حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد جهانی TCL رسما ۲۵ فروردین اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تی سی ال

پس از اینکه روزهای ابتدایی فروردین ماه را با معرفی تعداد زیادی از محصولات شرکت های مختلف گذراندیم، امروز شرکت چینی TCL رسما اعلام کرد رویداد جهانی معرفی محصولات جدید این شرکت در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود. انتظار می رود در این مراسم این شرکت از گوشی های سری TCL 20 و البته یک گوشی فوق العاده نوآورانه رونمایی کند.

رویداد جهانی TCL رسما ۲۵ فروردین برگزار می شود

مدیر ارتباطات TCL Mobile، با ارسال توییتی اعلام کرد که تولید کننده چینی در ۲۵ فروردین یک رویداد جهانی برگزار می کند که در آن “نسل بعدی TCL موبایل” را رونمایی خواهد کرد.

 

گوشی های منعطف خاص TCL را ببینید: گوشی رول شونده و تبلت با دو لولا

 

به نقل از gizmochina، در حالی که در این توییت مشخص نشده است که کدام محصولات به بازار معرفی می شوند، اما انتظار داریم برخی از گوشی های سری TCL 20 در این رویداد معرفی شوند. این شرکت در بهمن ماه ۹۹، سری TCL 20 را با دو گوشی TCL 20 5G و TCL 20 SE معرفی و عرضه کرده بود اما شنیده ها حاکی از وجود ۳ گوشی دیگر در این سری است که انتظار می رود تا دو هفته دیگر بقیه محصولات این سری نیز رونمایی شوند.

 

رندر گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی را ببینید

 

سه گوشی که انتظار معرفی آن ها را در این رویداد داریم، گوشی های TCL 20 Pro 5G ، TCL 20L و TCL 20S هستند. ما همچنین انتظار داریم این تولید کننده خوش نام چینی محصولات غیر موبایلی این شرکت را نیز در این مراسم رونمایی کند. (به مانند شیائومی)

 

گوشی-تبلت تی سی ال که هم تا و هم رول می شود و احتمالا ۲۵ فروردین ماه معرفی می شود

کمپانی TCL در حال کار بر روی یک گوشی تاشو و رول شونده است که ترکیبی از دو طرح بزرگ جالب توجه کنونی در طراحی گوشی های هوشمند در حال حاضر به شمار می رود. این شرکت که خودش تولیدکننده نمایشگر است و از اوایل سال 2020 عرضه دستگاه های اندرویدی با برند خودش را آغاز کرد – مدتی است سرگرم ساخت پنل های اولد تاشو و انعطاف پذیر بوده است، هرچند که این دستگاه جدید به شکلی که تاکنون نظیر آن دیده نشده بود این دو قابلیت را با هم در خود خواهد داشت.

معرفی گوشی های TCL

معرفی گوشی های TCL

حدود دو ماه پیش TCL برخی از طراحی های نمونه ای که در حال توسعه آن ها بوده است را رونمایی کرد. این نمونه شامل یک تبلت تاشوی دوبل بود که دو لولا داشت و از حالت یک گوشی حجیم به یک تبلت نسبتا بزرگ، و همچنین یک دستگاه لغزنده با یک صفحه رول شونده که از پهلو باز می شود، تبدیل میشد.

تی سی ال در آن زمان گفت که این طراحی های مفهومی تجربیاتی در تکنولوژی نمایشگر و فرم فکتور بودند. همچنین در نمایشگاه CES 2021 یک ورژن پیشرفته تر از این طراحی رول شونده در کنار یک ورژن در مقیاس تبلت رونمایی شد که قابل باز شدن بود تا به چیزی شبیه یک تلویزیون کوچک تبدیل شود.

اکنون ترسیمات و رندرهای جدید از نسخه دیگری از آنچه TCL در حال کار بر روی آن بوده ارائه شده است. این دستگاه ترکیبی از گوشی تاشوی TCL DragonHinge و یک نمایشگر رول شونده است. در نتیجه، این گجت به طور بالقوه می تواند تجربه یک تبلت بزرگ را بدون فرم فکتور بیش از حد ضخیم از نمونه اولیه تاشوی دوبل قبلی این شرکت ارائه کند.


دستگاه های ساخت TCL در کنار نوآور و خلاق بودن به ارزان قیمت بودن نیز معروف هستند، ولی یک گوشی تاشو-رول شو بی تردید قیمت بالایی خواهد داشت.

 

به هرحال باید دو هفته دیگر تا رویداد جهانی TCL که ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود، منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت چه دستاوردهایی برای بازار گوشی های هوشمند خواهد داشت. نظر شما درباره گوشی های TCL چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

tcl هنوز نتونسته خودش را جا بندازه👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی