حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی V13 5G با مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

طبق انتظار امروز ریلمی در مراسمی به صورت رسمی از مدل ریلمی V13 5G رونمایی کرد. این گوشی میان رده پس از ریلمی V11 5G که در اوایل سال میلادی به بازار عرضه شد، دومین گوشی از این برند با چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ است. V13 از صفحه نمایش 90 هرتز و یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع روانه بازار می شود.

ریلمی V13 5G

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح FHD+ را ارایه می دهد. این صفحه نمایش با رفرش ریت 90 هرتز، سرعت نمونه برداری لمسی 180 هرتز و روشنایی 600 نیت است و اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه نصب شده است. ضخامت این گوشی 8.5 میلی متر است و وزن آن 185 گرم است و نسبت صفحه به بدنه 90.5 درصد را ارائه می دهد.

به نقل از gizmochina، ماژول دوربین قرار گرفته در پشت Realme V13 5G دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز کمکی عمقی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 4 سانتی متر است. این گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای ثبت عکس های سلفی و ویدئو کنفرانس است.

ریلمی

ریلمی

ریلیمی V13 5G از چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ استفاده می کند. این پردازنده با 8 گیگابایت رم همراه است و تلفن در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایت عرضه می شود. یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی نیز وجود دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر Realme UI 2.0 وارد بازار می شود.

دایمنسیتی ۷۰۰ دارای هسته های قدرتمند Cortex-A76 است که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می کنند. دایمنسیتی ۷۰۰ قدرت این گوشی را با LPDDR4x RAM و حافظه UFS 2.1 تامین می کند.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سری V تلفن های هوشمند ریلمی فقط در بازار داخلی عرضه می شود و منحصر به کشور چین است. ظرفیت باتری 5000mAh و همچنین دارای یک جک صوتی و یک درگاه USB-C در پایین خواهد بود.

این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی و در گزینه های زیر عرضه می شود:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۴۵ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۸۰ دلار

 

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ریلمی GT Neo به صرفه تر از اینه از خیلی جهات

Milad7

نظر منم همینه👍🏻😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی