حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد پرو 5G رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی در کنفرانس امروز خود علاوه بر لپتاپ جدید و گوشی تاشو جدیدش یعنی میت بوک ایکس اقدام به معرفی تبلت جدیدش کرده است. تبلت هواوی میت پد پرو 5G رسما معرفی شده و می توان آن را یک تبلت پرچمدار مدعی دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت هواوی میت پد پرو 5G

تبلت هواوی میت پد پرو 5G

تبلت هواوی میت پد پرو 5G

به دنبال لغو شدن کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا (موسوم به MWC) به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا، شرکت‌های حوزه‌ی فناوری تصمیم گرفته‌اند رویدادهای خود را به صورت آنلاین برگزار کرده و از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کنند. هواوی نیز یکی از این شرکت‌ها است که دقایقی پیش به صورت آنلاین از تازه‌ترین دستاوردهای خود در صنعت دیجیتال پرده برداری کرد. یکی از این محصولات، تبلت هواوی میت پد پرو 5G است که در کنار گوشی منعطف هواوی میت ایکس اس رونمایی شد.

هواوی در رویداد ماه نوامبر خود تصویری را به نمایش گذاشت که مربوط به تبلت 5G جدیدش بود. اما تا همینجا اکتفا کرده بود و جزئیات بیشتری را فاش نکرده بود. حالا این تبلت رسماً معرفی شده و با همراهی نمایشگر 10.8 اینچی، یک قلم هوشمند به نام M-Pencil و یک کیبورد کیس، می‌تواند رقیبی بسیار جدی برای آیپد پرو اپل باشد. اما تبلت هواوی علاوه بر این، دو قابلیت منحصر به فرد را نیز ارائه می‌کند. این دو Wireless Changing که می‌تواند نمایشگر یک گوشی را به صورت آینه‌ای روی آن بی‌اندازد و فناوری ارتباطی 5G هستند.

کایرین ۹۹۰

کایرین ۹۹۰

در قلب تپنده‌ی این تبلت، چیپست کایرین ۹۹۰ 5G حضور دارد که از پیشرفته‌ترین واحد پردازشی 7 نانومتری +‌ EUV و یک مودم 5G در درونش بهره می‌برد. این نخستین ترمینال چیپست موبایلی در جهان است که بیش از 10.3 میلیارد ترانزیستور دارد. این تبلت همچنین با اندروید متن باز و بدون دسترسی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل عرضه خواهد شد.

هواوی میت پد پرو جدید، اولین تبلت این برند است که به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. سرعت شارژ آن 27 وات است و می‌توانید از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس با سرعت 7.5 وات نیز استفاده کنید. تبلت هواوی می‌تواند از این قابلیت برای شارژ کیبورد به صورت بی‌سیم استفاده کند، اما همچنین می‌تواند هدفون‌ها یا گوشی هوشمندتان را نیز با این ویژگی شارژ کنید. به گفته‌ی سازنده، این دیوایس شبیه هر دیوایس دیگری که از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند،‌ می‌تواند در عین واحد فقط یک دستگاه را شارژ کند.

در مقایسه با آیپد پرو، میت پد پرو ۵ جی حاشیه‌های بسیار کوچکی در اطراف نمایشگر خود دارد و به ادعای هواوی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی را ارائه می‌کند. در بالای این نمایشگر نیز یک حفره‌ی کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد. ابعاد این نمایشگر 2560 در 1600 پیکسل است که نسبت ابعاد 16:10 را ارائه می‌کند.

 

میت پد جدید همچنین از قابلیت نمایش آینه‌ای با دیوایس‌های سازگار EMUI نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیتی است که پیشتر در لپ تاپ‌های سری میت بوک از آن استفاده شده بود. همانند آنچه در لپ تاپ‌های هواوی بود،‌شما می‌توانید دو دستگاه را از طریق NFC به یکدیگر وصل کنید، اما این مرتبه باید روی دکمه‌ی Shift سمت راست کیبورد هوشمند گوشی خود ضربه بزنید. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید پیام‌ها را با استفاده از کیبورد تبلت، روی گوشی خود بنویسید و بین دو دستگاه به انتقال فایل بپردازید.

درست مانند آیپد پرو، تبلت هواوی نیز می‌تواند زمانی که قلم به آن متصل است، آن را شارژ کند. هواوی می‌گوید با 30 ثانیه شارژ M-Pen‌ می‌توانید تا 10 دقیقه از آن استفاده کنید و یا آنکه با یک ساعت شارژ کامل، به مدت 10 ساعت از آن استفاده کنید. شارژ بی‌سیم معکوس به صورت همزمان با شارژ قلم، بلامانع است.

متأسفانه هواوی هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این تبلت 5G را اعلام نکرده است. نظر شما درباره هواوی میت پد پرو 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

اگه مراسم نگاه کرده باشید
این محصول و تمامی چیزای ک مربوط ب این محصول(( نرم افزاری ))
یعنی ی کپی ناشیانه از اپل
واقعا هواوی با این محصول بیشتر نشون داد ضعیفه تا قوی
لامصب ی حرکتی از خودت بزن

#اصالت

Mahdi

ارزش خرید داره؟؟؟

Mahdi

چه آدمایی تو ایران پیدا میشه به سوال منفی میدن

☆NINJA CAT☆

خیلی عالی و کم حاشیه هس

Milad7

فبلت ها تقریبا فروش تبلت ها را تحت الشعاع قرار دادن

M.irani

مشخصات خوبی داره، فقط کاش صفحه آمولد باشه و قیمتش هم معقول باشه.

سپیده دم

خیلی خیلی زیبا حالا من خیلی از طراحیش خوشم اومد

سپیده دم

سیستم عامل اندروید برای تبلت اصلا به درد نمی خوره ویندوز خیلی خیلی بهتره ولی با این وجود امکانات روز گوشی ها رو در ای تبلت جا داده هواوی جالبه

Dr.Nazer

بازم ریخت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)