بود) همچنین انتظار می رود هر دو نمایشگر از رفرش ریت بالایی پشتیبانی کنند. علاوه بر این، گفته ها خبر از تجهیز میت پد پرو ۲ به تراشه کایرین 9000 می دهند. غیر از این ‌ها، همان طور که از اسم این دستگاه پیداست، این تبلت جانشین هوآوی میت پد پرو 5G خواهد بود که فوریه سال گذشته با تراشه کایرین ۹۹۰ معرفی شد.

 

تراشه هواوی Kirin 9000 و Kirin 9000E رسما معرفی شدند

 

هنوز مشخصات بیشتری از این تبلت منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا به زودی شاهد معرفی رسمی آن از سوی هواوی باشیم. نظر شما درباره تبلت هواوی میت پد پرو ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم هارمونی میتونه موفق باشه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی